Фільтр по класам

ВСІ КЛАСИ1234567891011
372

Інформатика | 19.10.2020

Ігровий тренажер з побудови ліній Безьє Гра для дизайнерів Хороший кернинг, грамотний підбір кольорів, побудова кривої Безьє - це необхідні вміння для будь-якого практикуючого дизайнера. І якщо зараз ви якраз повертаєтеся до навчання після літніх канікул, вам буде корисна невелике тренування за допомогою серії дійсно кумедних міні-ігор Method of Action. Особливо популярна гра The Bezier Game (Гра Безьє), вона спонукає, нарешті, освоїти інструмент Перо в редакторах Adobe's Photoshop і Illustrator. Незважаючи на корисність цього інструменту, робота з ним зазвичай дається важко. Замість простого малювання потрібно накреслити криву Безьє, вибудовуючи опорні точки, щоб отримати ідеальну лінію. Pen tool це в рівній мірі і наука, і мистецтво, він змушує продумувати кроки і представляти форму перш, ніж зобразити її. Дуже раджу спробувати!!! Пограти онлайн можна тут - http://bezier.method.ac/ Інші ігри:http://ilovetypography.com/ifontgame/https://woodgears.ca/eyeball/https://www.mimeartist.com/helvetica/http://kolor.moro.es/https://type.method.ac/https://shape.method.ac/http://www.rgbchallenge.com/http://game.ioxapp.com/eye-test/http://pixact.ly/

72

Інформатика | 16.10.2020

Онлайн-курс логіки в ігровій формі Розвивайте логіку, пам'ять й інтелект онлайн!  

135

Інформатика | 20.09.2020

Практина робота 1. Створити новий документ програми MS Word. Ввести перший абзац: Практичне завдання Windows. Вирівнювання  по центру, напівжирне накреслення, розмір 24 пт 2. Відкрити панель керування (Win + I), відкрити вікно Видалення програм та зробити скріншот (Win + Shift + S) вікна Видалення програм 3. Вставити створений скріншот у документ MS Word 4. Відкрити Провідник за допомогою комбінації клавіш (Win + E) та зробити скріншот (Win + Shift + S) вікна Провідника 5. Вставити створений скріншот у документ MS Word 6. У полі адреси провідника ввести Прогноз погоди Житомир та зробити скріншот (Win + Shift + S) вікна з прогнозом погоди 7. Вставити створений скріншот у документ MS Word 8. Виконати дії та ввести у документ MS Word, що означають комбінації клавіш: Win + D Win + М Win + , Win + Home Win + L  9. Відкрити вікно документу MS Word та вікно Провідника, за допомогою комбінації клавіш  (Win + ⬅ та Win + ➡) розмістити їх по половині робочого столу та зробити скріншот (Win + Shift + S) результату розміщення вікон 10. Вставити створений скріншот у документ MS Word 11.  Відкрити вікно Диспетчера Завдань за допомогою комбінації клавіш (Crtl + Shift + Esc), натиснути кнопку Докладніше та зробити скріншот (Win + Shift + S) вікна Диспетчера Завдань 12. Вставити створений скріншот у документ MS Word 13. Перейти до документу MS Word та вставити після останнього скріншоту з нового абзацу 5 прихованих вподобайок (Win + .) через пропуск, збільшити їх розмір до 50 пт 14.  Зберегти створений документ MS Word у власну папку із назвою Windows_Прізвище 15.  Надіслати файл (Windows_Прізвище) через платформу HUMAN до практичної роботи Завантажити теоретичний матеріал можна нижче за посиланням:

110

Інформатика | 06.09.2020

Оголошується набір учнів на участь у Міжнародному конкурсі з інформатики та комп'ютерного мислення, який відбудеться 8-11 листопада в ЖЗСШ №16. Участь у конкурсі: 20 грн. Учасники: учні 2-11 класів. Запис на конкурс: до 20 жовтня 2020 року, кабінет №56 Дізнатися більше про конкурс, потренуватися, роз'язати завдання попередніх років Конкурсу Бебрас-2020 можна нижче за посиланням:

555

Інформатика | 01.09.2020

План уроку: - Правила ТБ відео матеріал: https://bit.ly/32OfPjR - Перевірка знань з правил ТБ: https://kahoot.it/ - Ознайомлення з темами вивчення інформатики у 2020-2021 навчальному році - Реєстрація та приєднання учнів (або батьків) ЖЗСШ №16 на єдиній цифровій платформі технологій дистанційного навчання HUMAN: https://bit.ly/2ELkPOa

91

Навчання | 17.08.2020

Звертаємось до вас із проханням долучитись до ✏️ Всеукраїнської Серпневої конференції 2020, яка відбудеться 18 серпня в онлайн-форматі. Ключовою темою щорічного освітянського форуму буде: «Освіта в умовах пандемії: як організувати навчальний рік 2020-2021». ⏰ Час проведення: 9:00 - 13:00. Формат: відкрита онлайн-трансляція на Facebook Міністерство освіти і науки України та YouTube МОН youtube.com/c/MONUKRAINE У межах заходу спікери розкажуть про: - особливості організації протиепідемічних заходів у закладах освіти у період карантину; - рекомендації щодо організації освітнього процесу 2020-2021 н.р. в дитсадках, школах, профтехах, коледжах та університетах в умовах пандемії; - міжнародні стандарти повернення шкіл до навчання в умовах пандемії.

90

Навчання | 11.08.2020

Державна служба якості освіти України проводить онлайн-опитування, щоб дослідити питання про готовність закладів загальної середньої освіти до початку 2020/2021 навчального року та визначити проблеми, які необхідно вирішити. Для участі в опитуванні заповніть анкету за посиланнями: ✍️ для учнів https://bit.ly/33JtBWR ✍️ для батьків https://bit.ly/3ioUdRc ✍️ для вчителів https://bit.ly/3fGDZkB ✍️ для директорів https://bit.ly/3fQxMCY ✍️ для засновників (уповноважених органів)   https://bit.ly/30J0JfN Відповіді приймаються до 13 серпня 2020 року. Заповнення анкет займе ⏰ не більше 10 хвилин. Ваша участь в опитуванні важлива!

257

Інформатика | 23.05.2020

Шановні учні та батьки, дистанційне вивчення інформатики завершилось, але це не означає, що можна не самовдосконалюватися чи вивчати щось нове. На сайті є багато цікавих і корисних завдань, які знадобляться не тільки для оцінки з предмету Інформатика, а й для розвитку знань та навичок з ІТ. Пройдіть фінальне опитування щодо організації вивчення інформатики під час дистанційного навчання (опитування анонімне): https://bit.ly/2znqmaZ Оцінювання з предмету інформатика відбудеться до 29 травня. Оцінку за ІІ семестр та за Рік можете дізнатися у класного керівника На сайті є: - Фільтр по класах (можна швидко перейти до завдання певного класу) - Архів новин (у вигляді календаря, де можна за датою перейти до певного завдання) - Онлайн-чат (можна поставити запитання щодо навчання, предмету інформатики, роботи сайту)

161

Інформатика | 20.05.2020

Усі запитання щодо навчання, предмету інформатики, роботи сайту можна задати використовуючи Онлайн-чат, який знаходиться ліворуч знизу сторінки сайту infoschool16.zt.ua. Для кожного Онлайн-чат є приватним (онлайн-чат не є загальним). Онлайн-чат дозволить не тільки швидко комунікувати, а й надсилати файли будь-якого формату (вже можна не використовувати поштовий сервіс Google для надсилання розв'язків практичних робіт та завдань).

457

Інформатика | 03.05.2020

Kahoot! про Doodle Google відбувся  дистанційно через Конференції Zoom. Що  потрібно? - Підключення до інтернету - Два пристрої (комп'ютер+смартфон або комп'ютер+планшет або комп'ютер+комп'ютер або планшет+смартфон, планшет+планшет, смартфон+смартфон) Коли? - **.**.2020 о **:** перейти за посиланням: ЗАВЕРШЕНО  Тривалість? - 40 хвилин Про що Kahoot!? - опрацювати матеріал з уроку: https://bit.ly/35x73b3 - переглянути усі Дудли учнів в коментарях, дізнатися до якої події вони відносяться

1532

Інформатика | 03.05.2020

Шановні учні, якщо вам сумно і хочеться дізнатися нового, пропонуємо вам познайомитися з Дудлами від Google.  Дудли – це картинки, анімації й ігри на основі логотипа Google, які з’являються на головній сторінці пошуку й присвячені різним святам, ювілеям і подіям. Детальніше про Дудли Google: https://bit.ly/2VveBaG Завдання на додаткову оцінку з інформатики (за бажанням): - переглянути Дудли Google за посиланням: https://bit.ly/3bzOwNi - вибрати Дудл, який вам найбільше сподобався та створити його скріншот (створити та зберегти зображення) - додати створене зображення в коментарях нижче цієї новини (авторизуватися в системі коментарів кнопка Увійти, перегляньте відео як це зробити за посиланням: https://bit.ly/3auhCw3) - в цей же ж коментар додати посилання на вибраний Дудл Google - в цьому ж коментарі вказати власне Прізвище та клас - в цьому ж коментарі поставити символ "+" або "-" щодо проведення дистанційно онлайн гри Kahoot по темі  Дудли Google (за участь у грі буде додаткова оцінка). Щоб знати відповіді на питання, потрібно прочитати інформацію про Дудли Google, переглянути їх, пограти в них

496

Інформатика | 02.05.2020

Завдання: Перегляд освітнього серіалу Про кібербулінг для підлітків, тести, отримання Сертифікату - переглянути відео-пояснення виконання завдання: https://bit.ly/3d2tSFQ - перейти до платформи Дія за посиланням: https://bit.ly/3f1na4K - зареєструватися на платформі (реєстрація за номером телефону, за кодом через смс) та Розпочати навчання за освітнім серіалом Про кібербулінг для підлітків - переглянути відео Про кібербуліг та пройти тестування після нього (почерговий перегляд та тестування) - пройти Фінальне тестування та отримати Сертифікат - завантажити Сертифікат Про кібербулінг для підлітків та надіслати його за допомогою електронної пошти на адресу invandergeo@gmail.com  Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас

433

Інформатика | 21.04.2020

Розробити власний сайт Практичне завдання: - зареєструватися/увійти до сервісу Google- створити власний Google сайт за зразком для завантаження практичних робіт за допомогою відеоінструкції: https://bit.ly/3bwc8Cb- назва сайту ЖЗСШ №16, втановити логотип та значок веб-сторінки (завантажити логотипи можна нижче за Посиланням на ресурс)- сторінки сайту: Головна, Про мене, Навчання- сторінка Про мене має підсторінки: Мої захоплення, Мій клас- сторінка Навчання має підсторінку: Інформатика- сторінка Головна: тип верхнього колонтитула - Обкладинка, змінити зображення обкладинки та заголовок сторінки- сторінка Про мене: додати макет (ліворуч одне зображення, праворуч текст) за відеозразком- сторінка Мої захоплення: додати макет (три зображення) за відеозразком, що характеризують власні захоплення- сторінка Мій клас: додати макет (4 зображення з підписом 2 рази) за відеозразком, додати зображення та прізвище та ім'я 8 однокласників- сторінка Навчання: додати макет (ліворуч одне зображення, праворуч текст) за відеозразком, текст - про улюблені шкільні предмети- сторінка Інформатика: тип верхнього колонтитула - Обкладинка, змінити зображення обкладинки- переглянути та опублікувати сайт (вигадати адресу сайту на англ. мові)- за допомогою Google пошти відіслати адресу створеного сайту на invandergeo@gmail.com до 4 квітня 2020 року. Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас Переглянути сайт-зразок за посиланням: https://bit.ly/2Uiiv66 Завантажити логотипи можна нижче за Посиланням на ресурс:

1339

Інформатика | 20.04.2020

Для учнів 6-7, 9 класів Додаткове завдання 5 Для учнів 8, 10, 11 класів Альтернативне завдання 5 - текстове пояснення, зразок за посиланням: https://bit.ly/2yF16fO- відкрити табличний редактор Excel (програмне забезпечення встановлено у 90% учнів)- створити інтерактивний словник за відеоінструкцією: https://bit.ly/2XlWJAx- назва файлу Dictionary- відправити за допомогою електронної пошти створений файл на адресу invandergeo@gmail.com Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас Матеріали для роботи можна завантажити за посиланнями:Файл 1: https://bit.ly/2VLvSLEФайл 2: https://bit.ly/2KkqRo7

350

Інформатика | 18.04.2020

Шановні учні та батьки, якщо ви бажаєте дізнатися усі оцінки за період дистанційного навчання (4 тижні), дізнатися кількість виконаних та невиконаних завдань: напишіть лист на адресу вчителя invandergeo@gmail.com з текстом Оцінки, у темі листа вкажіть Прізвище та клас учня

507

Інформатика | 16.04.2020

Створення таблиці з даними про кількість часу, що ви витрачаєте на кожен предмет при дистанційному навчанні Завдання TimeTable - Виконати завдання за відеоінструкцією: https://bit.ly/2z3S0t8  - Перейти до сервісу за посиланням: ЗАВЕРШЕНО - Потрібно виділити повністю з білим листочком все про учня ПЕТРЕНКО ПЕТРО, тримаючи кнопку Shift (спочатку затискаєте кнопку Shift, а потім ліву кнопку миші) - Натиснути зверху три крапочки і вибрати Duplicate - Ваш документ з'явиться ліворуч після всіх і тоді ви редагуйте свій листочок (НЕ ПОРТЬТЕ РОБОТИ ІНШИХ УЧНІВ) - Заповнити комірки назвами уроків та час, який ви витрачаєте на них за день - Заповнювати після кожного дня дистанційного навчання - Оцінювання завдання відбуватиметься наприкінці кожного тижня

232

Інформатика | 15.04.2020

Шановні учні та батьки, просимо пройти анонімне опитування щодо покращення дистанційного навчання з інформатики за посиланням: https://bit.ly/3acXI8W Зауваження. Можна вибирати декілька варіантів відповіді в опитуванні

591

Інформатика | 09.04.2020

Для учнів 6-7, 9 класів Додаткове завдання 4 Для учнів 8, 10, 11 класів Альтернативне завдання 4 - текстове пояснення, зразок за посиланням: https://bit.ly/2S2tNtL- відкрити редактор презентацій PowerPoint (програмне забезпечення встановлено у 90% учнів)- створити презентацію пісочного годинника за відеоінструкцією: https://bit.ly/3c8pLb0- назва файлу SandTimer- відправити за допомогою електронної пошти створений файл на адресу invandergeo@gmail.com Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас

844

Інформатика | 07.04.2020

Для учнів 6-7, 9 класів Додаткове завдання 3 Для учнів 8, 10, 11 класів Альтернативне завдання 3 - текстове пояснення, зразок за посиланням: https://bit.ly/34VGpIv- відкрити текстовий редактор Word (програмне забезпечення встановлено у 90% учнів)- створити текстовий документ за відеоінструкцією: https://bit.ly/2V4W5Vb- матеріали для виконання можна завантажити за посиланням: https://bit.ly/3bOMhW2- назва файлу Лист- відправити за допомогою електронної пошти створений файл на адресу invandergeo@gmail.com до 13 квітня 2020 року. Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас  

155

Інформатика | 03.04.2020

Шановні учні 6-11 класів, сьогодні відбудеться Онлайн-консультація з інформатики, де ви можете поставити вчителю інформатики питання, які пов'язані з виконанням завдань дистанційного навчання. Онлайн-консультація відбудеться 03.04.2020 року з 18:00 до 18:40 Перейти до онлайн-консультації можна за посиланням: https://us04web.zoom.us/j/303593256 

210

Інформатика | 01.04.2020

Шановні учні, спробуємо пограти в Kahoot! дистанційно через Конференції Zoom.Що  потрібно? 1. Підключення до інтернету 2. Два пристрої 3. Перейти **.04.2020 о **:00 за посиланням: *************** Запрошую всіх бажаючих! Дякую тим учням, які спробували сьогодні онлайн зустрітися!!!

205

Інформатика | 29.03.2020

Опитування щодо тестування Kahoot! для учнів 6-11 класів Перейти до опитування за посиланням: https://bit.ly/3dD5j3t   01.04.2020 kigeorgich приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.   Тема: Моя конференция Время: 1 апр 2020 15:00 Житомир   Подключиться к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/711264134     Идентификатор конференции: 711 264 134  

670

Інформатика | 24.03.2020

Шановні учні, 6-11 класів, якщо у вас на домашньому комп'ютері не встановлене програмне забезпення (наприклад, Scratch, Visual Studio, Photoshop, Illustrator) для виконання практичних робіт і у вас немає можливості завантажити його з мереі Інтернет чи не вдається з різних причин інсталювати програмне забезпечення на власний комп'ютер, то для Вас є АЛЬТЕРНАТИВНЕ ЗАВДАННЯ #2 (обов'язкове для всіх учнів 6-11 класу):- текстове пояснення, зразок за посиланням: https://bit.ly/2yBHqtb- відкрити текстовий редактор Word (програмне забезпечення встановлено у 90% учнів)- створити гру Кросворд за відеоінструкцією: https://bit.ly/2JfrEG8- назва файлу Кросворд- відправити за допомогою електронної пошти створений файл на адресу invandergeo@gmail.com Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас Для тих учнів, що бажають отримати додаткову оцінку - теж можна виконати це завдання

1012

Інформатика | 23.03.2020

Шановні учні, 6-11 класів, якщо у вас на домашньому комп'ютері не встановлене програмне забезпення (наприклад, Scratch, Visual Studio, Photoshop, Illustrator) для виконання практичних робіт і у вас немає можливості завантажити його з мереі Інтернет чи не вдається з різних причин інсталювати програмне забезпечення на власний комп'ютер, то для Вас є АЛЬТЕРНАТИВНЕ ЗАВДАННЯ #1 (обов'язкове для всіх учнів 6-11 класу):- текстове пояснення, зразок за посиланням: https://bit.ly/2yDRhOU- відкрити редактор презентацій Power Point (програмне забезпечення встановлено у 90% учнів)- створити гру "П'ятнашки" за відеоінструкцією: https://bit.ly/2wvLqut- назва файлу П'ятнашки- відправити за допомогою електронної пошти створений файл на адресу invandergeo@gmail.com Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас Для тих учнів, що бажають отримати додаткову оцінку - теж можна виконати це завдання

237

Інформатика | 22.03.2020

Опитування щодо онлайн-трансляції виконання завдань в програмі Adobe Illustartor: перейти до опитування можна за посиланням: https://bit.ly/33GnFMh

188

Інформатика | 20.03.2020

Безкоштовний освітній ІТ-марафон для жителів міста Житомира та Житомирської області "Step by step" від Комп'ютерної Академії ШАГ Житомир. З 20 березня по 3 квітня щодня для усіх бажаючих з 10:00 по 12:40 онлайн практикуми від найкращих ІТ-спеціалістів, практиків, викладачів Комп'ютерної Академії ШАГ Житомир. У програмі: - Instagram - YouTube - нейро мережі - комп'ютерні ігри - обробка фото - 3D графіка Та багато іншого цікавого та корисного. Для кого?  З 10:00 до 11:20 для дітей 9-14 років З 11:30 до 12:50 для молоді та усіх, хто бажає вдосконалення (без вікових обмежень). Цікаво? Реєструйся! http://bit.ly/2J2fU9T Вся необхідна інформація стосовно участі вам буде надіслана на пошту.

171

Інформатика | 12.03.2020

Теоретичні відомості: listBox1.Items.Clear(); - очистити listBox listBox1.Items.Add(a[i]); - додавання елементів масиву в listBox Практична робота 1. Запустити програму Visual Studio 2. Відкрити з власної папки проєкт: MathArray 3. Змінити форму за зразком (див. вище):    - розмір форми: 710х410;     - на форму додати обʼєкти: label6, listBox1: розмір тексту – 12; колір тексту – чорний; накреслення напівжирний. 4. Запрограмувати кнопку Обчислити 

110

Інформатика | 10.03.2020

Алгоритм виконання (програмування кнопки Обчислити):1. Парсинг змінної (кількість елементів масиву)2. Створення нового масиву3. Створення методу введення елементів масиву через пропуск4. Надання змінної початкового значення (змінна результату)5. Цикл (повторення): парсинг текстового символу елементів масиву в числове значення та формула обчислення змінної (результату)6. Виведення результату (перетворення числового значення в рядкову величину)

121

Інформатика | 06.03.2020

Практична робота «Елементи масиву». Частина І 1. Запустити програму Visual Studio 2. У власній папці створити проект:     - Solution name – MathArray     - Location – власна папка     - Name – ArrayMathAction 3. Створити форму за зразком (див. вище):     - розмір форми: 440х350;     - StartPosition – CenterScreen;     - імʼя заголоку форми – Математичні дії з елементами масиву;     - кнопки керування вікном – відсутні (властивість форми ControlBox: False);     - на форму додати обʼєкти: label1, textBox1, label2, textBox2, label3, textBox3, label4, textBox4, label5, textBox5, button1, button2, button3:         ~ label1, textBox1, label2, textBox2, label3, textBox3, label4, textBox4, label5, textBox5: розмір тексту – 12; колір тексту – чорний; накреслення напівжирний;         ~ button1, button2, button3: розмір тексту – 12; колір тексту – чорний; розмір блоку кнопки 115х35, курсор – Hand; 4. Запрограмувати кнопки button2 (textBox1.Clear();), button3 (Close();)

191

Інформатика | 27.02.2020

Теоретичний матеріал можна завантажити нижче за Посиланням на ресурс. Практичне завдання:- Створити проект: Solution name - Arrays, Name - Array - Створити форму за зразком (див. нижче)- Встановити власні параметри форми та інших об'єктів форми- За допомогою підказки (див. нижче) запрограмувати кнопку Ок

144

Інформатика | 24.02.2020

22 лютого 2019 року відбувся міський конкурс учнівської молоді з інформатики "Користувачі ПК". Учні нашої школи здобули призові місця:- Кучерявий Максим (10-А клас) - І місце, номінація "Word" (вчитель: Курко І.Г.);- Кукса Ярослав (10-А клас) - ІІ місце, номінація "Power Point" (вчитель: Курко І.Г.);- Корнійчук Віталій (10-А клас) - ІI місце, номінація "Access" (вчитель: Курко І.Г.). ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ!!!

178

Інформатика | 24.02.2020

Натисність на посилання на ресурс та виберіть 100ms:

437

Інформатика | 17.02.2020

Перейти до сервісу https://kahoot.it/Практичне завдання: - У власній папці створити папку Інформаційні моделі - Створити інформаційну модель демонстрації технічного забезпечення кабінету інформатики за допомогою презентації Power Point. На титульному слайді ввести заголовок: Технічне забезпечення кабінету інформатики. Зберегти створений файл у папку Інформаційні моделі  із назвою Технічне забезпечення кабінету інформатики - Створити інформаційну модель витрачених коштів для забезпечення кабінету інформатики технікою у програмі Excel, за допомогою мережі інтернет записати ціни за одиницю комп'ютерного обладнання, за допомогою формул визначити у гривнях загальну суму витрат (див. нижче). Зберегти створений файл у папку Інформаційні моделі  із назвою Витрати на кабінет інформатики - Створити інформаційну модель кабінету інформатики за допомогою програми Adobe Illustrator за зразком, розмір документу 1135х570 px (див. вище). Зберегти створений файл у папку Інформаційні моделі  у двох форматах ai та jpeg із назвою Кабінет інформатики  

158

Інформатика | 11.02.2020

11 листопада 2019 року відбувся Міжнародний конкурс з інформатики та комп'ютерного мислення. Результати конкурсу:Міхєєва В. (2 клас) - 54 бали - Добрий результатДемчук Н. (4 клас) - 42 бали - Учасник конкурсуВозний Д. (5 клас) - 63 бали - Добрий результатКлимчук М. (5 клас) - 54 бали - Добрий результатЛегенчук Р. (5 клас) - 50 балів - Учасник конкурсуМолодико О. (6 клас) - 45 балів - Учасник конкурсуПаплинський О. (6 клас) - 38 балів - Учасник конкурсуКовальчук К. (7 клас) - 52 бали - Учасник конкурсуПащенко М. (7 клас) - 59 балів - Добрий результатГоловко Л. (8 клас) - 49 балів - Учасник конкурсуПросандєєва В. (8 клас) - 60 балів - Добрий результат Вітаємо! Кожен з учнів отримає відповідний сертифікат та символічний приз!

416

Інформатика | 13.01.2020

Перейти до сервісу https://kahoot.it/Практичне завдання:- у власній папці створити папку Google_Earth- перейти до сервісу https://www.google.com/intl/uk_ALL/earth/- за допомогою сервісу знайти: Пізанську вежу, Ейфелеву вежу, створити скріншоти знайдених 3D-обєктів та зберегти у папку Google_Earth з відповідними назвами- натиснути кнопку Мені пощастить!, створити скріншот та зберегти у папку Google_Earth з відповідними назвами (повторити 3 рази)- побудувати шлях та визначити відстань від школи до магазину АТБ, створити скріншот та зберегти у папку Google_Earth з назвою Моя перерва- побудувати шлях та визначити відстань від власної оселі до школи, створити скріншот та зберегти у папку Google_Earth з назвою Мій маршрут- надіслати усі створені скріншоти на адресу invandergeo@gmail.com в темі листа вказати власне прізвище- отримати оцінку за виконання практичного завдання на електронну пошту

179

Інформатика | 01.01.2020

Дякую всім за минулий рік! Досконалення й саморозвиток - стимули майбутнього!))))

324

Інформатика | 13.12.2019

Плакат-реклама сайту infoschool16.zt.ua. Робота виконана ученицею 11-Б класу Чепель Анастасією кульковими ручками.В реальності рисунок виглядає неймовірно. Переглянути його можна в кабінеті інформатики №56.  

298

Інформатика | 27.11.2019

27 листопада 2019 року адміністрація, вчителі та учні нашої школи відвідали інструктивно-методичний семінар-нараду щодо застосування хмарного сервісу ArcGIS Online в освітньому процесі Детальніше про проект ArcGIS Online нижче за посиланням:

266

Інформатика | 24.11.2019

23 листопада 2019 року Корнійчук Віталій, учень 10-А класу, здобув ІІ місце у міському конкурсі учнівської молоді на кращу програму ПК На конкурсі Віталій презентував власну розробку мобільного додатка Amity (див. вище)

1193

Інформатика | 18.11.2019

Створення презентації по зразку (дизайн, стиль, можливості програми Power Point 2019). Зберегти у власну папку із назвою Кінотеатр.

651

Інформатика | 13.11.2019

Зразок для виконання учнями контрольної роботи з теми: Векторна графіка. Зберегти у власну папку із назвою Бетмен у 2 форматах.

261

Інформатика | 13.11.2019

Київський національний університет імені Тараса Шевченка факультет радіофізики, електроніки та комп’ютерних систем запрошує батьків та школярів, майбутніх абітурієнтів факультету РЕКС у неділю 17 листопада о 10.00 на день відкритих дверей.

335

Інформатика | 11.11.2019

Сьогодні у ЖЗСШ №16 пройшов Міжнародний конкурс з інформатики та комп'ютерного мислення

253

Інформатика | 06.11.2019

Вітаююю!!!! Стипендію міського голови у розмірі 500 грн. отримали переможці загальноміського конкурсу «Обдарованість року»: Номінація «Інтелект року»- Мартінзон Дар’я, учениця 11 класу ЗСШ №16, переможниця ІІ етапу VIII Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, олімпіад з правознавства, з німецької мови та з біології; Учні-переможці різноманітних конкурсів з інформаційних технологій, які отримали грошову винагороду в розмірі 500 грн: - Кучерявий Максим, учень 10 класу ЗСШ №16, АП конкурсу на кращого користувача ПК у номінації Word; - Соколовський Максим, учень 11 класу ЗСШ №16; АП конкурсу учнівської молоді з комп’ютерної графіки у номінації Фотоколаж старша група; - Пархомчук Руслан, учень 10 класу ЗСШ №16, АП конкуру учнівської молоді з вебдизайну «Шкільний сайт», на обласному посів ІІІ місце, а в цьому році теж призер міського конкурсу; - Корнійчук Віталій, учень 10 класу ЗСШ №16, диплом І ступеня у конкурсі на кращу програму для ПК номінація ігрові програми.

835

Інформатика | 04.11.2019

The Bezier Game (Гра Безьє) - сервіс, спонукає освоїти інструмент Перо (Pen tool) в редакторах Adobe's Photoshop і Illustrator. Незважаючи на корисність цього інструменту, робота з ним зазвичай дається важко. Замість простого малювання потрібно накреслити криву Безьє, вибудовуючи опорні точки, щоб отримати ідеальну лінію. Pen tool це в рівній мірі і наука, і мистецтво, він змушує продумувати кроки і представляти форму перш, ніж зобразити її. Перейти до сервісу можна нижче за посиланням:

299

Інформатика | 21.10.2019

План- обтинання фігур (панель pathfinder)- швидке копіювання (Alt)- типи вставки-  порядок розміщення фігур (Ctrl+[ та Ctrl+]) Завдання: створити векторне графічне зображення за зразком (див. вище) та зберегти у власну папку із назвою Frog у двох форматах ai і jpeg

230

Інформатика | 18.10.2019

Оголошується набір учнів на участь у Міжнародному конкурсі з інформатики та комп'ютерного мислення, який відбудеться 10-12 листопада в ЖЗСШ №16. Участь у конкурсі: 20 грн. Учасники: учні 2-11 класів. Запис на конкурс: до 24 жовтня 2019 року, кабінет №56 Дізнатися більше про конкурс, потренуватися, роз'язати завдання попередніх років Конкурсу Бебрас-2019 можна нижче за посиланням:

208

Інформатика | 18.10.2019

12 жовтня 2019 року в ЗОШ №7 проходив міський конкурс учнівської молоді з Web-дизайну. Конкурс тривав 4 год., Пархомчук Руслан (10-А клас ЖЗСШ №16) здобув ІІ місце у номінації «Шкільний сайт». Вітаємо призера!!!

306

Інформатика | 14.10.2019

Завдання: створити векторне графічне зображення за зразком (див. вище) та зберегти у власну папку із назвою Birds у двох форматах ai і jpeg

309

Інформатика | 07.10.2019

Завдання: створити векторне графічне зображення за зразком (див. нижче) та зберегти у власну папку із назвою 9klas у двох форматах ai і jpeg

337

Інформатика | 30.09.2019

Перейти на сервис Kahoot: https://kahoot.it/ Знайомство з векторним графічним редактором Adobe Illustrator:- створення нового документу- створення геометричних фігур- округлення кутів- заливка кольором та контур фігури- збереження створеного файлуЗавдання: створити графічне зображення за зразком (див. нижче) та зберегти у власну папку із назвою Shapes у двох форматах ai і jpeg Завантажити теоретичний матеріал можна нижче за посиланням:

337

Інформатика | 24.09.2019

iTalent РЕЄСТРАЦІЯ 1 ЖОВТНЯ, кабінет №56Перший та найбільший в Україні конкурс з ІТ проектів та кіберспорту серед молоді віком до 19 років Перейти на сайт конкурсу можна за посиланням:

353

Інформатика | 18.09.2019

Опрацювати теоретичний матеріал за картинками нижче. Виконати практичну роботу "Структура Інтернету". Завантажити практичну роботу можна нижче за посиланням:

270

Інформатика | 16.09.2019

Перейти на сервіс Kahoot: https://kahoot.it/ Завантажити презентацію можна нижче за посиланням:

407

Інформатика | 11.09.2019

Виконати практичну роботу "Пошук інформації на освітніх ресурсах та освітніх порталах". Завантажити практичну роботу можна нижче за посиланням:

305

Інформатика | 09.09.2019

Виконати практичну роботу "Освітні інформаційні ресурси і системи". Завантажити практичну роботу можна нижче за посиланням:

253

Інформатика | 04.09.2019

Завантажити презентацію можна нижче за посиланням:

297

Інформатика | 14.08.2019

Тисячі звуків птахів візуалізуються за допомогою машинного навчання. Звуки птахів сильно різняться. Цей експеримент використовує машинне навчання для організації тисяч звуків птахів. На комп’ютері не було надано тегів чи імен птахів - лише звук. Використовуючи техніку під назвою t-SNE, комп'ютер створив цю карту, де схожі звуки розміщуються ближче один до одного. Створено Кайлом Макдональдом, Манні Таном, Йотамом Манном та друзями в Google Creative Lab. Перейти до сервісу можна нижче за посиланням:

352

Інформатика | 04.06.2019

3D Fish Parallax Image Effects:https://codepen.io/html5andblog/pen/ZLraQY Hacking Locoalien Matrix Console:https://codepen.io/locoalien/pen/blKdy

429

Інформатика | 29.05.2019

Завершився 2018-2019 н.р., велика вдячність від мене та від ЖЗСШ №16 всім призерам і переможцям міських та обласних конкурсів з ІНФОРМАТИКИ!!!

364

Інформатика | 22.05.2019

Учні 10-Б та 9-Г класу побували в компанії з ІТ-технологіх "Viseven". Було цікаво й класно, профорієнтація з інформаційних технологій пройшла сучасно й перспективно для вибору майбутньої професії! Дякуємо, Олександру з Viseven!!! (випускник ЖЗСШ №16) Фото оновлюватиметься

1046

Інформатика | 14.05.2019

Практична робота "Створення логотипу" 1. Перейти до редактора креативного програмування: https://editor.p5js.org/ через власний акаунт2. Створити логотип за схемою по зразку за допомогою чотирикутників без границь (визначати координати вершин чотирикутників за координатною площиною)3. Розміри полотна (canvas) - 500х480 пікселів4. hex-кольори (хекс-кольори) для прямокутників:      Ч_1    #FDB03E      Ч_2    #046077      Ч_3    #F7941E      Ч_4    #FECF3A      Ч_5    #1F9AD5      Ч_6    #FECB3A      Ч_7    #FABD3D      Ч_8    #8AC73B5. Створити напис ZHYTOMYR (лінія, еліпс, товщина 5 пікселів) Додатково: Створити логотип за зразком (Логотип Месників), кольори за смаком Завантажити завдання Практичної роботи можна нижче за посиланням:

427

Інформатика | 13.05.2019

Ефективні інструменти навчання інформатики (частина ІІ) 1. Розробка макету сайту, додатку мобільного пристрою     - програма з розробки макетів сайтів Balsamiq Mockup     - створення макету сайту (ЗРАЗОК 1)     - створення макету додатку мобільного пристрою (ЗРАЗОК 2, ЗРАЗОК 3) 2. Креативне програмування     - Processing – відкрита мова програмування, що базується на Java   - редактор креативного програмування https://editor.p5js.org/ реєстрація, створення першої програми, збереження проекту)     - приклади проектів (програм)     - створення проекту за зразком (ЗРАЗОК 4)     - додатково (ЗРАЗОК 4.1, ЗРАЗОК 4.2) Додаткові матеріали можна завантажити нижче за посиланням:

1046

Інформатика | 12.05.2019

Редактор креативного програмування: https://editor.p5js.org/ Завантажити презентацію можна нижче за посиланням:

714

Інформатика | 01.05.2019

Автоматизоване створення сайту-портфоліо виконаних робіт в CorelDraw за допомогою сервісу wix.com1. Реєстрація на сайті wix.com2. Вибрати шаблон з категорії "Портфоліо та резюме"3. Вибрати створення сайту в редакторі4. Вибрати шаблон "Портфоліо ілюстратора" (або шаблон на власний смак)5. Відредагувати три сторінки сайту6. Наповнити сайт виконаними роботами

328

Інформатика | 27.04.2019

27 квітня 2019 року відбувся міський конкурс з комп'ютерної графіки. Соколовський Максим (10-Б) - І місце (АП), номінація "Photoshop" (вчитель Курко І.Г.) Чепель Анастасія (10-Б) - ІІ місце, номінація "Paint" (вчитель Курко І.Г.) Алексійчук Анна (7 клас) - ІІІ місце, номінація "Paint" (вчитель Мосійчук Ю.М.) Горькова Владислава (5 клас) - ІІІ місце, номінація "Paint" (вчитель Мосійчук Ю.М.) Мартінзон Яна (4 клас) - ІІІ місце, номінація "Paint" (вчитель Мосійчук Ю.М.) Вітаємо призерів!!!

417

Інформатика | 24.04.2019

Подивіться цікавий мульт!

321

Інформатика | 23.04.2019

Шановні учні, в коментарях до новин-завдань на сайті можна додавати ваші виконані роботи (скріни, оригінальні файли), але обов'язково підписуйте автора роботи.

564

Інформатика | 04.04.2019

Створити в Corel Draw одне з зображень на вибір за 2 уроки.

676

Інформатика | 03.04.2019

Створити в Corel Draw зображення трьох обличь за 2 уроки.

729

Інформатика | 02.04.2019

Створити в Corel Draw зображення 8 логотипів за 2 уроки.

323

Інформатика | 27.03.2019

23 березня 2019 року в ЖДУ відбувся обласний конкурс на кращого користувача персональним комп'ютером. Кучерявий Максим (9-Г) - ІІ місце, номінація "MS Word". Вітаємо призера!!!

427

Інформатика | 26.02.2019

23 лютого 2019 року відбувся Міський конкурс учнівської молоді на кращого користувача ПК. Кучерявий Максим (9-Г) - І місце (АП), номінація "MS Word". Кукса Ярослав (9-Г) - ІІ місце, номінація "MS Power Point". Корнійчук Віталій (9-Г) - ІІ місце, номінація "MS Access". Добровольський Дмитро (10-Б) - ІІ місце, номінація "MS Excel". Вітаємо переможців!

694

Інформатика | 04.11.2018

Створити інфографіку про власний клас. Зібрати статистичні дані класу: - кількість хлопців, кількість дівчат; - роки народження; - улюблений предмет; - найкращий вчитель; - майбутня професія; - відсоток учнів, що читають книжки; - відсоток учнів, що ходять на гуртки; - відсоток учнів, яким подобається ходити в школу; - відсоток учнів, що грають в комп'ютерні ігри. Зібрані дані представити у вигляді інфорграфіки в програмі MS Power Point. Зразки інфографік на шкільну тематику можна переглянути в інтернеті. Графічні елементи для інфографіки можна рисувати самому або використати зображення з сайтів: https://www.iconfinder.com https://www.freepik.com Логотип нашої школи додається нижче.

843

Інформатика | 04.10.2018

Конспект уроку "Основи інформаційної безпеки" Пройти тест: http://testinform.in.ua/test-7-9-klas-zagrozi-bezpeci-ta-poshkodzhennya-danix-u-kompyuternix-sistemax/ Завантажте нижче та опрацюйте файл-презентацію:

565

Навчання | 22.04.2018

Міський конкурс з комп'ютерної графіки було проведено 21 квітня 2018 року на базі ЖЗСШ №16, ЗОШ №28, ЗОШ №36. Учасниками конкурсу стали 55 учнів із 37 навчальних закладів м.Житомира. - І місце Соколовський Максим, учень 9-В класу ЖЗСШ №16 - номінація "Фотоколаж". Вчитель: Курко І.Г. - ІІІ місце Чепель Анастасія, учениця 9-Г класу ЖЗСШ №16 - номінація "Paint" (старша група). Вчитель: Замахаєва Т.Й. Вітаємо призерів!!!

458

Навчання | 18.03.2018

17 березня 2018 року проходив міський конкурс учнівської молоді "Найкращий користувач ПК" - 2018 Наш учень здобув призове місце: ІІІ місце - Шафранський Ілля (11-А клас) - номінація MS Access Вітаємо призера!

511

Навчання | 14.12.2017

11 грудня 2017 р. відбувся заочний інтелектуальний конкурс на кращу програму для компютера у якому у складі 6 делегацій з 2 районів, 3 міст та 1 ОТГ взяли участь 25 школярів з 28 роботами. Учень 11-А класу нашої школи Шафранський Ілля здобув перемогу на обласному інтелектуальному конкурсі на кращу програму ПК у номінації "Ігрові програми". Ілля розробив гру на космічну тематику "POLARIS". Вітаємо переможця! Протокол з результатами конкурсу можна переглянути нижче за посиланням:

545

Навчання | 10.12.2017

З 27 листопада по 1 грудня у школі проходив тиждень точних наук: фізики, математики та інформатики. З предмету інформатики відбулися різні конкурси та змагання. Учні 3-х класів прийняли участь в інтелектуальній грі "Подорож до Комп'ютерленду", де кожен зміг показати свої уміння і навички. Також бажаючі учні могли взяти участь в друкарському конкурсі, де друкували текст на швидкість, та в конкурсі малюнків "Мій друг та помічник - Комп'ютер". Більше фото можна переглянути нижче за посиланням (червоне посилання):

438

Навчання | 13.11.2017

У нашій школі відбувся десятий Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер»

616

Навчання | 08.11.2017

Учень 11-А класу нашої школи Шафранський Ілля здобув перемогу на обласному конкурсі з "Web-дизайну" у номінації "Шкільний сайт". На конкурсі Ілля представляв та захищав саме цей сайт новин INFOSCHOOL16, на якому ви читаєте зараз цю новину. Вітаємо переможця! 31 жовтня 2017 року до Житомирського державного університету ім. І. Франка за перемогу приїхали боротися 10 делегацій з 3 міст (м. Житомира, м. Бердичева, м. Коростеня) та 5 районів (Коростишівського, Любарського, Новоград-Волинського, Овруцького, Черняхівського) області, в тому числі 4 делегації – з позашкільних навчальних закладів (Житомирського міського центру науково-технічної творчості учнівської молоді, Центру позашкільної освіти ім. О. Разумкова м. Бердичева, Коростишівського Будинку дитячої творчості, Новоград-Волинського районного центру творчості, спорту та туризму учнівської молоді). Конкурс проходив у три етапи. До 7 жовтня учасники мали змогу під керівництвом педагога-наставника створити Web-сайт або Web-сторінку власного навчального закладу та надіслати результат своєї роботи на конкурс. В свою чергу спеціалісти даного напрямку – члени журі ознайомилися з роботами конкурсантів та оцінили виконання домашнього завдання до початку другого етапу конкурсу. Другий етап конкурсу передбачав демонстрацію та захист домашнього завдання – Web-сайту або Web-сторінки власного навчального закладу. Третій етап конкурсу передбачав створення Web-сторінки за тематикою та умовами, визначеними журі. Цього разу журі запропонувало створити сайт засобами HTML та CSS на тему 7 чудернацьких музеїв України. Члени журі зазначили, що всі учасники гарно справилися із завданнями конкурсу. Більшість дітей обізнані в сучасних тенденціях щодо дизайну та вміють аналізувати сайти конкурентів, надавати пропозиції щодо вдосконалення. Особливо вони відмітили учасників з м. Житомира (Піткевич Ілля, Шафранський Ілля), м. Бердичева (Воронков Олександр), Новоград-Волинського (Бобер Наталія), Любарського (Лозовий Антон) районів за креативне бачення «Web-дизайну» з використанням сучасних методів та технологій. Для оцінювання результатів роботи конкурсантів були запрошені висококваліфіковані фахівці у сфері інформаційних технологій, а саме: - Кривонос Олександр Миколайович, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри прикладної математики та інформатики Житомирського державного університету ім. І. Франка; - Кривонос Мирослава Петрівна, старший лаборант кафедри прикладної математики та інформатики Житомирського державного університету ім. І. Франка; - Кузьменко Євгеній Володимирович, завідувач лабораторіями, асистент кафедри прикладної математики та інформатики Житомирського державного університету ім. І. Франка. Всі учасники показали гарний рівень підготовки та достойно представили свій район (місто) на конкурсі. Перше місце та найвищі результати у вирішенні домашнього та практичного завдань отримали: - Шафранський Ілля, учень 11 класу ЗСШ І-ІІІ ступенів № 16 м. Житомира; - Піткевич Ілля, учень 11 класу СЗОШ І-ІІІ ступенів № 12 м. Житомира з поглибленим вивченням іноземних мов ім. С.П. Ковальчука; - Воронков Олександр, учень 11 класу СЗОШ І-ІІІ ступенів № 17 м. Бердичева. Особливо хочемо відзначити вчителів інформатики, які підготували переможців конкурсу та подякувати їм за кропітку наполегливу працю: - Мельник Наталії Вікторівні (Спеціалізована ЗОШ І-ІІІ ступенів № 12 м. Житомира з поглибленим вивченням іноземних мов ім. С.П. Ковальчука); - Курко Ігорю Георгійовичу (Житомирська загальноосвітня спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 16); - Шатківському Віталію Миколайовичу (керівник гуртка Житомирського міського центру науково-технічної творчості учнівської молоді). Учням, які не зайняли призових місць, були вручені дипломи учасника ХІ обласного інтелектуального конкурсу з Web-дизайну «Шкільний сайт». Протокол з результатами конкурсу можна переглянути нижче за посиланням:

Архів новин

Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд

Фільтр по класам

ВСІ КЛАСИ1234567891011