Фільтр по класам

ВСІ КЛАСИ1234567891011
173

Інформатика | 21.10.2020

Робота з векторним графічним редактором Adobe Illustrator. Інструмент Pen Tool. Практичне завдання:- створити документ розміром 800х600 пікселів- використовуючи інструменти векторного графічного редактора створити зображення за зразком (див. вище). - зберегти створене зображення із назвою Shevchenko у власну папку у двох форматах ai (Save as) та jpeg (Export - Save for Web)- відправити за допомогою електронної пошти створені зображення на адресу invandergeo@gmail.com. Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище

372

Інформатика | 19.10.2020

Ігровий тренажер з побудови ліній Безьє Гра для дизайнерів Хороший кернинг, грамотний підбір кольорів, побудова кривої Безьє - це необхідні вміння для будь-якого практикуючого дизайнера. І якщо зараз ви якраз повертаєтеся до навчання після літніх канікул, вам буде корисна невелике тренування за допомогою серії дійсно кумедних міні-ігор Method of Action. Особливо популярна гра The Bezier Game (Гра Безьє), вона спонукає, нарешті, освоїти інструмент Перо в редакторах Adobe's Photoshop і Illustrator. Незважаючи на корисність цього інструменту, робота з ним зазвичай дається важко. Замість простого малювання потрібно накреслити криву Безьє, вибудовуючи опорні точки, щоб отримати ідеальну лінію. Pen tool це в рівній мірі і наука, і мистецтво, він змушує продумувати кроки і представляти форму перш, ніж зобразити її. Дуже раджу спробувати!!! Пограти онлайн можна тут - http://bezier.method.ac/ Інші ігри:http://ilovetypography.com/ifontgame/https://woodgears.ca/eyeball/https://www.mimeartist.com/helvetica/http://kolor.moro.es/https://type.method.ac/https://shape.method.ac/http://www.rgbchallenge.com/http://game.ioxapp.com/eye-test/http://pixact.ly/

72

Інформатика | 16.10.2020

Онлайн-курс логіки в ігровій формі Розвивайте логіку, пам'ять й інтелект онлайн!  

110

Інформатика | 06.09.2020

Оголошується набір учнів на участь у Міжнародному конкурсі з інформатики та комп'ютерного мислення, який відбудеться 8-11 листопада в ЖЗСШ №16. Участь у конкурсі: 20 грн. Учасники: учні 2-11 класів. Запис на конкурс: до 20 жовтня 2020 року, кабінет №56 Дізнатися більше про конкурс, потренуватися, роз'язати завдання попередніх років Конкурсу Бебрас-2020 можна нижче за посиланням:

555

Інформатика | 01.09.2020

План уроку: - Правила ТБ відео матеріал: https://bit.ly/32OfPjR - Перевірка знань з правил ТБ: https://kahoot.it/ - Ознайомлення з темами вивчення інформатики у 2020-2021 навчальному році - Реєстрація та приєднання учнів (або батьків) ЖЗСШ №16 на єдиній цифровій платформі технологій дистанційного навчання HUMAN: https://bit.ly/2ELkPOa

91

Навчання | 17.08.2020

Звертаємось до вас із проханням долучитись до ✏️ Всеукраїнської Серпневої конференції 2020, яка відбудеться 18 серпня в онлайн-форматі. Ключовою темою щорічного освітянського форуму буде: «Освіта в умовах пандемії: як організувати навчальний рік 2020-2021». ⏰ Час проведення: 9:00 - 13:00. Формат: відкрита онлайн-трансляція на Facebook Міністерство освіти і науки України та YouTube МОН youtube.com/c/MONUKRAINE У межах заходу спікери розкажуть про: - особливості організації протиепідемічних заходів у закладах освіти у період карантину; - рекомендації щодо організації освітнього процесу 2020-2021 н.р. в дитсадках, школах, профтехах, коледжах та університетах в умовах пандемії; - міжнародні стандарти повернення шкіл до навчання в умовах пандемії.

90

Навчання | 11.08.2020

Державна служба якості освіти України проводить онлайн-опитування, щоб дослідити питання про готовність закладів загальної середньої освіти до початку 2020/2021 навчального року та визначити проблеми, які необхідно вирішити. Для участі в опитуванні заповніть анкету за посиланнями: ✍️ для учнів https://bit.ly/33JtBWR ✍️ для батьків https://bit.ly/3ioUdRc ✍️ для вчителів https://bit.ly/3fGDZkB ✍️ для директорів https://bit.ly/3fQxMCY ✍️ для засновників (уповноважених органів)   https://bit.ly/30J0JfN Відповіді приймаються до 13 серпня 2020 року. Заповнення анкет займе ⏰ не більше 10 хвилин. Ваша участь в опитуванні важлива!

257

Інформатика | 23.05.2020

Шановні учні та батьки, дистанційне вивчення інформатики завершилось, але це не означає, що можна не самовдосконалюватися чи вивчати щось нове. На сайті є багато цікавих і корисних завдань, які знадобляться не тільки для оцінки з предмету Інформатика, а й для розвитку знань та навичок з ІТ. Пройдіть фінальне опитування щодо організації вивчення інформатики під час дистанційного навчання (опитування анонімне): https://bit.ly/2znqmaZ Оцінювання з предмету інформатика відбудеться до 29 травня. Оцінку за ІІ семестр та за Рік можете дізнатися у класного керівника На сайті є: - Фільтр по класах (можна швидко перейти до завдання певного класу) - Архів новин (у вигляді календаря, де можна за датою перейти до певного завдання) - Онлайн-чат (можна поставити запитання щодо навчання, предмету інформатики, роботи сайту)

161

Інформатика | 20.05.2020

Усі запитання щодо навчання, предмету інформатики, роботи сайту можна задати використовуючи Онлайн-чат, який знаходиться ліворуч знизу сторінки сайту infoschool16.zt.ua. Для кожного Онлайн-чат є приватним (онлайн-чат не є загальним). Онлайн-чат дозволить не тільки швидко комунікувати, а й надсилати файли будь-якого формату (вже можна не використовувати поштовий сервіс Google для надсилання розв'язків практичних робіт та завдань).

457

Інформатика | 03.05.2020

Kahoot! про Doodle Google відбувся  дистанційно через Конференції Zoom. Що  потрібно? - Підключення до інтернету - Два пристрої (комп'ютер+смартфон або комп'ютер+планшет або комп'ютер+комп'ютер або планшет+смартфон, планшет+планшет, смартфон+смартфон) Коли? - **.**.2020 о **:** перейти за посиланням: ЗАВЕРШЕНО  Тривалість? - 40 хвилин Про що Kahoot!? - опрацювати матеріал з уроку: https://bit.ly/35x73b3 - переглянути усі Дудли учнів в коментарях, дізнатися до якої події вони відносяться

1532

Інформатика | 03.05.2020

Шановні учні, якщо вам сумно і хочеться дізнатися нового, пропонуємо вам познайомитися з Дудлами від Google.  Дудли – це картинки, анімації й ігри на основі логотипа Google, які з’являються на головній сторінці пошуку й присвячені різним святам, ювілеям і подіям. Детальніше про Дудли Google: https://bit.ly/2VveBaG Завдання на додаткову оцінку з інформатики (за бажанням): - переглянути Дудли Google за посиланням: https://bit.ly/3bzOwNi - вибрати Дудл, який вам найбільше сподобався та створити його скріншот (створити та зберегти зображення) - додати створене зображення в коментарях нижче цієї новини (авторизуватися в системі коментарів кнопка Увійти, перегляньте відео як це зробити за посиланням: https://bit.ly/3auhCw3) - в цей же ж коментар додати посилання на вибраний Дудл Google - в цьому ж коментарі вказати власне Прізвище та клас - в цьому ж коментарі поставити символ "+" або "-" щодо проведення дистанційно онлайн гри Kahoot по темі  Дудли Google (за участь у грі буде додаткова оцінка). Щоб знати відповіді на питання, потрібно прочитати інформацію про Дудли Google, переглянути їх, пограти в них

496

Інформатика | 02.05.2020

Завдання: Перегляд освітнього серіалу Про кібербулінг для підлітків, тести, отримання Сертифікату - переглянути відео-пояснення виконання завдання: https://bit.ly/3d2tSFQ - перейти до платформи Дія за посиланням: https://bit.ly/3f1na4K - зареєструватися на платформі (реєстрація за номером телефону, за кодом через смс) та Розпочати навчання за освітнім серіалом Про кібербулінг для підлітків - переглянути відео Про кібербуліг та пройти тестування після нього (почерговий перегляд та тестування) - пройти Фінальне тестування та отримати Сертифікат - завантажити Сертифікат Про кібербулінг для підлітків та надіслати його за допомогою електронної пошти на адресу invandergeo@gmail.com  Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас

1339

Інформатика | 20.04.2020

Для учнів 6-7, 9 класів Додаткове завдання 5 Для учнів 8, 10, 11 класів Альтернативне завдання 5 - текстове пояснення, зразок за посиланням: https://bit.ly/2yF16fO- відкрити табличний редактор Excel (програмне забезпечення встановлено у 90% учнів)- створити інтерактивний словник за відеоінструкцією: https://bit.ly/2XlWJAx- назва файлу Dictionary- відправити за допомогою електронної пошти створений файл на адресу invandergeo@gmail.com Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас Матеріали для роботи можна завантажити за посиланнями:Файл 1: https://bit.ly/2VLvSLEФайл 2: https://bit.ly/2KkqRo7

350

Інформатика | 18.04.2020

Шановні учні та батьки, якщо ви бажаєте дізнатися усі оцінки за період дистанційного навчання (4 тижні), дізнатися кількість виконаних та невиконаних завдань: напишіть лист на адресу вчителя invandergeo@gmail.com з текстом Оцінки, у темі листа вкажіть Прізвище та клас учня

507

Інформатика | 16.04.2020

Створення таблиці з даними про кількість часу, що ви витрачаєте на кожен предмет при дистанційному навчанні Завдання TimeTable - Виконати завдання за відеоінструкцією: https://bit.ly/2z3S0t8  - Перейти до сервісу за посиланням: ЗАВЕРШЕНО - Потрібно виділити повністю з білим листочком все про учня ПЕТРЕНКО ПЕТРО, тримаючи кнопку Shift (спочатку затискаєте кнопку Shift, а потім ліву кнопку миші) - Натиснути зверху три крапочки і вибрати Duplicate - Ваш документ з'явиться ліворуч після всіх і тоді ви редагуйте свій листочок (НЕ ПОРТЬТЕ РОБОТИ ІНШИХ УЧНІВ) - Заповнити комірки назвами уроків та час, який ви витрачаєте на них за день - Заповнювати після кожного дня дистанційного навчання - Оцінювання завдання відбуватиметься наприкінці кожного тижня

232

Інформатика | 15.04.2020

Шановні учні та батьки, просимо пройти анонімне опитування щодо покращення дистанційного навчання з інформатики за посиланням: https://bit.ly/3acXI8W Зауваження. Можна вибирати декілька варіантів відповіді в опитуванні

591

Інформатика | 09.04.2020

Для учнів 6-7, 9 класів Додаткове завдання 4 Для учнів 8, 10, 11 класів Альтернативне завдання 4 - текстове пояснення, зразок за посиланням: https://bit.ly/2S2tNtL- відкрити редактор презентацій PowerPoint (програмне забезпечення встановлено у 90% учнів)- створити презентацію пісочного годинника за відеоінструкцією: https://bit.ly/3c8pLb0- назва файлу SandTimer- відправити за допомогою електронної пошти створений файл на адресу invandergeo@gmail.com Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас

232

Інформатика | 08.04.2020

Робота з векторним графічним редактором Adobe Illustrator. Робота з текстом Практичне завдання 1:- створити документ розміром 800х600 пікселів- використовуючи текстовий інструменти векторного графічного редактора створити зображення за зразком (див. вище)- теоретичний відеоматеріал за посиланням: https://bit.ly/2XkaZtt- зберегти створенеі зображення із назвою StayHome1 у власну папку у двох форматах ai (Save as) та jpeg (Export - Save for Web) Практичне завдання 2:- створити документ розміром 800х600 пікселів- використовуючи текстовий інструменти векторного графічного редактора створити зображення за зразком (див. нижче)- теоретичний відеоматеріал за посиланням: https://bit.ly/34nePnh- зберегти створенеі зображення із назвою StayHome2 у власну папку у двох форматах ai (Save as) та jpeg (Export - Save for Web)Відправити за допомогою електронної пошти створені зображення на адресу invandergeo@gmail.com до 15 квітня 2020 року. Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас

844

Інформатика | 07.04.2020

Для учнів 6-7, 9 класів Додаткове завдання 3 Для учнів 8, 10, 11 класів Альтернативне завдання 3 - текстове пояснення, зразок за посиланням: https://bit.ly/34VGpIv- відкрити текстовий редактор Word (програмне забезпечення встановлено у 90% учнів)- створити текстовий документ за відеоінструкцією: https://bit.ly/2V4W5Vb- матеріали для виконання можна завантажити за посиланням: https://bit.ly/3bOMhW2- назва файлу Лист- відправити за допомогою електронної пошти створений файл на адресу invandergeo@gmail.com до 13 квітня 2020 року. Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас  

155

Інформатика | 03.04.2020

Шановні учні 6-11 класів, сьогодні відбудеться Онлайн-консультація з інформатики, де ви можете поставити вчителю інформатики питання, які пов'язані з виконанням завдань дистанційного навчання. Онлайн-консультація відбудеться 03.04.2020 року з 18:00 до 18:40 Перейти до онлайн-консультації можна за посиланням: https://us04web.zoom.us/j/303593256 

210

Інформатика | 01.04.2020

Шановні учні, спробуємо пограти в Kahoot! дистанційно через Конференції Zoom.Що  потрібно? 1. Підключення до інтернету 2. Два пристрої 3. Перейти **.04.2020 о **:00 за посиланням: *************** Запрошую всіх бажаючих! Дякую тим учням, які спробували сьогодні онлайн зустрітися!!!

205

Інформатика | 29.03.2020

Опитування щодо тестування Kahoot! для учнів 6-11 класів Перейти до опитування за посиланням: https://bit.ly/3dD5j3t   01.04.2020 kigeorgich приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.   Тема: Моя конференция Время: 1 апр 2020 15:00 Житомир   Подключиться к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/711264134     Идентификатор конференции: 711 264 134  

670

Інформатика | 24.03.2020

Шановні учні, 6-11 класів, якщо у вас на домашньому комп'ютері не встановлене програмне забезпення (наприклад, Scratch, Visual Studio, Photoshop, Illustrator) для виконання практичних робіт і у вас немає можливості завантажити його з мереі Інтернет чи не вдається з різних причин інсталювати програмне забезпечення на власний комп'ютер, то для Вас є АЛЬТЕРНАТИВНЕ ЗАВДАННЯ #2 (обов'язкове для всіх учнів 6-11 класу):- текстове пояснення, зразок за посиланням: https://bit.ly/2yBHqtb- відкрити текстовий редактор Word (програмне забезпечення встановлено у 90% учнів)- створити гру Кросворд за відеоінструкцією: https://bit.ly/2JfrEG8- назва файлу Кросворд- відправити за допомогою електронної пошти створений файл на адресу invandergeo@gmail.com Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас Для тих учнів, що бажають отримати додаткову оцінку - теж можна виконати це завдання

1012

Інформатика | 23.03.2020

Шановні учні, 6-11 класів, якщо у вас на домашньому комп'ютері не встановлене програмне забезпення (наприклад, Scratch, Visual Studio, Photoshop, Illustrator) для виконання практичних робіт і у вас немає можливості завантажити його з мереі Інтернет чи не вдається з різних причин інсталювати програмне забезпечення на власний комп'ютер, то для Вас є АЛЬТЕРНАТИВНЕ ЗАВДАННЯ #1 (обов'язкове для всіх учнів 6-11 класу):- текстове пояснення, зразок за посиланням: https://bit.ly/2yDRhOU- відкрити редактор презентацій Power Point (програмне забезпечення встановлено у 90% учнів)- створити гру "П'ятнашки" за відеоінструкцією: https://bit.ly/2wvLqut- назва файлу П'ятнашки- відправити за допомогою електронної пошти створений файл на адресу invandergeo@gmail.com Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас Для тих учнів, що бажають отримати додаткову оцінку - теж можна виконати це завдання

237

Інформатика | 22.03.2020

Опитування щодо онлайн-трансляції виконання завдань в програмі Adobe Illustartor: перейти до опитування можна за посиланням: https://bit.ly/33GnFMh

287

Інформатика | 21.03.2020

Робота з векторним графічним редактором Adobe Illustrator.  Практичне завдання:- створити документ розміром 800х600 пікселів- використовуючи інструменти векторного графічного редактора створити 2 зображення за зразком (див. вище та нижче). - зберегти створені зображення із назвами covid19_1 та covid19_2 у власну папку у двох форматах ai (Save as) та jpeg (Export - Save for Web)- відправити за допомогою електронної пошти створені зображення на адресу invandergeo@gmail.com до 4 квітня 2020 року. Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище Завантажити відео-інструкцію можна нижче за посиланням:

188

Інформатика | 20.03.2020

Безкоштовний освітній ІТ-марафон для жителів міста Житомира та Житомирської області "Step by step" від Комп'ютерної Академії ШАГ Житомир. З 20 березня по 3 квітня щодня для усіх бажаючих з 10:00 по 12:40 онлайн практикуми від найкращих ІТ-спеціалістів, практиків, викладачів Комп'ютерної Академії ШАГ Житомир. У програмі: - Instagram - YouTube - нейро мережі - комп'ютерні ігри - обробка фото - 3D графіка Та багато іншого цікавого та корисного. Для кого?  З 10:00 до 11:20 для дітей 9-14 років З 11:30 до 12:50 для молоді та усіх, хто бажає вдосконалення (без вікових обмежень). Цікаво? Реєструйся! http://bit.ly/2J2fU9T Вся необхідна інформація стосовно участі вам буде надіслана на пошту.

167

Інформатика | 18.03.2020

Робота з векторним графічним редактором Adobe Illustrator.  Практичне завдання:- створити документ розміром 800х600 пікселів- використовуючи інструменти векторного графічного редактора створити 2 зображення за зразком (див. вище та нижче). - зберегти створені зображення із назвами Boy_1 та Boy_2 у власну папку у двох форматах ai (Save as) та jpeg (Export - Save for Web)- відправити за допомогою електронної пошти створені зображення на адресу invandergeo@gmail.com до 25 березня 2020 року. Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище 

118

Інформатика | 03.03.2020

Робота з векторним графічним редактором Adobe Illustrator. Практичне завдання:   - створити документ розміром 800х600 пікселів - використовуючи інструменти векторного графічного редактора створити зображення за зразком (див. вище). - зберегти створене зображення із назвою Town у власну папку у двох форматах ai (Save as) та png (Export- Save for Web) - відправити за допомогою електронної пошти створені зображення на адресу invandergeo@gmail.com. Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище

388

Інформатика | 29.02.2020

Практичне завдання- у власній папці створити папку Банери- створити новий документ 800х600 пікселів- за допомогою Трансформації створити зображення за зразком у програмі Photoshop- зберегти створені файли у папку Банери у форматі PNG із відповідними назвами: banner1, banner2, banner3, banner4 Матеріали для практичного завдання можна завантажити нижче за посиланням:

372

Інформатика | 25.02.2020

Робота з векторним графічним редактором Adobe Illustrator.  Практичне завдання:- створити документ розміром 800х600 пікселів- використовуючи інструменти векторного графічного редактора створити зображення іконок за зразком (див. вище). - зберегти створене зображення із назвою Comp у власну папку у двох форматах ai (Save as) та png (Export- Save for Web)- відправити за допомогою електронної пошти створені зображення на адресу invandergeo@gmail.com. Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище 

144

Інформатика | 24.02.2020

22 лютого 2019 року відбувся міський конкурс учнівської молоді з інформатики "Користувачі ПК". Учні нашої школи здобули призові місця:- Кучерявий Максим (10-А клас) - І місце, номінація "Word" (вчитель: Курко І.Г.);- Кукса Ярослав (10-А клас) - ІІ місце, номінація "Power Point" (вчитель: Курко І.Г.);- Корнійчук Віталій (10-А клас) - ІI місце, номінація "Access" (вчитель: Курко І.Г.). ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ!!!

178

Інформатика | 24.02.2020

Натисність на посилання на ресурс та виберіть 100ms:

626

Інформатика | 23.02.2020

План- інструмент Magic Wand Tool- інструмент Lasso Tool- інструмент Magnetic Lasso Tool- інструмент Crop Tool- виділення з центру об'єкта (Alt і Shift)- швидке копіювання (Alt)- зміна розмірів (Ctrl+T)- дзеркальне відображення (Flip Horizontal, Flip Vertical) Практична робота 1. Завантажте у власну папку файл Start 02.psd (посилання див. нижче) 2. Виділіть ягідку чорниці, користуючись еліптичним виділення від центру. (Помістіть курсор в центр ягідки і тягніть мишку з натиснутою лівою клавішею, утримаючи Alt і Shift) 3. Перемістіть ягідку на моркву 4. Цим же способом виділіть все око (ягідку і морквину) і перемістіть його на обличчя (диню). 5. Зробіть копію для другого ока (Одночасно Alt і Shift і перетягнути) 6. Таким же способом виділіть рот (ківі) і перетягніть його на обличчя 7. Користуючись чарівною паличкою Magic Wand Tool, виділіть помідор для носа (утримайте при цьому Shift для додавання (збільшення) виділеної області) і розмістіть його на обличчі 8. Виберіть інструмент ласо Lasso Tool і виділіть бантик 9. Користуючись інструментом ласо Lasso Tool, виділіть гриб і перемістіть його на голову чоловічка. 10. Виконайте    нахил–трансформацію   гриба,   використавши    команду Ctrl+T 11. Використовуючи   магнітне   лассо Magnetic Lasso Tool, виділіть червону частину грейпфрута 12. Перенесіть виділене вухо до голови і прилаштуйте його використовуючи при цьому команди Ctrl+T 13. Скопіюйте вухо, перенесіть до іншої частини голови і розверніть по горизонталі Ctrl+T і Flip Horizontal 14. Виділіть редиску. (Виділіть її прямокутним виділенням. Візьміть чарівну палочку, натисніть на Alt і клацніть чарівною паличкою на білому фоні біля редиски у виділеній прямокутній області) 15. Перенесіть редиску на лице у якості лівої брови 16. Перенесіть копію брові і розверніть її по горизонталі 17. Обріжте зображення чоловічка так, щоб зникли залишки зображень фруктів та овочів за допомогою інструменту Crop Tool 18. Зберегти створене зображення у форматі psd Додаткове завдання:Створити зображення за зразком нижче (або свій варіант), розмір документу 800х600. Зберегти у власну папку із назвою Додаткове завдання

407

Технології | 23.02.2020

Створити зображення у програмі Photoshop за зразком:- завантажити файли-заготовки у власну папку (див. посилання нижче) - стоврити новий документ у програмі Photoshop, розмір документу 800х600 пікселів- відкрити файли-заготовки в растровому редакторі- видалити фони у файлах-заготовках- використовуючи інструменти графічного редактора створити зображення томату за зразком (див. вище)- зберегти створене зображення у власну папку в двох форматах png та psd із назвою TomatoДодаткове завдання:Створити влане зображення обличчя з овочів та фруктів. Зберегти у власну папку створене зображення з назвою Додаткове завдання

268

Інформатика | 17.02.2020

Робота з векторним графічним редактором Adobe Illustrator. Створення іконок. Практичне завдання:- створити 12 артбордів розміром 100х100 пікселів- використовуючи інструменти векторного графічного редактора створити зображення іконок за зразком (див. вище). Розмір скруглення прямокутників - 10 пікселів, товщина контура, ліній - 3 пікселі- зберегти (Export for Screens) створені іконки у форматі jpg 100 окремо із назвою Artboard* (* - номер іконки)- відправити за допомогою електронної пошти створені зображення на адресу invandergeo@gmail.com. Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище 

383

Інформатика | 15.02.2020

Растровий графічний редактор Adobe Photoshop.Інтерфейс програми, налаштування робочого середовища.Основні інструменти: переміщення, виділення.Збререження документу. Практичне завдання:1. Завантажити файл 14october.psd у власну папку (посилання на файл розміщено нижче)2. Використовуючи інструменти виділення та переміщення складіть зображення за зразком (див. вище)3. Зберегти файл

158

Інформатика | 11.02.2020

11 листопада 2019 року відбувся Міжнародний конкурс з інформатики та комп'ютерного мислення. Результати конкурсу:Міхєєва В. (2 клас) - 54 бали - Добрий результатДемчук Н. (4 клас) - 42 бали - Учасник конкурсуВозний Д. (5 клас) - 63 бали - Добрий результатКлимчук М. (5 клас) - 54 бали - Добрий результатЛегенчук Р. (5 клас) - 50 балів - Учасник конкурсуМолодико О. (6 клас) - 45 балів - Учасник конкурсуПаплинський О. (6 клас) - 38 балів - Учасник конкурсуКовальчук К. (7 клас) - 52 бали - Учасник конкурсуПащенко М. (7 клас) - 59 балів - Добрий результатГоловко Л. (8 клас) - 49 балів - Учасник конкурсуПросандєєва В. (8 клас) - 60 балів - Добрий результат Вітаємо! Кожен з учнів отримає відповідний сертифікат та символічний приз!

217

Технології | 23.01.2020

  ПРОБНЕ ЗНО 2020 24 січня 2020 року завершується реєстрація для участі у пробному ЗНО. Оплата здійснюється до 27 січня 2020 року (включно).  Запрошення з’являться в особистому кабінеті після 2 березня 2020 року. Пробне ЗНО відбудеться:- українська мова і література - 21.03.2020- інші предмети - 28.03.2020 Оприлюднення результатів:- з української мови і літератури - 27.03.2020- з інших предметів - 03.04.2020 ОСНОВНЕ ЗНО 2020 Реєстрація та інформація: https://vintest.org.ua/zno/zno-procedura-reestracii/ ПІДГОТОВКА ДО ЗНО ЗНО-онлайн https://zno.osvita.ua/ РОЗРАХУНОК БАЛА ЗНО https://osvita.ua/test/ball/

244

Інформатика | 20.01.2020

Знайомство з векторним графічним редактором Adobe Illustrator. Створення іконок. Практичне завдання:- створити 6 артбордів розміром 100х100 пікселів- використовуючи інструменти векторного графічного редактора створити зображення іконок за зразком (див. вище). Розмір скруглення 2 пікселі, товщина контура - 2 пікселі- зберегти створені іконки у форматі jpg 100 окремо із назвою icon_

687

Інформатика | 18.01.2020

Перейти на сервис Kahoot: https://kahoot.it/ Практична робота"Типографіка" 1. У власній папці створити папку із назвою WordArt2. Перейти до сервісу: https://wordart.com/3. Створити типографіку логотипу нашої школи за зразком:       - Words: Ukraine, Zhytomyr, School#16       - Layout: Horizontal/Vertical, Density - 5%       - Fonts: Square721BT       - Shapes: графічне зображення логотипу школи (див. нижче)4. Створити скрін створеного графічного зображення та заберегти у папку WordArt із назвою WordArt_School#165. Створити типографіку герба України:       - Words: UKRAINE       - Layout: Horizontal/Vertical, Density - 20%       - Fonts: Square721BT       - Shapes: графічне зображення тризуба України (див. нижче)6. Створити скрін створеного графічного зображення та заберегти у папку WordArt із назвою WordArt_UKRAINE7. Створити типографіку героя Spider Man:       - Words: Spider, Man       - Layout: Horizontal/Vertical, Density - 15%       - Fonts: Mail Ray Stuff       - Shapes: графічне зображення героя (див. нижче)8. Створити скрін створеного графічного зображення та заберегти у папку WordArt із назвою WordArt_SpiderMan9. Створити типографіку героя Wonder Woman:       - Words: Wonder, Woman       - Layout: Horizontal/Vertical, Density - 7%       - Fonts: Mail Ray Stuff       - Shapes: графічне зображення героя (див. нижче)10. Створити скрін створеного графічного зображення та заберегти у папку WordArt із назвою WordArt_WonderWoman11. Створити типографіку героя Captain America:       - Words: Captain, America       - Layout: Horizontal/Vertical, Density - 6%       - Fonts: Mail Ray Stuff       - Shapes: графічне зображення героя (див. нижче)12. Створити скрін створеного графічного зображення та заберегти у папку WordArt із назвою WordArt_CaptainAmerica13. Надіслати створені зображення на електронну адресу invandergeo@gmail.com або розмістити на власному сайті (повідомити вчителя про розміщення матеріалів на сайті)Завантажити теоретичний матеріал можна нижче за посиланням:

439

Інформатика | 13.01.2020

Перейти до сервісу https://kahoot.it/ Практичне завдання:- перейти до сервісу створення логотипів https://www.tailorbrands.com/- за допомогою сервісу створити власний логотип- за допомогою програми Засіб захоплення фрагментів (ножиці) зберегти створений БРЕНД у власну папку (вибрати три об'єкти і зберегти із назвами brand1, brand2, brand3) Теоретичний матеріал можна завантажити нижче за посиланням:

626

Інформатика | 12.01.2020

Опрацювати самостійно презентацію "Історія графічної культури. Дизайн і його тенденції". Увага! По закінченню урока відбудеться тестування на оцінку!!!Перейти до сервісу https://kahoot.it/ Завантажити презентацію можна нижче за посиланням:

496

Інформатика | 12.01.2020

Інформаційна графіка або інфографіка  (англ. Information graphics; infographics) – це графічне візуальне подання інформації, даних або знань, призначених для швидкого та чіткого відображення комплексної інформації. Вона може покращити сприйняття інформації, використовуючи графічні матеріали для того, щоб підвищити можливості зорової системи людини бачити моделі і тенденції. Процес створення інфографіки можна розглядати як візуалізацію даних, створення інформаційних схем та моделей подання інформації. Інфографіка поширювалась вже багато років, а теперішнє швидке зростання числа легких у використанні та безкоштовних інструментів для їх створення зробили інфографіку доступною для ширшого кола населення. Соціальні мережі, такі як Facebook і Twitter, також дали поштовх для розповсюдження пермональної інфографіки серед людей у всіх куточках світу. У газетах інфографіку зазвичай використовують для відображення погоди, так само, як і карти, плани сайтів і діаграми для статистичних даних. Деякі книжки, наприклад книга Девіда Маколея «Як працюють речі», практично повністю складаються з інфографіки. Моментальні фото в газеті «США сьогодні» («USA Today») – це також приклади простої інфографіки, яку використовують для повідомлення новин і поточних подій. Окремим прикладом використання інфографіки є наукова інфографіка – метод представлення наукових фактів та теорій у вигляді ілюстрацій та графіків. Сучасні карти, особливо маршрутні карти для системи перевезень, використовують техніку інфографіки для об'єднання певного ряду інформації: концептуальних планів сітки перевезень, точок пересадки і окремих локальних орієнтирів. Публічні карти транспортування також є яскравими прикладами інфографіки. Наприклад, схеми для Вашингтонського метро та Лондонської підземки. Громадські місця на зразок станцій пересадок часто містять інтегровану знакову систему зі стандартизованими зображеннями та стилізованими картами. Створити інфографіку про ЗНО-2020 за зразком за допомогою сервісу: https://www.easel.ly/:- зареєструватися на сервісі- знайти відповідний шаблон- внести зміни за зразком- тип шрифту OSWALD- зберегти у власну папку з назвою ЗНО-2020

179

Інформатика | 01.01.2020

Дякую всім за минулий рік! Досконалення й саморозвиток - стимули майбутнього!))))

324

Інформатика | 13.12.2019

Плакат-реклама сайту infoschool16.zt.ua. Робота виконана ученицею 11-Б класу Чепель Анастасією кульковими ручками.В реальності рисунок виглядає неймовірно. Переглянути його можна в кабінеті інформатики №56.  

298

Інформатика | 27.11.2019

27 листопада 2019 року адміністрація, вчителі та учні нашої школи відвідали інструктивно-методичний семінар-нараду щодо застосування хмарного сервісу ArcGIS Online в освітньому процесі Детальніше про проект ArcGIS Online нижче за посиланням:

266

Інформатика | 24.11.2019

23 листопада 2019 року Корнійчук Віталій, учень 10-А класу, здобув ІІ місце у міському конкурсі учнівської молоді на кращу програму ПК На конкурсі Віталій презентував власну розробку мобільного додатка Amity (див. вище)

261

Інформатика | 13.11.2019

Київський національний університет імені Тараса Шевченка факультет радіофізики, електроніки та комп’ютерних систем запрошує батьків та школярів, майбутніх абітурієнтів факультету РЕКС у неділю 17 листопада о 10.00 на день відкритих дверей.

335

Інформатика | 11.11.2019

Сьогодні у ЖЗСШ №16 пройшов Міжнародний конкурс з інформатики та комп'ютерного мислення

253

Інформатика | 06.11.2019

Вітаююю!!!! Стипендію міського голови у розмірі 500 грн. отримали переможці загальноміського конкурсу «Обдарованість року»: Номінація «Інтелект року»- Мартінзон Дар’я, учениця 11 класу ЗСШ №16, переможниця ІІ етапу VIII Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, олімпіад з правознавства, з німецької мови та з біології; Учні-переможці різноманітних конкурсів з інформаційних технологій, які отримали грошову винагороду в розмірі 500 грн: - Кучерявий Максим, учень 10 класу ЗСШ №16, АП конкурсу на кращого користувача ПК у номінації Word; - Соколовський Максим, учень 11 класу ЗСШ №16; АП конкурсу учнівської молоді з комп’ютерної графіки у номінації Фотоколаж старша група; - Пархомчук Руслан, учень 10 класу ЗСШ №16, АП конкуру учнівської молоді з вебдизайну «Шкільний сайт», на обласному посів ІІІ місце, а в цьому році теж призер міського конкурсу; - Корнійчук Віталій, учень 10 класу ЗСШ №16, диплом І ступеня у конкурсі на кращу програму для ПК номінація ігрові програми.

227

Інформатика | 25.10.2019

ВСЕУКРАЇНСЬКА ІНТЕРНЕТ-ОЛІМПІАДА«ОСНОВИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ» Для участі в олімпіаді учасникам необхідно зареєструватися на сайті: http://dl.khpi.edu.ua Адреса сторінки Інтернет-олімпіади: http://dl.khpi.edu.ua/course/view.php?id=185 Учасники, які наберуть не менше 75 балів зі 100, отримають додаткові бали до ЗНО Інструкуцію по реєстрації можна завантажити нижче за посиланням:

230

Інформатика | 18.10.2019

Оголошується набір учнів на участь у Міжнародному конкурсі з інформатики та комп'ютерного мислення, який відбудеться 10-12 листопада в ЖЗСШ №16. Участь у конкурсі: 20 грн. Учасники: учні 2-11 класів. Запис на конкурс: до 24 жовтня 2019 року, кабінет №56 Дізнатися більше про конкурс, потренуватися, роз'язати завдання попередніх років Конкурсу Бебрас-2019 можна нижче за посиланням:

208

Інформатика | 18.10.2019

12 жовтня 2019 року в ЗОШ №7 проходив міський конкурс учнівської молоді з Web-дизайну. Конкурс тривав 4 год., Пархомчук Руслан (10-А клас ЖЗСШ №16) здобув ІІ місце у номінації «Шкільний сайт». Вітаємо призера!!!

337

Інформатика | 24.09.2019

iTalent РЕЄСТРАЦІЯ 1 ЖОВТНЯ, кабінет №56Перший та найбільший в Україні конкурс з ІТ проектів та кіберспорту серед молоді віком до 19 років Перейти на сайт конкурсу можна за посиланням:

385

Інформатика | 23.09.2019

Перейти на сервис Kahoot: https://kahoot.it/ Практична робота"Типографіка" 1. У власній папці створити папку із назвою Typography2. Перейти до сервісу: https://fonts.google.com3. Завантажити у папку Typography шрифт Righteous4. Встановити шрифт5. Створити напис TYPOGRAPHY в документі Word, застосувати до слова шрифт Righteous6. Зберегти документ у папку Typography із назвою NewFont7. Перейти до сервісу: https://wordart.com/8. Створити типографіку логотипу нашої школи за зразком:       - Words: Ukraine, Zhytomyr, School#16       - Layout: Horizontal/Vertical, Density - 5%       - Fonts: Square721BT       - Shapes: графічне зображення логотипу школи (див. нижче)9. Створити срін створеного графічного зображення та заберегти у папку Typography із назвою WordArt_School#16 Завантажити теоретичний матеріал можна нижче за посиланням:

212

Технології | 12.09.2019

Marvelous Designer – це програмне забезпечення для створення 3D-одягу в кіно- і телеіндустрії, відеоіграх і дизайні інтер'єрів. Створити 3D-одяг за зразком нижче.

318

Інформатика | 09.09.2019

Опрацювати самостійно матеріал "Ілюстрація. Цифрове мистецтво.  Сучасна реклама та фірмовий стиль: напрямки, стилі, тренди". Увага! По закінченню урока потрібно пройти тестування на оцінку!!! Перейти до вивчення матеріалу можна нижче за посиланням:

313

Технології | 05.09.2019

Створити 3D моделі за зразком в програмі Paint 3D. Збережіть створені моделі у власну папку в двох форматах png та glb (назви файлів: Smile1, Smile2, Smile3, Smile4, Smile5, Chair1, Chair2, Room). 

297

Інформатика | 14.08.2019

Тисячі звуків птахів візуалізуються за допомогою машинного навчання. Звуки птахів сильно різняться. Цей експеримент використовує машинне навчання для організації тисяч звуків птахів. На комп’ютері не було надано тегів чи імен птахів - лише звук. Використовуючи техніку під назвою t-SNE, комп'ютер створив цю карту, де схожі звуки розміщуються ближче один до одного. Створено Кайлом Макдональдом, Манні Таном, Йотамом Манном та друзями в Google Creative Lab. Перейти до сервісу можна нижче за посиланням:

352

Інформатика | 04.06.2019

3D Fish Parallax Image Effects:https://codepen.io/html5andblog/pen/ZLraQY Hacking Locoalien Matrix Console:https://codepen.io/locoalien/pen/blKdy

429

Інформатика | 29.05.2019

Завершився 2018-2019 н.р., велика вдячність від мене та від ЖЗСШ №16 всім призерам і переможцям міських та обласних конкурсів з ІНФОРМАТИКИ!!!

364

Інформатика | 22.05.2019

Учні 10-Б та 9-Г класу побували в компанії з ІТ-технологіх "Viseven". Було цікаво й класно, профорієнтація з інформаційних технологій пройшла сучасно й перспективно для вибору майбутньої професії! Дякуємо, Олександру з Viseven!!! (випускник ЖЗСШ №16) Фото оновлюватиметься

713

Інформатика | 18.05.2019

Створити 1 сторінку сайту за зразком (6 варіантів) Встановити параметри:- ширина сайту 1000px;- ширина основної картинки (постера) - 470px, інші розміри блоків необхідно розрахувати;- висота основної картинки (постера) - 700px, інші розміри блоків необхідно розрахувати;- відступи між блоками 30px;- шрифт Verdana (font-family: verdana;);- символ зірочка код - ★ (★)- границя блоків суцільна біла лінія 1px. Завантажити графічні зображення для виконання тематичної контрольної роботи можна нижче за посиланням:

427

Інформатика | 13.05.2019

Ефективні інструменти навчання інформатики (частина ІІ) 1. Розробка макету сайту, додатку мобільного пристрою     - програма з розробки макетів сайтів Balsamiq Mockup     - створення макету сайту (ЗРАЗОК 1)     - створення макету додатку мобільного пристрою (ЗРАЗОК 2, ЗРАЗОК 3) 2. Креативне програмування     - Processing – відкрита мова програмування, що базується на Java   - редактор креативного програмування https://editor.p5js.org/ реєстрація, створення першої програми, збереження проекту)     - приклади проектів (програм)     - створення проекту за зразком (ЗРАЗОК 4)     - додатково (ЗРАЗОК 4.1, ЗРАЗОК 4.2) Додаткові матеріали можна завантажити нижче за посиланням:

328

Інформатика | 27.04.2019

27 квітня 2019 року відбувся міський конкурс з комп'ютерної графіки. Соколовський Максим (10-Б) - І місце (АП), номінація "Photoshop" (вчитель Курко І.Г.) Чепель Анастасія (10-Б) - ІІ місце, номінація "Paint" (вчитель Курко І.Г.) Алексійчук Анна (7 клас) - ІІІ місце, номінація "Paint" (вчитель Мосійчук Ю.М.) Горькова Владислава (5 клас) - ІІІ місце, номінація "Paint" (вчитель Мосійчук Ю.М.) Мартінзон Яна (4 клас) - ІІІ місце, номінація "Paint" (вчитель Мосійчук Ю.М.) Вітаємо призерів!!!

417

Інформатика | 24.04.2019

Подивіться цікавий мульт!

321

Інформатика | 23.04.2019

Шановні учні, в коментарях до новин-завдань на сайті можна додавати ваші виконані роботи (скріни, оригінальні файли), але обов'язково підписуйте автора роботи.

323

Інформатика | 27.03.2019

23 березня 2019 року в ЖДУ відбувся обласний конкурс на кращого користувача персональним комп'ютером. Кучерявий Максим (9-Г) - ІІ місце, номінація "MS Word". Вітаємо призера!!!

427

Інформатика | 26.02.2019

23 лютого 2019 року відбувся Міський конкурс учнівської молоді на кращого користувача ПК. Кучерявий Максим (9-Г) - І місце (АП), номінація "MS Word". Кукса Ярослав (9-Г) - ІІ місце, номінація "MS Power Point". Корнійчук Віталій (9-Г) - ІІ місце, номінація "MS Access". Добровольський Дмитро (10-Б) - ІІ місце, номінація "MS Excel". Вітаємо переможців!

565

Навчання | 22.04.2018

Міський конкурс з комп'ютерної графіки було проведено 21 квітня 2018 року на базі ЖЗСШ №16, ЗОШ №28, ЗОШ №36. Учасниками конкурсу стали 55 учнів із 37 навчальних закладів м.Житомира. - І місце Соколовський Максим, учень 9-В класу ЖЗСШ №16 - номінація "Фотоколаж". Вчитель: Курко І.Г. - ІІІ місце Чепель Анастасія, учениця 9-Г класу ЖЗСШ №16 - номінація "Paint" (старша група). Вчитель: Замахаєва Т.Й. Вітаємо призерів!!!

458

Навчання | 18.03.2018

17 березня 2018 року проходив міський конкурс учнівської молоді "Найкращий користувач ПК" - 2018 Наш учень здобув призове місце: ІІІ місце - Шафранський Ілля (11-А клас) - номінація MS Access Вітаємо призера!

511

Навчання | 14.12.2017

11 грудня 2017 р. відбувся заочний інтелектуальний конкурс на кращу програму для компютера у якому у складі 6 делегацій з 2 районів, 3 міст та 1 ОТГ взяли участь 25 школярів з 28 роботами. Учень 11-А класу нашої школи Шафранський Ілля здобув перемогу на обласному інтелектуальному конкурсі на кращу програму ПК у номінації "Ігрові програми". Ілля розробив гру на космічну тематику "POLARIS". Вітаємо переможця! Протокол з результатами конкурсу можна переглянути нижче за посиланням:

545

Навчання | 10.12.2017

З 27 листопада по 1 грудня у школі проходив тиждень точних наук: фізики, математики та інформатики. З предмету інформатики відбулися різні конкурси та змагання. Учні 3-х класів прийняли участь в інтелектуальній грі "Подорож до Комп'ютерленду", де кожен зміг показати свої уміння і навички. Також бажаючі учні могли взяти участь в друкарському конкурсі, де друкували текст на швидкість, та в конкурсі малюнків "Мій друг та помічник - Комп'ютер". Більше фото можна переглянути нижче за посиланням (червоне посилання):

438

Навчання | 13.11.2017

У нашій школі відбувся десятий Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер»

616

Навчання | 08.11.2017

Учень 11-А класу нашої школи Шафранський Ілля здобув перемогу на обласному конкурсі з "Web-дизайну" у номінації "Шкільний сайт". На конкурсі Ілля представляв та захищав саме цей сайт новин INFOSCHOOL16, на якому ви читаєте зараз цю новину. Вітаємо переможця! 31 жовтня 2017 року до Житомирського державного університету ім. І. Франка за перемогу приїхали боротися 10 делегацій з 3 міст (м. Житомира, м. Бердичева, м. Коростеня) та 5 районів (Коростишівського, Любарського, Новоград-Волинського, Овруцького, Черняхівського) області, в тому числі 4 делегації – з позашкільних навчальних закладів (Житомирського міського центру науково-технічної творчості учнівської молоді, Центру позашкільної освіти ім. О. Разумкова м. Бердичева, Коростишівського Будинку дитячої творчості, Новоград-Волинського районного центру творчості, спорту та туризму учнівської молоді). Конкурс проходив у три етапи. До 7 жовтня учасники мали змогу під керівництвом педагога-наставника створити Web-сайт або Web-сторінку власного навчального закладу та надіслати результат своєї роботи на конкурс. В свою чергу спеціалісти даного напрямку – члени журі ознайомилися з роботами конкурсантів та оцінили виконання домашнього завдання до початку другого етапу конкурсу. Другий етап конкурсу передбачав демонстрацію та захист домашнього завдання – Web-сайту або Web-сторінки власного навчального закладу. Третій етап конкурсу передбачав створення Web-сторінки за тематикою та умовами, визначеними журі. Цього разу журі запропонувало створити сайт засобами HTML та CSS на тему 7 чудернацьких музеїв України. Члени журі зазначили, що всі учасники гарно справилися із завданнями конкурсу. Більшість дітей обізнані в сучасних тенденціях щодо дизайну та вміють аналізувати сайти конкурентів, надавати пропозиції щодо вдосконалення. Особливо вони відмітили учасників з м. Житомира (Піткевич Ілля, Шафранський Ілля), м. Бердичева (Воронков Олександр), Новоград-Волинського (Бобер Наталія), Любарського (Лозовий Антон) районів за креативне бачення «Web-дизайну» з використанням сучасних методів та технологій. Для оцінювання результатів роботи конкурсантів були запрошені висококваліфіковані фахівці у сфері інформаційних технологій, а саме: - Кривонос Олександр Миколайович, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри прикладної математики та інформатики Житомирського державного університету ім. І. Франка; - Кривонос Мирослава Петрівна, старший лаборант кафедри прикладної математики та інформатики Житомирського державного університету ім. І. Франка; - Кузьменко Євгеній Володимирович, завідувач лабораторіями, асистент кафедри прикладної математики та інформатики Житомирського державного університету ім. І. Франка. Всі учасники показали гарний рівень підготовки та достойно представили свій район (місто) на конкурсі. Перше місце та найвищі результати у вирішенні домашнього та практичного завдань отримали: - Шафранський Ілля, учень 11 класу ЗСШ І-ІІІ ступенів № 16 м. Житомира; - Піткевич Ілля, учень 11 класу СЗОШ І-ІІІ ступенів № 12 м. Житомира з поглибленим вивченням іноземних мов ім. С.П. Ковальчука; - Воронков Олександр, учень 11 класу СЗОШ І-ІІІ ступенів № 17 м. Бердичева. Особливо хочемо відзначити вчителів інформатики, які підготували переможців конкурсу та подякувати їм за кропітку наполегливу працю: - Мельник Наталії Вікторівні (Спеціалізована ЗОШ І-ІІІ ступенів № 12 м. Житомира з поглибленим вивченням іноземних мов ім. С.П. Ковальчука); - Курко Ігорю Георгійовичу (Житомирська загальноосвітня спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 16); - Шатківському Віталію Миколайовичу (керівник гуртка Житомирського міського центру науково-технічної творчості учнівської молоді). Учням, які не зайняли призових місць, були вручені дипломи учасника ХІ обласного інтелектуального конкурсу з Web-дизайну «Шкільний сайт». Протокол з результатами конкурсу можна переглянути нижче за посиланням:

Архів новин

Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд

Фільтр по класам

ВСІ КЛАСИ1234567891011