Фільтр по класам

ВСІ КЛАСИ1234567891011
43

гурток РОБОТОТЕХНІКА | 29.04.2024

ТЕСТОВІ ПИТАННЯ для підсумкового опитування в гуртку «РОБОТОТЕХНІКА» 

1598

Інформатика | 21.04.2024

Практична робота"Рисунки, написи в текстовому документі" Завдання І1. У власній папці створити папку Word_5 2. Створити текстовий документ Word3. Встановити реквізити текстового документу4. Змінити інтервал на одинарний, орієнтацію паперу на альбомну, всі поля по 1,5 см5. Скопіювати та вставити в документ зображення будівлі школи (див. вище)6. На одному аркуші створити за допомогою фігур зображення будівлі школи за зразком (див. вище): товщина ліній - 3 пт7. Видалити зразок зображення8. Зберегти текстовий документ у папку Word_5 із назвою Школа Завдання ІІ1. Створити текстовий документ Word2. Встановити реквізити текстового документу3. Змінити інтервал на одинарний, орієнтацію паперу на альбомну, всі поля по 1,5 см4.  Скопіювати та вставити в документ зображення логотипу школи (див. нижче)5. На одному аркуші створити за допомогою фігур зображення логотипу школи за зразком (див. нижче): шрифт Arial Black6. Видалити зразок зображення7. Зберегти текстовий документ у папку Word_5 із назвою Логотип школи Додаткове завдання:1. Створити текстовий документ Word2. Встановити реквізити текстового документу3. Змінити інтервал на одинарний, орієнтацію паперу на альбомну, всі поля по 1,5 см4. На одному аркуші створити за допомогою фігур одне з зображень за зразком (див. нижче)5. Розфарбувати на власний розсуд6. Зберегти текстовий документ у папку Word_5 із назвою Додаткове_(Назва зображення) P.S. Повторити додаткове завдання обравши наступне зображення

1137

Інформатика | 03.04.2024

План1. Знайомство з пргограмою MS Word 2. Реквізити текстового документу    - поля (верхнє - 2см, праве - 1,5 см, нижнє - 2 см, ліве - 3 см)    - шрифт Times New Roman, розмір - 14 пт    - міжрядковий інтервал - 1,5 рядки, інтервал перед та після - 03. Символи текстового документу    - шрифт Webdings    - шрифт Wingdings    - шрифт Wingdings2    - шрифт Wingdings34. Списки текстового документу    - нумеровані    - марковані    - багаторівневі5. Ствопці текстового документу Практична робота"Символи, списки, стовпці текстового документу" 1. У власній папці створити папку Word_1 2. Створити текстовий документ Word3. Встановити реквізити текстового документу4. Через абзац ввести речення:УкраїнаЖитомирШкола 16Клас5. До кожного абзацу застосувати шрифти Webdings, Wingdings, Wingdings2, Wingdings36. Зберегти текстовий документ у папку Word_1 із назвою Символи7. Створити текстовий документ Word8. Встановити реквізити текстового документу9. Створити за допомогою символів та слів коротку розповідь за зразком (див. нижче)10.Зберегти текстовий документ у папку Word_1 із назвою Розповідь із символами11.Створити текстовий документ Word12. Встановити реквізити текстового документу13. Створити текстовий документ за зразком: нумерований список учнів класу до 8 учнів (див. нижче)14. Зберегти текстовий документ у папку Word_1 із назвою Список нумерований15. Змінити нумерований список на маркований16. Встановити маркер на свій вибір, змінити його колір та розмір17. Зберегти текстовий документ у папку Word_1 із назвою Список маркований

63

Інформатика | 14.03.2024

Практична робота 1.   Запустити середовище програмування C# 2. Створити проект у власній папці із ім’ям рішення Professoin, назва додатка Професії, тип додатка – WindowsForm 3. Створити форму за зразком (розмір форми 500х400, форма відкривається по центру екрана, розмір шрифту для елементів – 12пт) 4. Запрограмувати перемикачі (при виборі певного перемикача змінюється зображення) 5.  Запрограмувати кнопку «Заробітня плата» (виводить заробітню плату певної професії) 6. Створити та запрограмувати кнопки Очистити та Закрити

847

Інформатика | 08.12.2023

Новорічні навчальні ігри Де дід Мороз від Google: дивіться відео, грайте та вчиться весь грудень разом із помічниками Діда Мороза Перейти до Новорічних ігор можна за посиланням: https://bit.ly/3s9d7DS

928

Інформатика | 06.12.2023

Створення форм Перейти на сервис Kahoot: https://kahoot.it/ Теоретичний матеріал див. нижче Виконайте завдання: 1. Ствoріть рішення Lesson_2 та прoект Tаsk_1, розмір форми 300х300 пікселів, відображення форми по центру екрану пoдія Clіck для фoрми встанoвить наступні властивoсті: - Рoзмір: 400 × 300 пікселів.- Кoлір фoну: зелений.- Загoлoвoк: назва вашoгo міста. пoдія KeyPress для фoрми встанoвить наступні властивoсті: - Рoзмір: 300 × 200 пікселів.- Кoлір фoну: синій.- Загoлoвoк: ваше прізвище. пoдія DoubleClіck для фoрми встанoвить наступні властивoсті: - Рoзмір: 320 × 250 пікселів.- Кoлір фoну: червoний.- Загoлoвoк: пoдія DoubleClіck. 2. У рішенні Lesson_2 ствoріть прoект Tаsk_2, розмір форми 300х300 пікселів, відображення форми по центру екрану пoдія MouseEnter для фoрми встанoвить наступні властивoсті: - Рoзмір: 500 × 500 пікселів.- Кoлір фoну: жoвтий.- Загoлoвoк: Прoект з двoма прoцедурами. пoдія MouseLeаve викoнає наступне: - Загoлoвoк: Слава Україні!- Фoнoвий малюнoк: патріотичне зoбраження.- Спoсіб відoбраження фoнoвoгo малюнку: Stretch.

792

Інформатика | 09.10.2023

Зараз є можливість зашифрувати слова, назви міст та власне ім’я у схему українського орнаменту, яка нагадує QR-код. Кожна літера – це вишитий символ, кожен символ – це потужний оберіг.  ✅ Конструктор зроблений для людей всіх рівнів і пристроїв всіх типів. ✅ Галерея готових орнаментів налічує понад 8000 орнаментів. ✅ Створюйте та демонструйте свою галерею будь-кому і де завгодно ✅ Завантажуйте орнаменти у великому розмірі чи у векторі ✅ Спробуйте один раз і ви вже не зможете зупинитися.  Зробити свою унікальну схему ви можете за допомогою онлайн-конструктора для створення унікального національного українського орнаменту: https://ornament.name/

1150

Інформатика | 09.10.2023

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА:Створення програм на мові C# у середовищі Visual Studio Console.Write(“Привіт”); - Виводить на екран слово: Привіт Console.WriteLine(“Привіт”); - Виводить на екран слово: Привіт, курсор переходить на новий рядок Console.ReadKey(); - Програма чекає натиснення клавіші ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА:1. Створити у власній папці папку з назвою C#2. Створити проект з назвою рішення (solution name) Lesson13. Додати у проект консольний додаток із назвою Fish за зразком (див. нижче)4. Додати у проект консольний додаток із назвою UA за зразком (див. нижче)5. Додати у проект консольний додаток із назвою Wall за зразком (див. нижче)6. Додати у проект консольний додаток із назвою Trident за зразком (див. нижче)

680

Інформатика | 02.09.2023

Практична робота «Навички роботи на платформі Human» 1.     Перейдіть до папки класу та створіть у ній папку із власним прізвищем 2.     За допомогою браузера перейдіть до власного кабінету освітньої платформи Human 3.     Змініть фото у кабінеті на власне фото 4.     Створіть скріншот сторінки власного кабінету платформи Human та збережіть у папку із власним прізвищем із назвою Мій Human_Прізвище 5.     Перейдіть до категорії Простори та виберіть предмет Інформатика 6.     Знайдіть у стрічці пост із файлом Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики 7.     Поставити вподобайку та залишити коментар Ознайомлений 8.     Створіть скріншот створеного коментаря та вподобайки та збережіть у папку із власним прізвищем із назвою Скріншот Пост_Прізвище 9.     Завантажте файл Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики у власну папку та змініть назву файлу на Критерії оцінювання_Прізвище 10. Відкрийте файл та прочитайте уважно усі критерії оцінювання 11. Змініть заголовок документу: Критерії оцінювання з інформатики, Прізвище 12. Залийте кольором за допомогою відповідного інструменту клітинки з інформацією про Початковий рівень червоною заливкою  та зеленою заливкою – інформацію про Високий рівень 13. Збережіть змінений файл 14. У власній папці створіть архівний файл з трьох відповідних файлів (Мій Human_Прізвище, Скріншот Пост_Прізвище, Критерії оцінювання_Прізвище) із назвою Архів_Прізвище у форматі .zip 15. Перейдіть до платформи Human та надішліть до відповідного завдання (додайте вкладення): -         посилання на сайт infoschool16.zt.ua як посилання -         з власної папки файл Архів_Прізвище як файл -         з власної папки графічне зображення Мій_Human_Прізвище як зображення -         нове повідомлення: Добрий день!

246

Інформатика | 23.08.2023

Блакитиний колір Pantone: Coated 2935 C RGB: 0, 87, 184 CMYK: 100, 52, 0, 0 HEX: #0057b8 Жовтий колір Pantone: Coated Yellow 012 C RGB: 255, 215, 0 CMYK: 0, 2, 98, 0 HEX: #ffd700  

1238

Інформатика | 19.01.2023

Віртуальний ПК та Онлайн програмне забезпечення через сервіс Apponfly: https://bit.ly/3cgExPA Час роботи 30 хвилин Основне онлайн-програмне забезпечення: - Microsoft Office Standard 2019 - Microsoft Office Professional 2019 - Microsoft Word 2019 - Microsoft Power Point 2019 - Microsoft Excel 2019 - Microsoft Access 2019 - Microsoft Publisher 2019 - Microsoft Project Standard 2019 - Microsoft Visio Standartd 2019 - Microsoft Outlook 2019 - Windows Server 2019 VPS - Windows 2019 Remote VPS Додаткове програмне забезпечення (список ПЗ див. на фото нижче) можна встановити на віртуальний комп'ютер сервісу Apponfly, а також можна завантажити та встановити на власний ПК Відеоінструкція по користуванню сервісом Apponfly (див. нижче)

311

Інформатика | 10.01.2023

Корисний сервіс по вибору дат для навчального року: http://bit.ly/3Zmnxhv

1339

Інформатика | 06.11.2022

Міжнародний конкурс з інформатики та комп'ютерного мислення "Бебрас-2022". Запрошуються учнів 2-11 класів Реєстрація в кабінеті №56 до 20 жовтня 2022 року Конкурс відбудеться 8-13 листопада 2022 рокуhttp://bober.net.ua/ - Завантажте у власну папку програму для конкурсу в архіві:https://bit.ly/3FLbF1e- Відкрийте архів Beaver2022_all.zip, розархівуйте його, відкрийте папку  bebras2022_all та запустіть файл Bober.exe- Виберіть вікову групу, натисніть кнопку РОЗПОЧАТИ, введіть власне Прізвище та ім'я, виберіть клас - натисніть кнопку Далі- Виберіть зі списку Житомирська область, введіть у поле Населений пункт - Житомир, у поле Номер або назва навчального закладу - Ліцей №16 м.Житомира- Отримайте пароль від координатора конкурсу: Паролі до пакетів завдань:  2-3 класи - build  4-5 класи - develop  6-7 класи - security  8-11 класи – information - максимальний час виконання завдань конкурсу - 70 хвилин- Використовуйте кнопки: Наступна задача, Попередня відповідь, Скасувати відповідь, Завешити змагання- Після натиснення кнопки Завершити змагання знайдіть у власній папці файл формату .bbr та надішліть цей файл до даного завдання Практична робота 1. Завантажте файл-завдання конкурсу "Бебрас-2021" за посиланням:https://bit.ly/3CvvDtM2. Розархівуйте архів та запустити файл Bober.exe3. Пройдіть усі завдання конкурсу та наберіть максимальну кількість балів із запропонованих (від набраної кількості балів залежитиме ваша оцінка)4. Створіть скріншот результату конкурсу (зразок див. нижче)5. Надішліть скірншот до практичного завдання через платформу Human    

379

Інформатика | 20.10.2022

https://classroom.google.com/c/NDkwMjQ1Mzc1NTQy?cjc=thqlewg  код приєднання до класруму середня вікова група або thqlewg

353

Інформатика | 26.09.2022

Реєстрація на безкоштовний майстер -клас з робототехніки "Система охорони периметру"Майстер-клас проводить Громадська організація "Федерація робототехніки та штучного інтелекту України" разом з Центром робототехніки та мейкерства "Робот.ОН" та лабораторією робототехніки Поліського національного університету в рамках ініціативи Meet and Code, яка  реалізується SAP, Haus des Stiftens gGmbH та організаціями-членами мережі TechSoup Europe. Подія створена для учасників віком  від 8 до 25  років. Подія відбудеться 29.09.2022 з 16.00 до 17.30.Реєстрація: https://bit.ly/3SRhz4nКонсультація за телефонами 063-505-23-41  097-741-60-35https://www.facebook.com/FederationofRoboticsofUkraine

563

Інформатика | 06.06.2022

Мова програмування Python одна з найпопулярніших у світі. Чому його обирають як новачки, так і досвідчені розробники? Чому він настільки популярний? Давайте розберемося разом!   1. Python легко вивчитиУ кожної мови програмування є власні правила, які буває важко зрозуміти та освоїти. Одна з особливостей Python у тому, що вона має спрощений синтаксис і не є складною, що робить більший акцент на природній мові. Це значно спрощує навчання для початківців.   2. Спільнота PythonЗараз багато людей хочуть освоїти цю мову програмування, але без чіткої інструкції та навчання - це неможливо! Саме тому в Python є активна спільнота, що включає в себе розробників усіх рівнів кваліфікації, які допомагають знайти швидкі та ефективні рішення. Formula також входить у цю спільноту і за допомогою своїх матеріалів навчає юних програмістів.   3. Python гнучкийДану мову програмування можна використовувати для розробки майже будь-яких типів додатків у будь-якій галузі. Багато провідних компаній, що займаються програмним забезпеченням залежать від Python, включаючи Facebook, Instagram, Google та інші.   4. Python ефективний та надійнийВін допомагає розробникам створювати потужні програми з мінімумом зусиль. Python можна використати майже у будь-якому середовищі, не маючи проблем із продуктивністю, незалежно від платформи, на якій він працює.   5. Python обирають дітиЗараз мова Python розглядається як мова програмування у школах через її нескінченну кількість використання у штучному інтелекті, аналітиці тощо. Тепер вона стала фундаментальною частиною розвитку в освіті. Саме це збільшує кількість розробників та програмістів на Python і тим самим ще більше розширює його популярність та можливості! Отже, чому ж Python такий популярний? Окрім особливостей, які ми перерахували, є ще один вагомий аргумент - Python полегшує життя і дає змогу створювати ефективні програми! Тож крокуймо в одному напрямку з сучасністю. Починайте навчання з нашими навчальними посібниками з покроковими інструкціями, які переведуть до крутого результату! Замовити посібники можна за посиланням нижче:

413

Інформатика | 27.05.2022

Навчитися створювати сучасні сайти майже безкоштовно — можливо! Викладач школи «7 Education» ділиться досвідом за донат?  Якщо ви давно мріяли про роботу програмістом, то ви за адресою.  ?В червні пройде навчання програмуванню за донат 150 грн за весь курс. Першим етапом навчання буде верстка, на якому ви будете створювати сучасні сайти та повністю вивчите дану частину розробки. ➡️ Деталі тут: https://cutt.ly/itstudy

513

Інформатика | 23.02.2022

Перейти до сервісу огляду операційної системи Windows 11  можна за посиланням: https://bit.ly/3FP5XYM

735

Інформатика | 17.12.2021

Поділ на групи для участі в Квесті з інформатики Завантажити файл Квесту можна за посиланням: https://bit.ly/3FdIHnD Приклад:  https://bit.ly/3Ee9I9c

659

Інформатика | 18.10.2021

Підписка на канал в Теlegram за посиланням: https://bit.ly/2Z2Vycp

492

Інформатика | 29.09.2021

Проводиться набір учнів для участі у Міжнароодному конкурсі з інформатики та комп'ютерного мислення "Бебрас-2021" Запрошуються: учні 2-11 класів ЖЗСШ 16 Дата проведення: 7-12 листопада 2021р. Місце проведення: к.56, ЖЗСШ 16 Оргвнесок: 23грн. Записатися на участь у конкурсі до 20 жовтня 2021р. у координатора Курко І.Г. (к.56, Пн-Пт, І зміна, на перервах)  

779

Інформатика | 29.04.2021

Як отримати 12 балів з інформатики? Потрібно зробити підписку на канал INFOSCHOOL16 у сервісі Youtube Для цього: - Зареєструватися/авторизуватися на сервісі Google - Перейти до каналу INFOSCHOOL16 у сервісі Youtube: https://bit.ly/3fMkM4B - Натиснути кнопку ПІДПИСАТИСЯ - Створити скріншот за зразком (див. нижче) - Надіслати створений скрін через Online chat сайту (див. відео про Online chat сайту нижче). Текст повідомлення: Прізвище та ім'я, клас

832

Інформатика | 25.04.2021

- перейдіть до сервісу Canva за посиланням: https://bit.ly/2RsMEAP - зареєструйтеся/авторизуйтеся на сервісі Canva - створіть відеоролик про свято Великодня за відеозразком: https://bit.ly/3vvqpcn за допомогою відеоінструкції (див. нижче) - завантажте файли для створення відеоролика за посиланням: https://bit.ly/2R0B4wI* перейдіть до розділу Відео* виберіть категорію Відеоповідомлення* виберіть шаблон Yellow Pink and Teal Illustrated Share The Love Birthday Video Message* встановити музичний супровід * 1 сторінка:     # текст1: тип шрифту Alegreya Sans Black, розмір 150, ефекти - підйом, інтенсивність 50, колір за зразком     # текст2: тип шрифту True Typewriter PolygloTT, розмір 110, ефекти - тінь, зсув 100, напрямок -45, розмиття 0, прозорість 40, колір за зразком     # текст3: тип шрифту Alegreya Sans Black, розмір 45, ефекти - підйом, інтенсивність 50, колір за зразком     # час показу сторінки: 5.0s (5 секунд) * 2 сторінка:     # текст1: тип шрифту Alegreya Sans Black, розмір 40, ефекти - підйом, інтенсивність 50, колір за зразком     # текст2: тип шрифту Alegreya Sans Black, розмір 70, підкреслений, усі великі букви, ефекти - підйом, інтенсивність 50, колір за зразком     # зображення: файл з папки із назвою 1.jpg     # час показу сторінки: 15.0s (15 секунд) * 3 сторінка:     # текст1: тип шрифту Alegreya Sans Black, розмір 35, ефекти - підйом, інтенсивність 50, колір за зразком     # текст2: тип шрифту Alegreya Sans Black, розмір 70, підкреслений, усі великі букви, ефекти - підйом, інтенсивність 50, колір за зразком     # зображення: файл з папки із назвою 2.jpg     # час показу сторінки: 20.0s (20 секунд) * 4 сторінка:     # текст1: тип шрифту Alegreya Sans Black, розмір 40, ефекти - підйом, інтенсивність 50, колір за зразком    # текст2: тип шрифту Alegreya Sans Black, розмір 55, підкреслений, усі великі букви, ефекти - підйом, інтенсивність 50, колір за зразком     # зображення: файл з папки із назвою 3.jpg     # час показу сторінки: 20.0s (20 секунд) * 5 сторінка:     # текст1: тип шрифту Alegreya Sans Black, розмір 35, ефекти - підйом, інтенсивність 50, колір за зразком     # текст2: тип шрифту Alegreya Sans Black, розмір 70, підкреслений, усі великі букви, ефекти - підйом, інтенсивність 50, колір за зразком     # зображення: файл з папки із назвою 4.jpg     # час показу сторінки: 10.0s (10 секунд) * 6 сторінка:     # текст1: тип шрифту Alegreya Sans Black, розмір 50, ефекти - підйом, інтенсивність 50, колір за зразком     # текст2: тип шрифту Alegreya Sans Black, розмір 70, підкреслений, усі великі букви, ефекти - підйом, інтенсивність 50, колір за зразком     # зображення: файл з папки із назвою 5.jpg     # час показу сторінки: 10.0s (10 секунд) * 7 сторінка:     # текст1: тип шрифту Alegreya Sans Black, розмір 50, ефекти - підйом, інтенсивність 50, колір за зразком     # текст2: тип шрифту Alegreya Sans Black, розмір 70, підкреслений, усі великі букви, ефекти - підйом, інтенсивність 50, колір за зразком     # зображення: файл з папки із назвою 6.jpg     # час показу сторінки: 10.0s (10 секунд) * 8 сторінка:    # текст1: тип шрифту Alegreya Sans Black, розмір 150, ефекти - підйом, інтенсивність 50, колір за зразком    # час показу сторінки: 5.0s (5 секунд) - збережіть відеоролик із назвою Великдень_Прізвище - надішліть створений файл через платформу HUMAN

792

Інформатика | 11.04.2021

- перейти до сервісу Canva за посиланням: https://bit.ly/2RsMEAP - зареєструватися/авторизуватися на сервісі Canva - створити відео Intro для власного каналу YouTube за відеозразком див. нижче (або власне відео Intro)      * перейти до категорії Відео     * вибрати Відео YouTube     * вибрати шаблон     * змінити текст (назву каналу, опис)     * додати логотип каналу     * додати музичний супровід - зберегти відео із назвою Intro_Назва каналу - надіслати створений файл через платформу HUMAN  

805

Інформатика | 07.04.2021

Microsoft Office 365 — це платний хмарний власницький інтернет-сервіс і програмне забезпечення компанії Microsoft, що розповсюджується за схемою «програмне забезпечення + послуги» (англ. Software + Services). Хмарний формат означає, що дані зберігаються в центрі обробки даних, а не на комп'ютері, що забезпечить користувачам доступ до документів і даних через браузер з різних пристроїв з можливістю виходу в Інтернет. Як отримати БЕЗКОШТОВНУ версію Office 365 через сайт infoschool16.zt.ua: - перейдіть до Online chat сайту (див. відеоінструкцію нижче) - напишіть консультанту текст:     Хочу отримати БЕЗКОШТОВНУ версію Office 365     Display name: *******     Username: *******      ******* - власні дані на англ. мові - після цього ви отримаєте доступ з паролем до БЕЗКОШТОВНОЇ версії Office 365  - перейти на сайт Office 365 за посиланням: https://bit.ly/3sXffvL - змінити пароль у власному профілі - використовувати БЕЗКОШТОВНУ версію Office 365

710

Інформатика | 07.04.2021

Не вдається зареєструватися на Освітній платформі HUMAN, забули пароль, потрібен новий код приєднання до закладу, не знаєте як відправити виконане завдання, як приєднати сервіс ZOOM та інші проблеми з роботою на платформі? МИ ВАМ ДОПОМОЖЕМО! Приєднуйтесь до Телеграм Каналу HUMAN SUPPORT School#16 ZT за посиланням: https://t.me/HumanSupportSchool16ZT Опишіть проблему - вирішимо її!

2146

Інформатика | 17.03.2021

Практична робота"Формули в текстовому документі Word" Завдання1. У власній папці створити папку Word_6 2. Створити текстовий документ Word3. Встановити реквізити текстового документу4. В одному документі ввести усі формули (30 формул див. нижче): кожна формула розміщена по центру, вводити формули без позначень - ввести тільки формули5. Зберегти текстовий документ у папку Word_6 із назвою Формули

849

Інформатика | 10.03.2021

Усі запитання щодо навчання, предмету інформатики, роботи сайту можна задати використовуючи Онлайн-чат, який знаходиться ліворуч знизу сторінки сайту infoschool16.zt.ua. Для кожного Онлайн-чат є приватним (онлайн-чат не є загальним). Онлайн-чат дозволить не тільки швидко комунікувати, а й надсилати файли будь-якого формату.

2080

Інформатика | 01.03.2021

Практична робота"Таблиці в текстовому документі. Частина І" 1. У власній папці створити папку Word_32. Створити текстовий документ Word3. Встановити реквізити текстового документу4. Cтворити таблицю за зразком (див. нижче). Враховувати всі форматування тексту, таблиці5. Зберегти текстовий документ у папку Word_3 із назвою Таблиця6. Створити текстовий документ Word7. Встановити реквізити текстового документу8. Змінити параметри: поля по 1 см, інтервал - одинарний9. За допомогою таблиць створити "піксельне" зображення за зразком (див. вище)10. Зберегти текстовий документ у папку Word_3 із назвою Homer11. Повторити пункти 6-10 для інших зображень (див. нижче)12. Назви відповідних файлів: Marge, Bart

1558

Інформатика | 21.02.2021

Практична робота"Таблиці в текстовому документі. Частина ІІ" 1. У власній папці створити папку Word_4 2. Створити текстовий документ Word3. Встановити реквізити текстового документу4. На одному аркуші створити дві таблиці за зразком (див. нижче). Враховувати всі форматування тексту, таблиці5. В другій таблиці у пусті комірки внести значення, які потрібно обчислити за допомогою даних в таблиці6. Зберегти текстовий документ у папку Word_4 із назвою Таблиці Додаткове завдання:1. Створити текстовий документ Word2. Встановити реквізити текстового документу3. Змінити орієнтацію паперу на альбомну4. Переноси в словах не використовувати5. Створити таблицю за зразком (див. нижче). Враховувати всі форматування тексту, таблиці6. Зберегти текстовий документ у папку Word_4 із назвою Розклад уроків

1119

Інформатика | 08.02.2021

Практична робота"Списки та стовпці текстового документу"1. У власній папці створити папку Word_2 2. Створити текстовий документ Word3. Встановити реквізити текстового документу4. Змінити орієнтацію паперу на альбомну5. Створити текстовий документ за зразком (див. нижче): набрати відповідний вірш, скопіювати його нижче ще 2 рази, створити три стовпці з розділювачем6. Зберегти текстовий документ у папку Word_2 із назвою Вірш (3 екземпляри)7. Створити текстовий документ Word8. Встановити реквізити текстового документу9. Змінити орієнтацію паперу на альбомну10. Змінити міжрядковий інтервал на одинарний11. Створити текстовий документ за зразком використовуючи інструмент багаторівневий список та інструмент стовпці за зразком (див. нижче)12. Зберегти текстовий документ у папку Word_2 із назвою Списки та стовпці

602

Інформатика | 08.02.2021

Програма академій Cisco та провідні університети України  за підтримки Інституту модернізації змісту освіти, запрошують школярів 8-11 класів, студентів коледжів та учнів ЗП(ПТ)О  приєднатись до Safer Internet Day Challenge 2021 з нагоди Міжнародного дня безпечного інтернету. З 1 лютого до 1 березня 2021: Протестуйте безпечність своєї поведінки в цифровому світі – пройдіть короткий тест. Перевірте знання основних термінів з Кібербезпеки – покажіть кращий час у навчальній грі, ніж Ваші однокласники. Доведіть свій рівень компетенцій – отримайте цифровий бейдж за курсом Академії Cisco “Вступ до Кібербезпеки”. Участь в ініціативі безкоштовна і доступна як для груп учнів під керівництвом викладача, так і для індивідуальних учасників. Зареєструватися можна нижче за посиланням:

583

Інформатика | 26.01.2021

Національний центр «Мала академія наук України» у січні-травні 2021 року проводить курс «Створи свою гру в Unity» у рамках Всеукраїнської профільної ІТ школи Малої академії наук України з використанням дистанційних технологій. До участі запрошуються учні 8-11 класів закладів загальної середньої освіти. Для реєстрації необхідно до 28 січня 2021 року заповнити онлайн анкету, розміщену за посиланням: http://bit.ly/2MrOnnz Початок курсу 29 січня ц.р. о 18 год. Заняття відбуватимуться онлайн відповідно до графіка, що додається. Зареєстрованим учасникам на пошту буде надіслано посилання на платформу Zoom для участі у лекціях. Детальна інформація за телефоном: 096 77 444 26 (Інна Терещенко). Графік курсу «Створи свою гру в Unity» у рамках Всеукраїнської профільної ІТ школи малої академії наук України  січень-травень 2021 року   № п/п Назва лекції Дата проведення 1 Створення навколишнього середовища для гри 29 січня 2 Створення ігрового персонажу з використанням FPSController та додавання нових об’єктів 12 лютого 3 Програмування поведінки об’єктів 26 лютого 4 Створення та оформлення проєктів ігор 12 березня 5 Створення та програмування ігрового об’єкту – космічного корабля 26 березня 6 Створення та програмування ворожих кораблів 9 квітня 7 Створення та програмування системи ураження ворогів 23 квітня 8 Створення інтерфейсу користувача 7 травня 9 Презентація власних проєктів 21 травня  

838

Інформатика | 22.01.2021

Кльова гра, в якій ви пройдете через всі основні події 2020 року. Гра швидко проходиться, буквально за 5 хвилин, пограйте на дозвіллі: http://bit.ly/2Y1s0I0 На даний час вже на гру задонатили: $32,462.59 Стимул вивчати програмування та графічний дизайн, щоби створювати ігри, навіть, простенькі, але цікаві.  

675

Інформатика | 12.01.2021

16 грудня 2020 року відбувся Обласний конкурс учнівської молоді на кращу програму ПК. І місце - учень 8-В класу ЖЗСШ №16, Кобилинський Владислав Робота учня: ігрова програма CovidHero для операційної системи Android Вітаємо переможця!

798

Інформатика | 04.01.2021

Spin Wheel - колесо випадків Завантажити фічу можна нижче за посиланням (пароль до архіву отримати за invandergeo@gmail.com):

667

Інформатика | 04.01.2021

ЗАГАЛЬНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ: http://bit.ly/3b24X7L ЗАГАЛЬНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ІНФОРМАТИКИ: http://bit.ly/3b24X7L

653

Інформатика | 29.12.2020

28 листопада 2020 року відбувся Міський конкурс учнівської молоді на кращу програму ПК. І місце - учень 8-В класу ЖЗСШ №16, Кобилинський Владислав Робота учня: ігрова програма CovidHero для операційної системи Android Вітаємо переможця!

734

Інформатика | 29.12.2020

17 жовтня 2020 року відбувся Міський конкурс учнівської молоді з Веб-дизайну. І місце - учень 11-А класу ЖЗСШ №16, Пархомчук Руслан Робота учня: Сайт 11-А класу Вітаємо переможця!

1394

Інформатика | 19.10.2020

Ігровий тренажер з побудови ліній Безьє Гра для дизайнерів Хороший кернинг, грамотний підбір кольорів, побудова кривої Безьє - це необхідні вміння для будь-якого практикуючого дизайнера. І якщо зараз ви якраз повертаєтеся до навчання після літніх канікул, вам буде корисна невелике тренування за допомогою серії дійсно кумедних міні-ігор Method of Action. Особливо популярна гра The Bezier Game (Гра Безьє), вона спонукає, нарешті, освоїти інструмент Перо в редакторах Adobe's Photoshop і Illustrator. Незважаючи на корисність цього інструменту, робота з ним зазвичай дається важко. Замість простого малювання потрібно накреслити криву Безьє, вибудовуючи опорні точки, щоб отримати ідеальну лінію. Pen tool це в рівній мірі і наука, і мистецтво, він змушує продумувати кроки і представляти форму перш, ніж зобразити її. Дуже раджу спробувати!!! Пограти онлайн можна тут - http://bezier.method.ac/ Інші ігри:http://ilovetypography.com/ifontgame/https://woodgears.ca/eyeball/https://www.mimeartist.com/helvetica/http://kolor.moro.es/https://type.method.ac/https://shape.method.ac/http://www.rgbchallenge.com/http://game.ioxapp.com/eye-test/http://pixact.ly/

914

Інформатика | 16.10.2020

Онлайн-курс логіки в ігровій формі Розвивайте логіку, пам'ять й інтелект онлайн!  

1612

Інформатика | 05.10.2020

Пристрої введення та виведення даних Визначити назви пристроїв за зображеннями нижче. Завантажити презентацію для опрацювання теоретичного матеріалу:

1785

Інформатика | 29.09.2020

Онлайн QR-генератор: http://www.barcode-generator.org/Онлайн QR-генератор: https://www.the-qrcode-generator.com/Онлайн-декодування QR-коду: https://www.imgonline.com.ua Завантажити файл практичної роботи можна нижче за посиланням:

1542

Інформатика | 06.09.2020

Оголошується набір учнів на участь у Міжнародному конкурсі з інформатики та комп'ютерного мислення, який відбудеться 8-11 листопада в ЖЗСШ №16. Участь у конкурсі: 20 грн. Учасники: учні 2-11 класів. Запис на конкурс: до 20 жовтня 2020 року, кабінет №56 Дізнатися більше про конкурс, потренуватися, роз'язати завдання попередніх років Конкурсу Бебрас-2020 можна нижче за посиланням:

1260

Інформатика | 01.09.2020

План уроку: - Правила ТБ відео матеріал: https://bit.ly/32OfPjR - Перевірка знань з правил ТБ: https://kahoot.it/ - Ознайомлення з темами вивчення інформатики у 2020-2021 навчальному році - Реєстрація та приєднання учнів (або батьків) ЖЗСШ №16 на єдиній цифровій платформі технологій дистанційного навчання HUMAN: https://bit.ly/2ELkPOa

715

Навчання | 17.08.2020

Звертаємось до вас із проханням долучитись до ✏️ Всеукраїнської Серпневої конференції 2020, яка відбудеться 18 серпня в онлайн-форматі. Ключовою темою щорічного освітянського форуму буде: «Освіта в умовах пандемії: як організувати навчальний рік 2020-2021». ⏰ Час проведення: 9:00 - 13:00. Формат: відкрита онлайн-трансляція на Facebook Міністерство освіти і науки України та YouTube МОН youtube.com/c/MONUKRAINE У межах заходу спікери розкажуть про: - особливості організації протиепідемічних заходів у закладах освіти у період карантину; - рекомендації щодо організації освітнього процесу 2020-2021 н.р. в дитсадках, школах, профтехах, коледжах та університетах в умовах пандемії; - міжнародні стандарти повернення шкіл до навчання в умовах пандемії.

694

Навчання | 11.08.2020

Державна служба якості освіти України проводить онлайн-опитування, щоб дослідити питання про готовність закладів загальної середньої освіти до початку 2020/2021 навчального року та визначити проблеми, які необхідно вирішити. Для участі в опитуванні заповніть анкету за посиланнями: ✍️ для учнів https://bit.ly/33JtBWR ✍️ для батьків https://bit.ly/3ioUdRc ✍️ для вчителів https://bit.ly/3fGDZkB ✍️ для директорів https://bit.ly/3fQxMCY ✍️ для засновників (уповноважених органів)   https://bit.ly/30J0JfN Відповіді приймаються до 13 серпня 2020 року. Заповнення анкет займе ⏰ не більше 10 хвилин. Ваша участь в опитуванні важлива!

917

Інформатика | 23.05.2020

Шановні учні та батьки, дистанційне вивчення інформатики завершилось, але це не означає, що можна не самовдосконалюватися чи вивчати щось нове. На сайті є багато цікавих і корисних завдань, які знадобляться не тільки для оцінки з предмету Інформатика, а й для розвитку знань та навичок з ІТ. Пройдіть фінальне опитування щодо організації вивчення інформатики під час дистанційного навчання (опитування анонімне): https://bit.ly/2znqmaZ Оцінювання з предмету інформатика відбудеться до 29 травня. Оцінку за ІІ семестр та за Рік можете дізнатися у класного керівника На сайті є: - Фільтр по класах (можна швидко перейти до завдання певного класу) - Архів новин (у вигляді календаря, де можна за датою перейти до певного завдання) - Онлайн-чат (можна поставити запитання щодо навчання, предмету інформатики, роботи сайту)

705

Інформатика | 11.05.2020

Завантажити Практичний посібник: Кoмп’ютерні прoграми і мoви прoграмування: С# http://bit.ly/2x8Map7 Повторити матеріал з посібника: Тема 1-5 (ст.7-60) Пройти Підсумкове Тестування (запитання різного типу) за посиланням: https://bit.ly/2WjEU48 Роз'яснення: - тільки одна спроба для тестування, тому потрібно повторити, підготуватися по теоретичному матеріалу посібника - максимум можна набрати 87 балів, таблиця переведення балів в 12-бальну шкалу буде в тесті

1196

Інформатика | 03.05.2020

Kahoot! про Doodle Google відбувся  дистанційно через Конференції Zoom. Що  потрібно? - Підключення до інтернету - Два пристрої (комп'ютер+смартфон або комп'ютер+планшет або комп'ютер+комп'ютер або планшет+смартфон, планшет+планшет, смартфон+смартфон) Коли? - **.**.2020 о **:** перейти за посиланням: ЗАВЕРШЕНО  Тривалість? - 40 хвилин Про що Kahoot!? - опрацювати матеріал з уроку: https://bit.ly/35x73b3 - переглянути усі Дудли учнів в коментарях, дізнатися до якої події вони відносяться

1138

Інформатика | 02.05.2020

Завдання: Перегляд освітнього серіалу Про кібербулінг для підлітків, тести, отримання Сертифікату - переглянути відео-пояснення виконання завдання: https://bit.ly/3d2tSFQ - перейти до платформи Дія за посиланням: https://bit.ly/3f1na4K - зареєструватися на платформі (реєстрація за номером телефону, за кодом через смс) та Розпочати навчання за освітнім серіалом Про кібербулінг для підлітків - переглянути відео Про кібербуліг та пройти тестування після нього (почерговий перегляд та тестування) - пройти Фінальне тестування та отримати Сертифікат - завантажити Сертифікат Про кібербулінг для підлітків та надіслати його за допомогою електронної пошти на адресу invandergeo@gmail.com  Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас

974

Інформатика | 01.05.2020

Завдання: Частина І - перейти до сервісу програмування Blockly: https://bit.ly/3d9xvdj - перейти до рівня Лабіринт та виконати 10 завдань з цього рівня, переглянути навчальне відео про рівень Лабіринт: https://bit.ly/2Sk9nN5 - відправити за допомогою електронної пошти в одному листі посилання кожного завдання рівня Лабіринт на адресу invandergeo@gmail.com, переглянути відео пояснення про посилання кожного завдання: https://bit.ly/3aVoUt7Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас Частина ІІ - перейти до сервісу програмування Blockly: https://bit.ly/3d9xvdj - перейти до рівня Черепаха та виконати 10 завдань з цього рівня, переглянути навчальне відео про рівень Черепаха: https://bit.ly/2VVsDCS - відправити за допомогою електронної пошти в одному листі посилання кожного завдання рівня Черепаха на адресу invandergeo@gmail.com, переглянути відео пояснення про посилання кожного завдання: https://bit.ly/3aVoUt7Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас

860

Інформатика | 21.04.2020

Завантажити Практичний посібник: Кoмп’ютерні прoграми і мoви прoграмування: С# http://bit.ly/2x8Map7 Опрацювати з посібника: Тема 5. Пoмилки. Математичні функції.  Дoдаткoві oб’єкти для введення та виведення даних (ст.52-60) Пройти Тестування з теми (запитання різного типу) за посиланням: https://bit.ly/2VmQ5IO Роз'яснення: - тільки одна спроба для тестування, тому потрібно підготуватися по теоретичному матеріалу посібника- максимум можна набрати 20 балів, таблиця переведення балів в 12-бальну шкалу буде в тесті- практичне завдання виконати за посібником (ст.57-60) та надсилати файли .exe, що розміщені у папці Debug на адресу вчителя invandergeo@gmail.com- для програмування необхідно завантажити та встановити середовище Visual Studio: http://bit.ly/2x5rJtv

1885

Інформатика | 20.04.2020

Для учнів 6-7, 9 класів Додаткове завдання 5 Для учнів 8, 10, 11 класів Альтернативне завдання 5 - текстове пояснення, зразок за посиланням: https://bit.ly/2yF16fO- відкрити табличний редактор Excel (програмне забезпечення встановлено у 90% учнів)- створити інтерактивний словник за відеоінструкцією: https://bit.ly/2XlWJAx- назва файлу Dictionary- відправити за допомогою електронної пошти створений файл на адресу invandergeo@gmail.com Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас Матеріали для роботи можна завантажити за посиланнями:Файл 1: https://bit.ly/2VLvSLEФайл 2: https://bit.ly/2KkqRo7

913

Інформатика | 18.04.2020

Шановні учні та батьки, якщо ви бажаєте дізнатися усі оцінки за період дистанційного навчання (4 тижні), дізнатися кількість виконаних та невиконаних завдань: напишіть лист на адресу вчителя invandergeo@gmail.com з текстом Оцінки, у темі листа вкажіть Прізвище та клас учня

1234

Інформатика | 16.04.2020

Створення таблиці з даними про кількість часу, що ви витрачаєте на кожен предмет при дистанційному навчанні Завдання TimeTable - Виконати завдання за відеоінструкцією: https://bit.ly/2z3S0t8  - Перейти до сервісу за посиланням: ЗАВЕРШЕНО - Потрібно виділити повністю з білим листочком все про учня ПЕТРЕНКО ПЕТРО, тримаючи кнопку Shift (спочатку затискаєте кнопку Shift, а потім ліву кнопку миші) - Натиснути зверху три крапочки і вибрати Duplicate - Ваш документ з'явиться ліворуч після всіх і тоді ви редагуйте свій листочок (НЕ ПОРТЬТЕ РОБОТИ ІНШИХ УЧНІВ) - Заповнити комірки назвами уроків та час, який ви витрачаєте на них за день - Заповнювати після кожного дня дистанційного навчання - Оцінювання завдання відбуватиметься наприкінці кожного тижня

845

Інформатика | 15.04.2020

Шановні учні та батьки, просимо пройти анонімне опитування щодо покращення дистанційного навчання з інформатики за посиланням: https://bit.ly/3acXI8W Зауваження. Можна вибирати декілька варіантів відповіді в опитуванні

1366

Інформатика | 09.04.2020

Для учнів 6-7, 9 класів Додаткове завдання 4 Для учнів 8, 10, 11 класів Альтернативне завдання 4 - текстове пояснення, зразок за посиланням: https://bit.ly/2S2tNtL- відкрити редактор презентацій PowerPoint (програмне забезпечення встановлено у 90% учнів)- створити презентацію пісочного годинника за відеоінструкцією: https://bit.ly/3c8pLb0- назва файлу SandTimer- відправити за допомогою електронної пошти створений файл на адресу invandergeo@gmail.com Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас

1401

Інформатика | 07.04.2020

Для учнів 6-7, 9 класів Додаткове завдання 3 Для учнів 8, 10, 11 класів Альтернативне завдання 3 - текстове пояснення, зразок за посиланням: https://bit.ly/34VGpIv- відкрити текстовий редактор Word (програмне забезпечення встановлено у 90% учнів)- створити текстовий документ за відеоінструкцією: https://bit.ly/2V4W5Vb- матеріали для виконання можна завантажити за посиланням: https://bit.ly/3bOMhW2- назва файлу Лист- відправити за допомогою електронної пошти створений файл на адресу invandergeo@gmail.com до 13 квітня 2020 року. Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас  

670

Інформатика | 03.04.2020

Шановні учні 6-11 класів, сьогодні відбудеться Онлайн-консультація з інформатики, де ви можете поставити вчителю інформатики питання, які пов'язані з виконанням завдань дистанційного навчання. Онлайн-консультація відбудеться 03.04.2020 року з 18:00 до 18:40 Перейти до онлайн-консультації можна за посиланням: https://us04web.zoom.us/j/303593256 

942

Інформатика | 01.04.2020

Шановні учні, спробуємо пограти в Kahoot! дистанційно через Конференції Zoom.Що  потрібно? 1. Підключення до інтернету 2. Два пристрої 3. Перейти **.04.2020 о **:00 за посиланням: *************** Запрошую всіх бажаючих! Дякую тим учням, які спробували сьогодні онлайн зустрітися!!!

760

Інформатика | 29.03.2020

Опитування щодо тестування Kahoot! для учнів 6-11 класів Перейти до опитування за посиланням: https://bit.ly/3dD5j3t   01.04.2020 kigeorgich приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.   Тема: Моя конференция Время: 1 апр 2020 15:00 Житомир   Подключиться к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/711264134     Идентификатор конференции: 711 264 134  

832

Інформатика | 28.03.2020

Завантажити Практичний посібник: Кoмп’ютерні прoграми і мoви прoграмування: С# http://bit.ly/2x8Map7 Опрацювати з посібника: Тема 4. Поле, величини, сталі, змінні (ст.41-46) Пройти Тестування з теми (запитання різного типу) за посиланням: https://bit.ly/2UQ26VF Роз'яснення: - тільки одна спроба для тестування, тому потрібно підготуватися по теоретичному матеріалу посібника- тестування потрібно пройти до 4 квітня 2020 року- максимум можна набрати 21 балів, таблиця переведення балів в 12-бальну шкалу буде в тесті- практичне завдання виконати за посібником (ст.47-49) та надсилати файли .exe, що розміщені у папці Debug на адресу вчителя invandergeo@gmail.com- для програмування необхідно завантажити та встановити середовище Visual Studio: http://bit.ly/2x5rJtv

1219

Інформатика | 24.03.2020

Шановні учні, 6-11 класів, якщо у вас на домашньому комп'ютері не встановлене програмне забезпення (наприклад, Scratch, Visual Studio, Photoshop, Illustrator) для виконання практичних робіт і у вас немає можливості завантажити його з мереі Інтернет чи не вдається з різних причин інсталювати програмне забезпечення на власний комп'ютер, то для Вас є АЛЬТЕРНАТИВНЕ ЗАВДАННЯ #2 (обов'язкове для всіх учнів 6-11 класу):- текстове пояснення, зразок за посиланням: https://bit.ly/2yBHqtb- відкрити текстовий редактор Word (програмне забезпечення встановлено у 90% учнів)- створити гру Кросворд за відеоінструкцією: https://bit.ly/2JfrEG8- назва файлу Кросворд- відправити за допомогою електронної пошти створений файл на адресу invandergeo@gmail.com Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас Для тих учнів, що бажають отримати додаткову оцінку - теж можна виконати це завдання

1565

Інформатика | 23.03.2020

Шановні учні, 6-11 класів, якщо у вас на домашньому комп'ютері не встановлене програмне забезпення (наприклад, Scratch, Visual Studio, Photoshop, Illustrator) для виконання практичних робіт і у вас немає можливості завантажити його з мереі Інтернет чи не вдається з різних причин інсталювати програмне забезпечення на власний комп'ютер, то для Вас є АЛЬТЕРНАТИВНЕ ЗАВДАННЯ #1 (обов'язкове для всіх учнів 6-11 класу):- текстове пояснення, зразок за посиланням: https://bit.ly/2yDRhOU- відкрити редактор презентацій Power Point (програмне забезпечення встановлено у 90% учнів)- створити гру "П'ятнашки" за відеоінструкцією: https://bit.ly/2wvLqut- назва файлу П'ятнашки- відправити за допомогою електронної пошти створений файл на адресу invandergeo@gmail.com Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас Для тих учнів, що бажають отримати додаткову оцінку - теж можна виконати це завдання

756

Інформатика | 22.03.2020

Опитування щодо онлайн-трансляції виконання завдань в програмі Adobe Illustartor: перейти до опитування можна за посиланням: https://bit.ly/33GnFMh

1036

Інформатика | 20.03.2020

Безкоштовний освітній ІТ-марафон для жителів міста Житомира та Житомирської області "Step by step" від Комп'ютерної Академії ШАГ Житомир. З 20 березня по 3 квітня щодня для усіх бажаючих з 10:00 по 12:40 онлайн практикуми від найкращих ІТ-спеціалістів, практиків, викладачів Комп'ютерної Академії ШАГ Житомир. У програмі: - Instagram - YouTube - нейро мережі - комп'ютерні ігри - обробка фото - 3D графіка Та багато іншого цікавого та корисного. Для кого?  З 10:00 до 11:20 для дітей 9-14 років З 11:30 до 12:50 для молоді та усіх, хто бажає вдосконалення (без вікових обмежень). Цікаво? Реєструйся! http://bit.ly/2J2fU9T Вся необхідна інформація стосовно участі вам буде надіслана на пошту.

1906

Інформатика | 19.03.2020

Завантажити Практичний посібник: Кoмп’ютерні прoграми і мoви прoграмування: С# http://bit.ly/2x8Map7 Опрацювати з посібника: Тема 3. Кнoпка. Напис. Зoбраження. (ст.26-36) Пройти Тестування з теми (10 запитань різного типу) за посиланням: http://bit.ly/2U0YnVS Роз'яснення: - тільки одна спроба для тестування, тому потрібно підготуватися по теоретичному матеріалу посібника- тестування потрібно пройти до 25 березня 2020 року- максимум можна набрати 27 балів, таблиця переведення балів в 12-бальну шкалу буде в тесті- практичні завдання можна виконувати за посібником після кожної теми та надсилати файли .exe, що розміщені у папці Debug на адресу вчителя invandergeo@gmail.com- для програмування необхідно завантажити та встановити середовище Visual Studio: http://bit.ly/2x5rJtv

622

Інформатика | 04.03.2020

Створення форм Перейти на сервис Kahoot: https://kahoot.it/ Виконайте завдання: 1. Створіть рішення Lesson_1, ім'я додатка Tаsk_1, розміщення – власна папка, тип додатка - форма. Для фoрми встанoвіть наступні властивoсті: - загoлoвoк вікна форми: Мoя перша прoграма; (Text) - кoлір фoну форми: червoний; (BаckColor) - рoзмір форми: 400 × 350; (Sіze) - вікно форми по центру екрана: Center Screen. (StartPosition) 2. Дo рішення Lesson_1 дoдайте додаток з іменем Tаsk_2, розміщення – власна папка, тип додатка - форма. Для фoрми встанoвіть наступні властивoсті: - загoлoвoк вікна форми: Прізвище Ім’я; - кoлір фoну форми: синій; - рoзміри форми: 450 × 200; - вікнo напівпрoзoре; (Opаcіty – 50%) - вікно форми по центру екрана.   3. Дo рішення Lesson_1 дoдайте додаток з іменем Tаsk_3, розміщення – власна папка, тип додатка - форма. Для фoрми встанoвіть наступні властивoсті:  - загoлoвoк вікна форми: Україна; - фoнoве зoбраження форми: зображення з мережі інтернет про Україну; (BаckgroundІmаge) - спoсіб відoбраження фoнoвoгo малюнку: Zoom; (BаckgroundІmаgeLаyout) - рoзміри форми: 300 × 200; - вікно форми по центру екрана. 4. Дo рішення Lesson_1 дoдайте додаток з іменем Tаsk_4, розміщення – власна папка, тип додатка - форма. Для фoрми встанoвіть наступні властивoсті: - загoлoвoк вікна форми: Рoбoта на урoці; - фoнoве зoбраження форми: зображення з мережі інтернет про урок; - спoсіб відoбраження фoнoвoгo малюнку: Zoom; - рoзміри форми: 300 × 300; - кoлір фoну форми: синій; - відсoтoк непрoзoрoсті – 80% - вікно форми по центру екрана.  5. Дo рішення Lesson_1 дoдайте додаток з іменем Tаsk_5, розміщення – власна папка, тип додатка - форма. Для фoрми встанoвіть наступні властивoсті:  - загoлoвoк вікна форми: Мій улюблений ФІЛЬМ; - фoнoве зoбраження форми: зображення з мережі інтернет про фільм; - спoсіб відoбраження фoнoвoгo малюнку: Zoom; - рoзміри форми: 800 × 600; - кoлір фoну форми: жовтий; - вікно форми по центру екрана. Завантажити файл практичної роботи можна нижче за посиланням:

818

Інформатика | 26.02.2020

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА:Завантажити презентацію з теоретичним матеріалом можна нижче за Посиланням на ресурс. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА:1. Створити у власній папці папку з назвою C#_32. Створити проєкт у папку C#_3 із назвою рішення (solution name) Lesson33. Створити консольний додаток із назвою Plus (додавання трьох чисел)4. Додати у проєкт консольний додаток із назвою Minus (віднімання двох чисел)5. Додати у проєкт консольний додаток із назвою Multiply (множення трьох чисел)6. Додати у проєкт консольний додаток із назвою Division (ділення двох чисел)7. Додати у проєкт консольний додаток із назвою Computation (обчислення функції, див. нижче)

747

Інформатика | 24.02.2020

22 лютого 2019 року відбувся міський конкурс учнівської молоді з інформатики "Користувачі ПК". Учні нашої школи здобули призові місця:- Кучерявий Максим (10-А клас) - І місце, номінація "Word" (вчитель: Курко І.Г.);- Кукса Ярослав (10-А клас) - ІІ місце, номінація "Power Point" (вчитель: Курко І.Г.);- Корнійчук Віталій (10-А клас) - ІI місце, номінація "Access" (вчитель: Курко І.Г.). ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ!!!

779

Інформатика | 24.02.2020

Натисність на посилання на ресурс та виберіть 100ms:

720

Інформатика | 18.02.2020

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА:Створення програм на мові C# у середовищі Visual Studio Console.Write(“Привіт”); - Виводить на екран слово: Привіт Console.WriteLine(“Привіт”); - Виводить на екран слово: Привіт, курсор переходить на новий рядок Console.ReadKey(); - Програма чекає натиснення клавіші ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА:1. Створити у власній папці папку з назвою C#_22. Створити проєкт з назвою рішення (solution name) Lesson23. Додати у проєкт консольний додаток із назвою School#16 за зразком (див. вище)

692

Інформатика | 11.02.2020

11 листопада 2019 року відбувся Міжнародний конкурс з інформатики та комп'ютерного мислення. Результати конкурсу:Міхєєва В. (2 клас) - 54 бали - Добрий результатДемчук Н. (4 клас) - 42 бали - Учасник конкурсуВозний Д. (5 клас) - 63 бали - Добрий результатКлимчук М. (5 клас) - 54 бали - Добрий результатЛегенчук Р. (5 клас) - 50 балів - Учасник конкурсуМолодико О. (6 клас) - 45 балів - Учасник конкурсуПаплинський О. (6 клас) - 38 балів - Учасник конкурсуКовальчук К. (7 клас) - 52 бали - Учасник конкурсуПащенко М. (7 клас) - 59 балів - Добрий результатГоловко Л. (8 клас) - 49 балів - Учасник конкурсуПросандєєва В. (8 клас) - 60 балів - Добрий результат Вітаємо! Кожен з учнів отримає відповідний сертифікат та символічний приз!

927

Інформатика | 01.01.2020

Дякую всім за минулий рік! Досконалення й саморозвиток - стимули майбутнього!))))

943

Інформатика | 13.12.2019

Плакат-реклама сайту infoschool16.zt.ua. Робота виконана ученицею 11-Б класу Чепель Анастасією кульковими ручками.В реальності рисунок виглядає неймовірно. Переглянути його можна в кабінеті інформатики №56.  

910

Інформатика | 04.12.2019

Практичне завдання:- зареєструватися/увійти до сервісу Google- отримати лист з дозволом на редагування спільного документу (таблиця Google)- відкрити спільну електронну таблицю GEOmarket- перейти до отриманого випадковим вибором відділу GEOmarket та створити таблицю за зразком (див. нижче)- заповнити комірки товарами відповідного відділу- ввести актуальну ціну товару, додати розрядність та грошові одиниці (грн)- ввести кількість товару більше ніж 1 шт.- у відповідні комірки ввести формули для обчислення ціни за товари- у відповідну комірку ввести форулу для обчислення загальної суми творів відповідного відділу- дотримамуватися форматування відповідно до зразку- переглянути електронну таблицю- вийти з власного облікового запису сервісу Google

896

Інформатика | 27.11.2019

27 листопада 2019 року адміністрація, вчителі та учні нашої школи відвідали інструктивно-методичний семінар-нараду щодо застосування хмарного сервісу ArcGIS Online в освітньому процесі Детальніше про проект ArcGIS Online нижче за посиланням:

811

Інформатика | 24.11.2019

23 листопада 2019 року Корнійчук Віталій, учень 10-А класу, здобув ІІ місце у міському конкурсі учнівської молоді на кращу програму ПК На конкурсі Віталій презентував власну розробку мобільного додатка Amity (див. вище)

1165

Інформатика | 19.11.2019

Практичне завдання:- завантажити матеріали для практичної роботи (див. нижче посилання на ресурс)- розархівувати у власну папку матеріали для практичної роботи- зареєструватися/увійти до сервісу Google- отримати лист з дозволом на редагування спільного документу (презентація Google)- відкрити спільну презентацію Marvel Characters- перейти до власного слайду та створити слайд за сразком відповідно отриманого героя (див. нижче): шрифт Oswald- переглянути презентацію в режимі демонстрації- вийти з власного облікового запису сервісу Google

865

Інформатика | 13.11.2019

Київський національний університет імені Тараса Шевченка факультет радіофізики, електроніки та комп’ютерних систем запрошує батьків та школярів, майбутніх абітурієнтів факультету РЕКС у неділю 17 листопада о 10.00 на день відкритих дверей.

984

Інформатика | 12.11.2019

Практичне завдання:- зареєструватися/увійти до сервісу Google- за допомогою Google пошти надіслати лист з вітанням на invandergeo@gmail.com- отримати лист з дозволом на редагування спільного документу- відкрити спільний документ Улюблені книжки- створити нову сторінку та заповнити її відповідною інформацією (див. нижче): шрифт Times New Roman, розмір 14 пт- переглянути весь спільний документ та на кожній сторінці поставити вподобання (червоний або зелений колір у таблиці)- вийти з власного облікового запису сервісу Google

1106

Інформатика | 11.11.2019

Сьогодні у ЖЗСШ №16 пройшов Міжнародний конкурс з інформатики та комп'ютерного мислення

987

Інформатика | 06.11.2019

Вітаююю!!!! Стипендію міського голови у розмірі 500 грн. отримали переможці загальноміського конкурсу «Обдарованість року»: Номінація «Інтелект року»- Мартінзон Дар’я, учениця 11 класу ЗСШ №16, переможниця ІІ етапу VIII Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, олімпіад з правознавства, з німецької мови та з біології; Учні-переможці різноманітних конкурсів з інформаційних технологій, які отримали грошову винагороду в розмірі 500 грн: - Кучерявий Максим, учень 10 класу ЗСШ №16, АП конкурсу на кращого користувача ПК у номінації Word; - Соколовський Максим, учень 11 класу ЗСШ №16; АП конкурсу учнівської молоді з комп’ютерної графіки у номінації Фотоколаж старша група; - Пархомчук Руслан, учень 10 класу ЗСШ №16, АП конкуру учнівської молоді з вебдизайну «Шкільний сайт», на обласному посів ІІІ місце, а в цьому році теж призер міського конкурсу; - Корнійчук Віталій, учень 10 класу ЗСШ №16, диплом І ступеня у конкурсі на кращу програму для ПК номінація ігрові програми.

892

Інформатика | 18.10.2019

Оголошується набір учнів на участь у Міжнародному конкурсі з інформатики та комп'ютерного мислення, який відбудеться 10-12 листопада в ЖЗСШ №16. Участь у конкурсі: 20 грн. Учасники: учні 2-11 класів. Запис на конкурс: до 24 жовтня 2019 року, кабінет №56 Дізнатися більше про конкурс, потренуватися, роз'язати завдання попередніх років Конкурсу Бебрас-2019 можна нижче за посиланням:

778

Інформатика | 18.10.2019

12 жовтня 2019 року в ЗОШ №7 проходив міський конкурс учнівської молоді з Web-дизайну. Конкурс тривав 4 год., Пархомчук Руслан (10-А клас ЖЗСШ №16) здобув ІІ місце у номінації «Шкільний сайт». Вітаємо призера!!!

1089

Інформатика | 24.09.2019

iTalent РЕЄСТРАЦІЯ 1 ЖОВТНЯ, кабінет №56Перший та найбільший в Україні конкурс з ІТ проектів та кіберспорту серед молоді віком до 19 років Перейти на сайт конкурсу можна за посиланням:

1718

Інформатика | 10.09.2019

Визначити назви складових системного блоку за картинками (зображення складових можна переглянути нижче). Перейти на сервіс Kahoot можна за посиланням:

1042

Інформатика | 14.08.2019

Тисячі звуків птахів візуалізуються за допомогою машинного навчання. Звуки птахів сильно різняться. Цей експеримент використовує машинне навчання для організації тисяч звуків птахів. На комп’ютері не було надано тегів чи імен птахів - лише звук. Використовуючи техніку під назвою t-SNE, комп'ютер створив цю карту, де схожі звуки розміщуються ближче один до одного. Створено Кайлом Макдональдом, Манні Таном, Йотамом Манном та друзями в Google Creative Lab. Перейти до сервісу можна нижче за посиланням:

988

Інформатика | 04.06.2019

3D Fish Parallax Image Effects:https://codepen.io/html5andblog/pen/ZLraQY Hacking Locoalien Matrix Console:https://codepen.io/locoalien/pen/blKdy

1044

Інформатика | 29.05.2019

Завершився 2018-2019 н.р., велика вдячність від мене та від ЖЗСШ №16 всім призерам і переможцям міських та обласних конкурсів з ІНФОРМАТИКИ!!!

898

Інформатика | 22.05.2019

Учні 10-Б та 9-Г класу побували в компанії з ІТ-технологіх "Viseven". Було цікаво й класно, профорієнтація з інформаційних технологій пройшла сучасно й перспективно для вибору майбутньої професії! Дякуємо, Олександру з Viseven!!! (випускник ЖЗСШ №16) Фото оновлюватиметься

1055

Інформатика | 13.05.2019

Ефективні інструменти навчання інформатики (частина ІІ) 1. Розробка макету сайту, додатку мобільного пристрою     - програма з розробки макетів сайтів Balsamiq Mockup     - створення макету сайту (ЗРАЗОК 1)     - створення макету додатку мобільного пристрою (ЗРАЗОК 2, ЗРАЗОК 3) 2. Креативне програмування     - Processing – відкрита мова програмування, що базується на Java   - редактор креативного програмування https://editor.p5js.org/ реєстрація, створення першої програми, збереження проекту)     - приклади проектів (програм)     - створення проекту за зразком (ЗРАЗОК 4)     - додатково (ЗРАЗОК 4.1, ЗРАЗОК 4.2) Додаткові матеріали можна завантажити нижче за посиланням:

1792

Інформатика | 12.05.2019

Редактор креативного програмування: https://editor.p5js.org/ Завантажити презентацію можна нижче за посиланням:

897

Інформатика | 27.04.2019

27 квітня 2019 року відбувся міський конкурс з комп'ютерної графіки. Соколовський Максим (10-Б) - І місце (АП), номінація "Photoshop" (вчитель Курко І.Г.) Чепель Анастасія (10-Б) - ІІ місце, номінація "Paint" (вчитель Курко І.Г.) Алексійчук Анна (7 клас) - ІІІ місце, номінація "Paint" (вчитель Мосійчук Ю.М.) Горькова Владислава (5 клас) - ІІІ місце, номінація "Paint" (вчитель Мосійчук Ю.М.) Мартінзон Яна (4 клас) - ІІІ місце, номінація "Paint" (вчитель Мосійчук Ю.М.) Вітаємо призерів!!!

1078

Інформатика | 24.04.2019

Подивіться цікавий мульт!

883

Інформатика | 23.04.2019

Шановні учні, в коментарях до новин-завдань на сайті можна додавати ваші виконані роботи (скріни, оригінальні файли), але обов'язково підписуйте автора роботи.

950

Інформатика | 27.03.2019

23 березня 2019 року в ЖДУ відбувся обласний конкурс на кращого користувача персональним комп'ютером. Кучерявий Максим (9-Г) - ІІ місце, номінація "MS Word". Вітаємо призера!!!

1012

Інформатика | 26.02.2019

23 лютого 2019 року відбувся Міський конкурс учнівської молоді на кращого користувача ПК. Кучерявий Максим (9-Г) - І місце (АП), номінація "MS Word". Кукса Ярослав (9-Г) - ІІ місце, номінація "MS Power Point". Корнійчук Віталій (9-Г) - ІІ місце, номінація "MS Access". Добровольський Дмитро (10-Б) - ІІ місце, номінація "MS Excel". Вітаємо переможців!

1056

Інформатика | 11.09.2018

Одиниці вимірювання інформації Перейти для проходження тесту можна нижче за посиланням:

1121

Навчання | 22.04.2018

Міський конкурс з комп'ютерної графіки було проведено 21 квітня 2018 року на базі ЖЗСШ №16, ЗОШ №28, ЗОШ №36. Учасниками конкурсу стали 55 учнів із 37 навчальних закладів м.Житомира. - І місце Соколовський Максим, учень 9-В класу ЖЗСШ №16 - номінація "Фотоколаж". Вчитель: Курко І.Г. - ІІІ місце Чепель Анастасія, учениця 9-Г класу ЖЗСШ №16 - номінація "Paint" (старша група). Вчитель: Замахаєва Т.Й. Вітаємо призерів!!!

992

Навчання | 18.03.2018

17 березня 2018 року проходив міський конкурс учнівської молоді "Найкращий користувач ПК" - 2018 Наш учень здобув призове місце: ІІІ місце - Шафранський Ілля (11-А клас) - номінація MS Access Вітаємо призера!

1045

Навчання | 14.12.2017

11 грудня 2017 р. відбувся заочний інтелектуальний конкурс на кращу програму для компютера у якому у складі 6 делегацій з 2 районів, 3 міст та 1 ОТГ взяли участь 25 школярів з 28 роботами. Учень 11-А класу нашої школи Шафранський Ілля здобув перемогу на обласному інтелектуальному конкурсі на кращу програму ПК у номінації "Ігрові програми". Ілля розробив гру на космічну тематику "POLARIS". Вітаємо переможця! Протокол з результатами конкурсу можна переглянути нижче за посиланням:

1141

Навчання | 10.12.2017

З 27 листопада по 1 грудня у школі проходив тиждень точних наук: фізики, математики та інформатики. З предмету інформатики відбулися різні конкурси та змагання. Учні 3-х класів прийняли участь в інтелектуальній грі "Подорож до Комп'ютерленду", де кожен зміг показати свої уміння і навички. Також бажаючі учні могли взяти участь в друкарському конкурсі, де друкували текст на швидкість, та в конкурсі малюнків "Мій друг та помічник - Комп'ютер". Більше фото можна переглянути нижче за посиланням (червоне посилання):

960

Навчання | 13.11.2017

У нашій школі відбувся десятий Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер»

1225

Навчання | 08.11.2017

Учень 11-А класу нашої школи Шафранський Ілля здобув перемогу на обласному конкурсі з "Web-дизайну" у номінації "Шкільний сайт". На конкурсі Ілля представляв та захищав саме цей сайт новин INFOSCHOOL16, на якому ви читаєте зараз цю новину. Вітаємо переможця! 31 жовтня 2017 року до Житомирського державного університету ім. І. Франка за перемогу приїхали боротися 10 делегацій з 3 міст (м. Житомира, м. Бердичева, м. Коростеня) та 5 районів (Коростишівського, Любарського, Новоград-Волинського, Овруцького, Черняхівського) області, в тому числі 4 делегації – з позашкільних навчальних закладів (Житомирського міського центру науково-технічної творчості учнівської молоді, Центру позашкільної освіти ім. О. Разумкова м. Бердичева, Коростишівського Будинку дитячої творчості, Новоград-Волинського районного центру творчості, спорту та туризму учнівської молоді). Конкурс проходив у три етапи. До 7 жовтня учасники мали змогу під керівництвом педагога-наставника створити Web-сайт або Web-сторінку власного навчального закладу та надіслати результат своєї роботи на конкурс. В свою чергу спеціалісти даного напрямку – члени журі ознайомилися з роботами конкурсантів та оцінили виконання домашнього завдання до початку другого етапу конкурсу. Другий етап конкурсу передбачав демонстрацію та захист домашнього завдання – Web-сайту або Web-сторінки власного навчального закладу. Третій етап конкурсу передбачав створення Web-сторінки за тематикою та умовами, визначеними журі. Цього разу журі запропонувало створити сайт засобами HTML та CSS на тему 7 чудернацьких музеїв України. Члени журі зазначили, що всі учасники гарно справилися із завданнями конкурсу. Більшість дітей обізнані в сучасних тенденціях щодо дизайну та вміють аналізувати сайти конкурентів, надавати пропозиції щодо вдосконалення. Особливо вони відмітили учасників з м. Житомира (Піткевич Ілля, Шафранський Ілля), м. Бердичева (Воронков Олександр), Новоград-Волинського (Бобер Наталія), Любарського (Лозовий Антон) районів за креативне бачення «Web-дизайну» з використанням сучасних методів та технологій. Для оцінювання результатів роботи конкурсантів були запрошені висококваліфіковані фахівці у сфері інформаційних технологій, а саме: - Кривонос Олександр Миколайович, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри прикладної математики та інформатики Житомирського державного університету ім. І. Франка; - Кривонос Мирослава Петрівна, старший лаборант кафедри прикладної математики та інформатики Житомирського державного університету ім. І. Франка; - Кузьменко Євгеній Володимирович, завідувач лабораторіями, асистент кафедри прикладної математики та інформатики Житомирського державного університету ім. І. Франка. Всі учасники показали гарний рівень підготовки та достойно представили свій район (місто) на конкурсі. Перше місце та найвищі результати у вирішенні домашнього та практичного завдань отримали: - Шафранський Ілля, учень 11 класу ЗСШ І-ІІІ ступенів № 16 м. Житомира; - Піткевич Ілля, учень 11 класу СЗОШ І-ІІІ ступенів № 12 м. Житомира з поглибленим вивченням іноземних мов ім. С.П. Ковальчука; - Воронков Олександр, учень 11 класу СЗОШ І-ІІІ ступенів № 17 м. Бердичева. Особливо хочемо відзначити вчителів інформатики, які підготували переможців конкурсу та подякувати їм за кропітку наполегливу працю: - Мельник Наталії Вікторівні (Спеціалізована ЗОШ І-ІІІ ступенів № 12 м. Житомира з поглибленим вивченням іноземних мов ім. С.П. Ковальчука); - Курко Ігорю Георгійовичу (Житомирська загальноосвітня спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 16); - Шатківському Віталію Миколайовичу (керівник гуртка Житомирського міського центру науково-технічної творчості учнівської молоді). Учням, які не зайняли призових місць, були вручені дипломи учасника ХІ обласного інтелектуального конкурсу з Web-дизайну «Шкільний сайт». Протокол з результатами конкурсу можна переглянути нижче за посиланням:

Фільтр по класам

ВСІ КЛАСИ1234567891011

Архів

Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд