Фільтр по класам

ВСІ КЛАСИ1234567891011
848

Інформатика | 17.02.2024

Створити проєкт Virus у середовищі програмування Scratch за відео-зразком: https://bit.ly/2MPjwBY Практична робота «Virus » 1. Відкрити середовище програмування Scratch 2. Видалити спрайт Рудий Кіт 3. Додати спрайт Virus (завантажити графічне зображення на цій сторінці нижче) 4. Створити скрипт випадкової появи спрайта Virus на сцені: Перший блок команд (створення клонів) -         коли прапорець натиснуто -         сховати -         команда завжди: ·        задати x випадкове положення спрайта (значення x від -200 до 200) ·        задати y випадкове положення спрайта (значення y від -140 до 140) ·        створити клон спрайта з себе ·        чекати 0.3 секунди Другий блок команд (створення клонів) -         коли я починаю клон -         показати Третій блок команд (вилучення спрайта) -         коли спрайт натиснуто -         вилучити клон Створити нову змінну SCORE: -         надати змінній SCORE: значення 0 (вставити другою командою у Перший блок) -         змінити змінну SCORE: на значення 1 (вставити другою командою у Третій блок) Четвертий блок (створення Таймера): -         створити нову змінну TIMER: -         коли прапорець натиснуто -         надати змінній TIMER: значення 30 -         команда завжди: ·        чекати 1 секунду ·        змінити змінну TIMER: на значення -1 ·        якщо значення змінної TIMER: дорівнює 0 – зупинити все 5. Зберегти проект у власну папку із назвою Virus

920

Інформатика | 19.01.2024

Створити проєкт Професії у середовищі програмування Scratch за відео-зразком: http://bit.ly/2XV8L2C Графічні зображення для проєкту розвміщені на цій сторінці (див. вище та нижче) Зберегти проєкт у власну папку із назвою Професії

825

Інформатика | 08.12.2023

Новорічні навчальні ігри Де дід Мороз від Google: дивіться відео, грайте та вчиться весь грудень разом із помічниками Діда Мороза Перейти до Новорічних ігор можна за посиланням: https://bit.ly/3s9d7DS

700

Інформатика | 09.10.2023

Зараз є можливість зашифрувати слова, назви міст та власне ім’я у схему українського орнаменту, яка нагадує QR-код. Кожна літера – це вишитий символ, кожен символ – це потужний оберіг.  ✅ Конструктор зроблений для людей всіх рівнів і пристроїв всіх типів. ✅ Галерея готових орнаментів налічує понад 8000 орнаментів. ✅ Створюйте та демонструйте свою галерею будь-кому і де завгодно ✅ Завантажуйте орнаменти у великому розмірі чи у векторі ✅ Спробуйте один раз і ви вже не зможете зупинитися.  Зробити свою унікальну схему ви можете за допомогою онлайн-конструктора для створення унікального національного українського орнаменту: https://ornament.name/

651

Інформатика | 02.09.2023

Практична робота «Навички роботи на платформі Human» 1.     Перейдіть до папки класу та створіть у ній папку із власним прізвищем 2.     За допомогою браузера перейдіть до власного кабінету освітньої платформи Human 3.     Змініть фото у кабінеті на власне фото 4.     Створіть скріншот сторінки власного кабінету платформи Human та збережіть у папку із власним прізвищем із назвою Мій Human_Прізвище 5.     Перейдіть до категорії Простори та виберіть предмет Інформатика 6.     Знайдіть у стрічці пост із файлом Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики 7.     Поставити вподобайку та залишити коментар Ознайомлений 8.     Створіть скріншот створеного коментаря та вподобайки та збережіть у папку із власним прізвищем із назвою Скріншот Пост_Прізвище 9.     Завантажте файл Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики у власну папку та змініть назву файлу на Критерії оцінювання_Прізвище 10. Відкрийте файл та прочитайте уважно усі критерії оцінювання 11. Змініть заголовок документу: Критерії оцінювання з інформатики, Прізвище 12. Залийте кольором за допомогою відповідного інструменту клітинки з інформацією про Початковий рівень червоною заливкою  та зеленою заливкою – інформацію про Високий рівень 13. Збережіть змінений файл 14. У власній папці створіть архівний файл з трьох відповідних файлів (Мій Human_Прізвище, Скріншот Пост_Прізвище, Критерії оцінювання_Прізвище) із назвою Архів_Прізвище у форматі .zip 15. Перейдіть до платформи Human та надішліть до відповідного завдання (додайте вкладення): -         посилання на сайт infoschool16.zt.ua як посилання -         з власної папки файл Архів_Прізвище як файл -         з власної папки графічне зображення Мій_Human_Прізвище як зображення -         нове повідомлення: Добрий день!

216

Інформатика | 23.08.2023

Блакитиний колір Pantone: Coated 2935 C RGB: 0, 87, 184 CMYK: 100, 52, 0, 0 HEX: #0057b8 Жовтий колір Pantone: Coated Yellow 012 C RGB: 255, 215, 0 CMYK: 0, 2, 98, 0 HEX: #ffd700  

1199

Інформатика | 19.01.2023

Віртуальний ПК та Онлайн програмне забезпечення через сервіс Apponfly: https://bit.ly/3cgExPA Час роботи 30 хвилин Основне онлайн-програмне забезпечення: - Microsoft Office Standard 2019 - Microsoft Office Professional 2019 - Microsoft Word 2019 - Microsoft Power Point 2019 - Microsoft Excel 2019 - Microsoft Access 2019 - Microsoft Publisher 2019 - Microsoft Project Standard 2019 - Microsoft Visio Standartd 2019 - Microsoft Outlook 2019 - Windows Server 2019 VPS - Windows 2019 Remote VPS Додаткове програмне забезпечення (список ПЗ див. на фото нижче) можна встановити на віртуальний комп'ютер сервісу Apponfly, а також можна завантажити та встановити на власний ПК Відеоінструкція по користуванню сервісом Apponfly (див. нижче)

286

Інформатика | 10.01.2023

Корисний сервіс по вибору дат для навчального року: http://bit.ly/3Zmnxhv

1324

Інформатика | 06.11.2022

Міжнародний конкурс з інформатики та комп'ютерного мислення "Бебрас-2022". Запрошуються учнів 2-11 класів Реєстрація в кабінеті №56 до 20 жовтня 2022 року Конкурс відбудеться 8-13 листопада 2022 рокуhttp://bober.net.ua/ - Завантажте у власну папку програму для конкурсу в архіві:https://bit.ly/3FLbF1e- Відкрийте архів Beaver2022_all.zip, розархівуйте його, відкрийте папку  bebras2022_all та запустіть файл Bober.exe- Виберіть вікову групу, натисніть кнопку РОЗПОЧАТИ, введіть власне Прізвище та ім'я, виберіть клас - натисніть кнопку Далі- Виберіть зі списку Житомирська область, введіть у поле Населений пункт - Житомир, у поле Номер або назва навчального закладу - Ліцей №16 м.Житомира- Отримайте пароль від координатора конкурсу: Паролі до пакетів завдань:  2-3 класи - build  4-5 класи - develop  6-7 класи - security  8-11 класи – information - максимальний час виконання завдань конкурсу - 70 хвилин- Використовуйте кнопки: Наступна задача, Попередня відповідь, Скасувати відповідь, Завешити змагання- Після натиснення кнопки Завершити змагання знайдіть у власній папці файл формату .bbr та надішліть цей файл до даного завдання Практична робота 1. Завантажте файл-завдання конкурсу "Бебрас-2021" за посиланням:https://bit.ly/3CvvDtM2. Розархівуйте архів та запустити файл Bober.exe3. Пройдіть усі завдання конкурсу та наберіть максимальну кількість балів із запропонованих (від набраної кількості балів залежитиме ваша оцінка)4. Створіть скріншот результату конкурсу (зразок див. нижче)5. Надішліть скірншот до практичного завдання через платформу Human    

359

Інформатика | 20.10.2022

https://classroom.google.com/c/NDkwMjQ1Mzc1NTQy?cjc=thqlewg  код приєднання до класруму середня вікова група або thqlewg

337

Інформатика | 26.09.2022

Реєстрація на безкоштовний майстер -клас з робототехніки "Система охорони периметру"Майстер-клас проводить Громадська організація "Федерація робототехніки та штучного інтелекту України" разом з Центром робототехніки та мейкерства "Робот.ОН" та лабораторією робототехніки Поліського національного університету в рамках ініціативи Meet and Code, яка  реалізується SAP, Haus des Stiftens gGmbH та організаціями-членами мережі TechSoup Europe. Подія створена для учасників віком  від 8 до 25  років. Подія відбудеться 29.09.2022 з 16.00 до 17.30.Реєстрація: https://bit.ly/3SRhz4nКонсультація за телефонами 063-505-23-41  097-741-60-35https://www.facebook.com/FederationofRoboticsofUkraine

537

Інформатика | 06.06.2022

Мова програмування Python одна з найпопулярніших у світі. Чому його обирають як новачки, так і досвідчені розробники? Чому він настільки популярний? Давайте розберемося разом!   1. Python легко вивчитиУ кожної мови програмування є власні правила, які буває важко зрозуміти та освоїти. Одна з особливостей Python у тому, що вона має спрощений синтаксис і не є складною, що робить більший акцент на природній мові. Це значно спрощує навчання для початківців.   2. Спільнота PythonЗараз багато людей хочуть освоїти цю мову програмування, але без чіткої інструкції та навчання - це неможливо! Саме тому в Python є активна спільнота, що включає в себе розробників усіх рівнів кваліфікації, які допомагають знайти швидкі та ефективні рішення. Formula також входить у цю спільноту і за допомогою своїх матеріалів навчає юних програмістів.   3. Python гнучкийДану мову програмування можна використовувати для розробки майже будь-яких типів додатків у будь-якій галузі. Багато провідних компаній, що займаються програмним забезпеченням залежать від Python, включаючи Facebook, Instagram, Google та інші.   4. Python ефективний та надійнийВін допомагає розробникам створювати потужні програми з мінімумом зусиль. Python можна використати майже у будь-якому середовищі, не маючи проблем із продуктивністю, незалежно від платформи, на якій він працює.   5. Python обирають дітиЗараз мова Python розглядається як мова програмування у школах через її нескінченну кількість використання у штучному інтелекті, аналітиці тощо. Тепер вона стала фундаментальною частиною розвитку в освіті. Саме це збільшує кількість розробників та програмістів на Python і тим самим ще більше розширює його популярність та можливості! Отже, чому ж Python такий популярний? Окрім особливостей, які ми перерахували, є ще один вагомий аргумент - Python полегшує життя і дає змогу створювати ефективні програми! Тож крокуймо в одному напрямку з сучасністю. Починайте навчання з нашими навчальними посібниками з покроковими інструкціями, які переведуть до крутого результату! Замовити посібники можна за посиланням нижче:

396

Інформатика | 27.05.2022

Навчитися створювати сучасні сайти майже безкоштовно — можливо! Викладач школи «7 Education» ділиться досвідом за донат?  Якщо ви давно мріяли про роботу програмістом, то ви за адресою.  ?В червні пройде навчання програмуванню за донат 150 грн за весь курс. Першим етапом навчання буде верстка, на якому ви будете створювати сучасні сайти та повністю вивчите дану частину розробки. ➡️ Деталі тут: https://cutt.ly/itstudy

490

Інформатика | 23.02.2022

Перейти до сервісу огляду операційної системи Windows 11  можна за посиланням: https://bit.ly/3FP5XYM

711

Інформатика | 17.12.2021

Поділ на групи для участі в Квесті з інформатики Завантажити файл Квесту можна за посиланням: https://bit.ly/3FdIHnD Приклад:  https://bit.ly/3Ee9I9c

615

Інформатика | 18.10.2021

Підписка на канал в Теlegram за посиланням: https://bit.ly/2Z2Vycp

471

Інформатика | 29.09.2021

Проводиться набір учнів для участі у Міжнароодному конкурсі з інформатики та комп'ютерного мислення "Бебрас-2021" Запрошуються: учні 2-11 класів ЖЗСШ 16 Дата проведення: 7-12 листопада 2021р. Місце проведення: к.56, ЖЗСШ 16 Оргвнесок: 23грн. Записатися на участь у конкурсі до 20 жовтня 2021р. у координатора Курко І.Г. (к.56, Пн-Пт, І зміна, на перервах)  

1097

Інформатика | 01.05.2021

Практичне завдання: Cтворити гру 2D Platformer у програмі Scratch за відеоінструкцією див. нижче Програмне забезпечення - онлайн середовище Scratch https://bit.ly/342w2SC Додати власні рівні гри (на 12 балів)

929

Інформатика | 29.04.2021

Практичне завдання: Cтворити гру Vaccine Game у програмі Scratch за відеоінструкцією див. нижче Завантажити файли для створення гри можна за посиланням: https://bit.ly/3aO8Z2z Програмне забезпечення - онлайн середовище Scratch https://bit.ly/342w2SC

762

Інформатика | 29.04.2021

Як отримати 12 балів з інформатики? Потрібно зробити підписку на канал INFOSCHOOL16 у сервісі Youtube Для цього: - Зареєструватися/авторизуватися на сервісі Google - Перейти до каналу INFOSCHOOL16 у сервісі Youtube: https://bit.ly/3fMkM4B - Натиснути кнопку ПІДПИСАТИСЯ - Створити скріншот за зразком (див. нижче) - Надіслати створений скрін через Online chat сайту (див. відео про Online chat сайту нижче). Текст повідомлення: Прізвище та ім'я, клас

653

Інформатика | 21.04.2021

Практичне завдання: Cтворити гру Car Racing у програмі Scratch за відеоінструкцією див. нижче Програмне забезпечення - онлайн середовище Scratch https://bit.ly/342w2SC Завантажити файли для створення гри можна за посиланням: https://bit.ly/3dB4hH8

673

Інформатика | 13.04.2021

Практичне завдання: Cтворити гру Ping Pong x2 Players у програмі Scratch за відеоінструкцією див. нижче Програмне забезпечення - онлайн середовище Scratch https://bit.ly/342w2SC

1986

Інформатика | 09.04.2021

Практичне завдання: Cтворити гру Pacman у програмі Scratch за відеоінструкцією див. нижче Програмне забезпечення - онлайн середовище Scratch https://bit.ly/342w2SC

786

Інформатика | 07.04.2021

Microsoft Office 365 — це платний хмарний власницький інтернет-сервіс і програмне забезпечення компанії Microsoft, що розповсюджується за схемою «програмне забезпечення + послуги» (англ. Software + Services). Хмарний формат означає, що дані зберігаються в центрі обробки даних, а не на комп'ютері, що забезпечить користувачам доступ до документів і даних через браузер з різних пристроїв з можливістю виходу в Інтернет. Як отримати БЕЗКОШТОВНУ версію Office 365 через сайт infoschool16.zt.ua: - перейдіть до Online chat сайту (див. відеоінструкцію нижче) - напишіть консультанту текст:     Хочу отримати БЕЗКОШТОВНУ версію Office 365     Display name: *******     Username: *******      ******* - власні дані на англ. мові - після цього ви отримаєте доступ з паролем до БЕЗКОШТОВНОЇ версії Office 365  - перейти на сайт Office 365 за посиланням: https://bit.ly/3sXffvL - змінити пароль у власному профілі - використовувати БЕЗКОШТОВНУ версію Office 365

690

Інформатика | 07.04.2021

Не вдається зареєструватися на Освітній платформі HUMAN, забули пароль, потрібен новий код приєднання до закладу, не знаєте як відправити виконане завдання, як приєднати сервіс ZOOM та інші проблеми з роботою на платформі? МИ ВАМ ДОПОМОЖЕМО! Приєднуйтесь до Телеграм Каналу HUMAN SUPPORT School#16 ZT за посиланням: https://t.me/HumanSupportSchool16ZT Опишіть проблему - вирішимо її!

1324

Інформатика | 26.03.2021

Практичне завдання: Cтворити гру T-Rex (від Google) у програмі Scratch. Програмне забезпечення - онлайн середовище Scratch https://bit.ly/342w2SC Рівень до 10 балів: - завантажити скріни кодів для динозавра та кактуса за посиланням: https://bit.ly/3lWPARh- відеоінструкція див. нижче- зберегти створену гру у власну папку із назвою T-Rex- надіслати створений файл через платформу HUMAN Рівень 11-12 балів: - завантажити скріни кодів для динозавра та кактуса за посиланням: https://bit.ly/3lWPARh- відеоінструкція див. нижче- власноруч додати додаткові спрайти (хмаринки, кактуси, сонце, пісок, пташки) та запрограмувати їх- зберегти створену гру у власну папку із назвою T-Rex- надіслати створений файл через платформу HUMAN

577

Інформатика | 25.03.2021

Шановні учні, в онлайн-середовищі програмування Scratch можна працювати й через Смартфон (якщо немає персонального комп'ютера). Відеоінструкцію щодо відкриття онлайн-середовища програмування Scratch на смартфоні можна переглянути нижче

969

Інформатика | 19.03.2021

Програмне забезпечення - онлайн середовище Scratch https://bit.ly/342w2SC Створити проєкт за відеозразком (див. нижче)

906

Інформатика | 12.03.2021

Програмне забезпечення - онлайн середовище Scratch https://bit.ly/342w2SC Створити проєкт за відеозразком (див. нижче)

829

Інформатика | 10.03.2021

Усі запитання щодо навчання, предмету інформатики, роботи сайту можна задати використовуючи Онлайн-чат, який знаходиться ліворуч знизу сторінки сайту infoschool16.zt.ua. Для кожного Онлайн-чат є приватним (онлайн-чат не є загальним). Онлайн-чат дозволить не тільки швидко комунікувати, а й надсилати файли будь-якого формату.

676

Інформатика | 04.03.2021

ПРАКТИЧНА РОБОТА «FishLevel» 1.      Відкрити середовище програмування Scratch 2.      Видалити спрайт Рудий Кіт 3.      Додати спрайти FISH (розмір 50%) та SHARK (розмір 30%) 4.      Нарисувати спрайт – червоний прямокутник (розміщення праворуч, x:0 y:0) 5.      Створити скрипт для FISH: Перший блок команд -          коли прапорець натиснуто -          перемістити в x:-200 y:0 -          повернути в напрямку 90 Другий блок команд -          коли клавішу Пропуск натиснуто -          команда Повторити До (Умова: торкається червоного прямокутника, вибрати колір інструментом піпетка) ·         перемістити на 3 кроки -          перемістити в x:-200 y:0 -          повернути в напрямку 90 -          створити клон з спрайта SHARK Третій блок команд -          коли клавішу Стрілка вгору натиснуто -          поворот проти годинникової стрілки на 15 градусів Четвертий блок команд -          коли клавішу Стрілка ліворуч натиснуто -          поворот проти годинникової стрілки на 15 градусів П’ятий блок команд -          коли клавішу Стрілка вниз натиснуто -          поворот за годинникової стрілки на 15 градусів Шостий блок команд -          коли клавішу Стрілка праворуч натиснуто -          поворот за годинникової стрілки на 15 градусів Сьомий блок: -          коли прапорець натиснуто -          команда завжди: ·         команда Якщо То (Умова: торкається SHARK) v  перемістити в x:-200 y:0 v  повернути в напрямку 90 6.      Створити скрипт для SHARK: Перший блок команд -          коли прапорець натиснуто -          показати -          повернути в напрямку Випадкове від -180 до 180 -          команда завжди: ·         перемістити на 2 кроки ·         якщо на межі, відбити Другий блок команд -          коли я починаю як клон -          показати -          повернути в напрямку Випадкове від -180 до 180 -          команда завжди: ·         перемістити на 2 кроки ·         якщо на межі, відбити 7.      Зберегти проект у власну папку із назвою FishLevel 8.      Додаткове завдання: створити накопичувальні змінні для FISH (LEVEL)    

878

Інформатика | 04.03.2021

ПРОЙТИ ТЕСТУВАННЯ: http://bit.ly/38aU01f Пароль до тесту: 821987 Час тестування: 10 хвилин

797

Інформатика | 22.01.2021

Кльова гра, в якій ви пройдете через всі основні події 2020 року. Гра швидко проходиться, буквально за 5 хвилин, пограйте на дозвіллі: http://bit.ly/2Y1s0I0 На даний час вже на гру задонатили: $32,462.59 Стимул вивчати програмування та графічний дизайн, щоби створювати ігри, навіть, простенькі, але цікаві.  

656

Інформатика | 12.01.2021

16 грудня 2020 року відбувся Обласний конкурс учнівської молоді на кращу програму ПК. І місце - учень 8-В класу ЖЗСШ №16, Кобилинський Владислав Робота учня: ігрова програма CovidHero для операційної системи Android Вітаємо переможця!

780

Інформатика | 04.01.2021

Spin Wheel - колесо випадків Завантажити фічу можна нижче за посиланням (пароль до архіву отримати за invandergeo@gmail.com):

645

Інформатика | 04.01.2021

ЗАГАЛЬНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ: http://bit.ly/3b24X7L ЗАГАЛЬНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ІНФОРМАТИКИ: http://bit.ly/3b24X7L

633

Інформатика | 29.12.2020

28 листопада 2020 року відбувся Міський конкурс учнівської молоді на кращу програму ПК. І місце - учень 8-В класу ЖЗСШ №16, Кобилинський Владислав Робота учня: ігрова програма CovidHero для операційної системи Android Вітаємо переможця!

705

Інформатика | 29.12.2020

17 жовтня 2020 року відбувся Міський конкурс учнівської молоді з Веб-дизайну. І місце - учень 11-А класу ЖЗСШ №16, Пархомчук Руслан Робота учня: Сайт 11-А класу Вітаємо переможця!

917

Інформатика | 31.10.2020

План- введення даних в клітинки- форматування шрифту- вирівнювання в клітинці- заливка кольором клітинок- межі клітинок- розміри клітинок Практичне завдання:1. У власній папці створити папку Excel_2 2. Створити електронну таблицю Excel3. На Аркуші1 створити таблицю за зразком (див. вище)4. Відформатувати таблицю за зразком: ширина ствопців 3,55. На Аркуші2 створити таблицю за зразком (див. нижче)6. Відформатувати таблицю за зразком: ширина ствопців 3,57. Зберегти створений файл у папку Excel_2 із назвою Таблиця множення

1307

Інформатика | 19.10.2020

Ігровий тренажер з побудови ліній Безьє Гра для дизайнерів Хороший кернинг, грамотний підбір кольорів, побудова кривої Безьє - це необхідні вміння для будь-якого практикуючого дизайнера. І якщо зараз ви якраз повертаєтеся до навчання після літніх канікул, вам буде корисна невелике тренування за допомогою серії дійсно кумедних міні-ігор Method of Action. Особливо популярна гра The Bezier Game (Гра Безьє), вона спонукає, нарешті, освоїти інструмент Перо в редакторах Adobe's Photoshop і Illustrator. Незважаючи на корисність цього інструменту, робота з ним зазвичай дається важко. Замість простого малювання потрібно накреслити криву Безьє, вибудовуючи опорні точки, щоб отримати ідеальну лінію. Pen tool це в рівній мірі і наука, і мистецтво, він змушує продумувати кроки і представляти форму перш, ніж зобразити її. Дуже раджу спробувати!!! Пограти онлайн можна тут - http://bezier.method.ac/ Інші ігри:http://ilovetypography.com/ifontgame/https://woodgears.ca/eyeball/https://www.mimeartist.com/helvetica/http://kolor.moro.es/https://type.method.ac/https://shape.method.ac/http://www.rgbchallenge.com/http://game.ioxapp.com/eye-test/http://pixact.ly/

887

Інформатика | 16.10.2020

Онлайн-курс логіки в ігровій формі Розвивайте логіку, пам'ять й інтелект онлайн!  

951

Інформатика | 15.10.2020

Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора. Кількість рядків електронної таблиці: 1 048 576Кількість стовпців електронної таблиці: 16 384 Практичне завдання:1. У власній папці створити папку Excel_1 2. Створити електронну таблицю Excel3. На аркуші створити таблицю за зразком (див. нижче). Поставити за допомогою зірочок власний рейтинг сервісів інтернету. Ввести назви улюблених ігор та поставити їм відповідний рейтинг4. Зберегти створений файл у папку Excel_1 із назвою Рейтинг

1357

Інформатика | 21.09.2020

Перейти до QuickDraw: https://quickdraw.withgoogle.com/ Завантажити таблицю для створення звіту можна нижче за посиланням:

1514

Інформатика | 06.09.2020

Оголошується набір учнів на участь у Міжнародному конкурсі з інформатики та комп'ютерного мислення, який відбудеться 8-11 листопада в ЖЗСШ №16. Участь у конкурсі: 20 грн. Учасники: учні 2-11 класів. Запис на конкурс: до 20 жовтня 2020 року, кабінет №56 Дізнатися більше про конкурс, потренуватися, роз'язати завдання попередніх років Конкурсу Бебрас-2020 можна нижче за посиланням:

1235

Інформатика | 01.09.2020

План уроку: - Правила ТБ відео матеріал: https://bit.ly/32OfPjR - Перевірка знань з правил ТБ: https://kahoot.it/ - Ознайомлення з темами вивчення інформатики у 2020-2021 навчальному році - Реєстрація та приєднання учнів (або батьків) ЖЗСШ №16 на єдиній цифровій платформі технологій дистанційного навчання HUMAN: https://bit.ly/2ELkPOa

692

Навчання | 17.08.2020

Звертаємось до вас із проханням долучитись до ✏️ Всеукраїнської Серпневої конференції 2020, яка відбудеться 18 серпня в онлайн-форматі. Ключовою темою щорічного освітянського форуму буде: «Освіта в умовах пандемії: як організувати навчальний рік 2020-2021». ⏰ Час проведення: 9:00 - 13:00. Формат: відкрита онлайн-трансляція на Facebook Міністерство освіти і науки України та YouTube МОН youtube.com/c/MONUKRAINE У межах заходу спікери розкажуть про: - особливості організації протиепідемічних заходів у закладах освіти у період карантину; - рекомендації щодо організації освітнього процесу 2020-2021 н.р. в дитсадках, школах, профтехах, коледжах та університетах в умовах пандемії; - міжнародні стандарти повернення шкіл до навчання в умовах пандемії.

670

Навчання | 11.08.2020

Державна служба якості освіти України проводить онлайн-опитування, щоб дослідити питання про готовність закладів загальної середньої освіти до початку 2020/2021 навчального року та визначити проблеми, які необхідно вирішити. Для участі в опитуванні заповніть анкету за посиланнями: ✍️ для учнів https://bit.ly/33JtBWR ✍️ для батьків https://bit.ly/3ioUdRc ✍️ для вчителів https://bit.ly/3fGDZkB ✍️ для директорів https://bit.ly/3fQxMCY ✍️ для засновників (уповноважених органів)   https://bit.ly/30J0JfN Відповіді приймаються до 13 серпня 2020 року. Заповнення анкет займе ⏰ не більше 10 хвилин. Ваша участь в опитуванні важлива!

896

Інформатика | 23.05.2020

Шановні учні та батьки, дистанційне вивчення інформатики завершилось, але це не означає, що можна не самовдосконалюватися чи вивчати щось нове. На сайті є багато цікавих і корисних завдань, які знадобляться не тільки для оцінки з предмету Інформатика, а й для розвитку знань та навичок з ІТ. Пройдіть фінальне опитування щодо організації вивчення інформатики під час дистанційного навчання (опитування анонімне): https://bit.ly/2znqmaZ Оцінювання з предмету інформатика відбудеться до 29 травня. Оцінку за ІІ семестр та за Рік можете дізнатися у класного керівника На сайті є: - Фільтр по класах (можна швидко перейти до завдання певного класу) - Архів новин (у вигляді календаря, де можна за датою перейти до певного завдання) - Онлайн-чат (можна поставити запитання щодо навчання, предмету інформатики, роботи сайту)

1029

Інформатика | 10.05.2020

Тематична атестація з теми: "Створення ігор в  Scratch" ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА Пройти Тестування з теми "Створення ігор в  Scratch" (запитання на вибір одного правильного варіанту) за посиланням: https://bit.ly/3cwvgk4 Роз'яснення: - тільки одна спроба для тестування - максимум можна набрати 12 балів ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА - за допомогою Skratch Desktop створити гру Snake, відео-інструкція за посиланням: https://bit.ly/2Lf4Qrf Програмне забезпечення - онлайн середовище Scratch https://bit.ly/342w2SC - зберегти створений файл із назвою Snake - надіслати створений файл на адресу вчителя invandergeo@gmail.com Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас

1176

Інформатика | 03.05.2020

Kahoot! про Doodle Google відбувся  дистанційно через Конференції Zoom. Що  потрібно? - Підключення до інтернету - Два пристрої (комп'ютер+смартфон або комп'ютер+планшет або комп'ютер+комп'ютер або планшет+смартфон, планшет+планшет, смартфон+смартфон) Коли? - **.**.2020 о **:** перейти за посиланням: ЗАВЕРШЕНО  Тривалість? - 40 хвилин Про що Kahoot!? - опрацювати матеріал з уроку: https://bit.ly/35x73b3 - переглянути усі Дудли учнів в коментарях, дізнатися до якої події вони відносяться

1118

Інформатика | 02.05.2020

Завдання: Перегляд освітнього серіалу Про кібербулінг для підлітків, тести, отримання Сертифікату - переглянути відео-пояснення виконання завдання: https://bit.ly/3d2tSFQ - перейти до платформи Дія за посиланням: https://bit.ly/3f1na4K - зареєструватися на платформі (реєстрація за номером телефону, за кодом через смс) та Розпочати навчання за освітнім серіалом Про кібербулінг для підлітків - переглянути відео Про кібербуліг та пройти тестування після нього (почерговий перегляд та тестування) - пройти Фінальне тестування та отримати Сертифікат - завантажити Сертифікат Про кібербулінг для підлітків та надіслати його за допомогою електронної пошти на адресу invandergeo@gmail.com  Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас

953

Інформатика | 01.05.2020

Завдання: Частина І - перейти до сервісу програмування Blockly: https://bit.ly/3d9xvdj - перейти до рівня Лабіринт та виконати 10 завдань з цього рівня, переглянути навчальне відео про рівень Лабіринт: https://bit.ly/2Sk9nN5 - відправити за допомогою електронної пошти в одному листі посилання кожного завдання рівня Лабіринт на адресу invandergeo@gmail.com, переглянути відео пояснення про посилання кожного завдання: https://bit.ly/3aVoUt7Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас Частина ІІ - перейти до сервісу програмування Blockly: https://bit.ly/3d9xvdj - перейти до рівня Черепаха та виконати 10 завдань з цього рівня, переглянути навчальне відео про рівень Черепаха: https://bit.ly/2VVsDCS - відправити за допомогою електронної пошти в одному листі посилання кожного завдання рівня Черепаха на адресу invandergeo@gmail.com, переглянути відео пояснення про посилання кожного завдання: https://bit.ly/3aVoUt7Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас

1864

Інформатика | 20.04.2020

Для учнів 6-7, 9 класів Додаткове завдання 5 Для учнів 8, 10, 11 класів Альтернативне завдання 5 - текстове пояснення, зразок за посиланням: https://bit.ly/2yF16fO- відкрити табличний редактор Excel (програмне забезпечення встановлено у 90% учнів)- створити інтерактивний словник за відеоінструкцією: https://bit.ly/2XlWJAx- назва файлу Dictionary- відправити за допомогою електронної пошти створений файл на адресу invandergeo@gmail.com Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас Матеріали для роботи можна завантажити за посиланнями:Файл 1: https://bit.ly/2VLvSLEФайл 2: https://bit.ly/2KkqRo7

894

Інформатика | 18.04.2020

Шановні учні та батьки, якщо ви бажаєте дізнатися усі оцінки за період дистанційного навчання (4 тижні), дізнатися кількість виконаних та невиконаних завдань: напишіть лист на адресу вчителя invandergeo@gmail.com з текстом Оцінки, у темі листа вкажіть Прізвище та клас учня

1196

Інформатика | 16.04.2020

Створення таблиці з даними про кількість часу, що ви витрачаєте на кожен предмет при дистанційному навчанні Завдання TimeTable - Виконати завдання за відеоінструкцією: https://bit.ly/2z3S0t8  - Перейти до сервісу за посиланням: ЗАВЕРШЕНО - Потрібно виділити повністю з білим листочком все про учня ПЕТРЕНКО ПЕТРО, тримаючи кнопку Shift (спочатку затискаєте кнопку Shift, а потім ліву кнопку миші) - Натиснути зверху три крапочки і вибрати Duplicate - Ваш документ з'явиться ліворуч після всіх і тоді ви редагуйте свій листочок (НЕ ПОРТЬТЕ РОБОТИ ІНШИХ УЧНІВ) - Заповнити комірки назвами уроків та час, який ви витрачаєте на них за день - Заповнювати після кожного дня дистанційного навчання - Оцінювання завдання відбуватиметься наприкінці кожного тижня

825

Інформатика | 15.04.2020

Шановні учні та батьки, просимо пройти анонімне опитування щодо покращення дистанційного навчання з інформатики за посиланням: https://bit.ly/3acXI8W Зауваження. Можна вибирати декілька варіантів відповіді в опитуванні

1346

Інформатика | 09.04.2020

Для учнів 6-7, 9 класів Додаткове завдання 4 Для учнів 8, 10, 11 класів Альтернативне завдання 4 - текстове пояснення, зразок за посиланням: https://bit.ly/2S2tNtL- відкрити редактор презентацій PowerPoint (програмне забезпечення встановлено у 90% учнів)- створити презентацію пісочного годинника за відеоінструкцією: https://bit.ly/3c8pLb0- назва файлу SandTimer- відправити за допомогою електронної пошти створений файл на адресу invandergeo@gmail.com Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас

1379

Інформатика | 07.04.2020

Для учнів 6-7, 9 класів Додаткове завдання 3 Для учнів 8, 10, 11 класів Альтернативне завдання 3 - текстове пояснення, зразок за посиланням: https://bit.ly/34VGpIv- відкрити текстовий редактор Word (програмне забезпечення встановлено у 90% учнів)- створити текстовий документ за відеоінструкцією: https://bit.ly/2V4W5Vb- матеріали для виконання можна завантажити за посиланням: https://bit.ly/3bOMhW2- назва файлу Лист- відправити за допомогою електронної пошти створений файл на адресу invandergeo@gmail.com до 13 квітня 2020 року. Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас  

829

Інформатика | 06.04.2020

Практичне завдання: - вдосконалити гру BREAKOUT GAME у програмі Scratch: створити другий рівень гри (забезпечити кнопкові переходи між рівнями, початком гри, програшем та перемогою, у другому рівні цеглинок має бути більше ніж 8, розставити їх на власний розсуд)- використовувати матеріали пояснень Завдання 1: http://infoschool16.zt.ua/news/427 - використовувати матеріали пояснень Завдання 2:  http://infoschool16.zt.ua/news/440- програмне забезпечення - онлайн середовище Scratch https://bit.ly/342w2SC- зберегти створену гру у власну папку із назвою BREAKOUT GAME 3.0- надіслати створений файл на адресу вчителя invandergeo@gmail.com до 13 квітня 2020 року. Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас

649

Інформатика | 03.04.2020

Шановні учні 6-11 класів, сьогодні відбудеться Онлайн-консультація з інформатики, де ви можете поставити вчителю інформатики питання, які пов'язані з виконанням завдань дистанційного навчання. Онлайн-консультація відбудеться 03.04.2020 року з 18:00 до 18:40 Перейти до онлайн-консультації можна за посиланням: https://us04web.zoom.us/j/303593256 

912

Інформатика | 02.04.2020

Практичне завдання: - вдосконалити гру BREAKOUT GAME за відео-інструкцією https://bit.ly/2wVMh7W у програмі Scratch- програмне забезпечення - онлайн середовище Scratch https://bit.ly/342w2SC- зберегти створену гру у власну папку із назвою BREAKOUT GAME 2.0- надіслати створений файл на адресу вчителя invandergeo@gmail.com до 7 квітня 2020 року. Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас

922

Інформатика | 01.04.2020

Шановні учні, спробуємо пограти в Kahoot! дистанційно через Конференції Zoom.Що  потрібно? 1. Підключення до інтернету 2. Два пристрої 3. Перейти **.04.2020 о **:00 за посиланням: *************** Запрошую всіх бажаючих! Дякую тим учням, які спробували сьогодні онлайн зустрітися!!!

736

Інформатика | 29.03.2020

Опитування щодо тестування Kahoot! для учнів 6-11 класів Перейти до опитування за посиланням: https://bit.ly/3dD5j3t   01.04.2020 kigeorgich приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.   Тема: Моя конференция Время: 1 апр 2020 15:00 Житомир   Подключиться к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/711264134     Идентификатор конференции: 711 264 134  

1200

Інформатика | 24.03.2020

Шановні учні, 6-11 класів, якщо у вас на домашньому комп'ютері не встановлене програмне забезпення (наприклад, Scratch, Visual Studio, Photoshop, Illustrator) для виконання практичних робіт і у вас немає можливості завантажити його з мереі Інтернет чи не вдається з різних причин інсталювати програмне забезпечення на власний комп'ютер, то для Вас є АЛЬТЕРНАТИВНЕ ЗАВДАННЯ #2 (обов'язкове для всіх учнів 6-11 класу):- текстове пояснення, зразок за посиланням: https://bit.ly/2yBHqtb- відкрити текстовий редактор Word (програмне забезпечення встановлено у 90% учнів)- створити гру Кросворд за відеоінструкцією: https://bit.ly/2JfrEG8- назва файлу Кросворд- відправити за допомогою електронної пошти створений файл на адресу invandergeo@gmail.com Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас Для тих учнів, що бажають отримати додаткову оцінку - теж можна виконати це завдання

1551

Інформатика | 23.03.2020

Шановні учні, 6-11 класів, якщо у вас на домашньому комп'ютері не встановлене програмне забезпення (наприклад, Scratch, Visual Studio, Photoshop, Illustrator) для виконання практичних робіт і у вас немає можливості завантажити його з мереі Інтернет чи не вдається з різних причин інсталювати програмне забезпечення на власний комп'ютер, то для Вас є АЛЬТЕРНАТИВНЕ ЗАВДАННЯ #1 (обов'язкове для всіх учнів 6-11 класу):- текстове пояснення, зразок за посиланням: https://bit.ly/2yDRhOU- відкрити редактор презентацій Power Point (програмне забезпечення встановлено у 90% учнів)- створити гру "П'ятнашки" за відеоінструкцією: https://bit.ly/2wvLqut- назва файлу П'ятнашки- відправити за допомогою електронної пошти створений файл на адресу invandergeo@gmail.com Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас Для тих учнів, що бажають отримати додаткову оцінку - теж можна виконати це завдання

739

Інформатика | 22.03.2020

Опитування щодо онлайн-трансляції виконання завдань в програмі Adobe Illustartor: перейти до опитування можна за посиланням: https://bit.ly/33GnFMh

1012

Інформатика | 20.03.2020

Безкоштовний освітній ІТ-марафон для жителів міста Житомира та Житомирської області "Step by step" від Комп'ютерної Академії ШАГ Житомир. З 20 березня по 3 квітня щодня для усіх бажаючих з 10:00 по 12:40 онлайн практикуми від найкращих ІТ-спеціалістів, практиків, викладачів Комп'ютерної Академії ШАГ Житомир. У програмі: - Instagram - YouTube - нейро мережі - комп'ютерні ігри - обробка фото - 3D графіка Та багато іншого цікавого та корисного. Для кого?  З 10:00 до 11:20 для дітей 9-14 років З 11:30 до 12:50 для молоді та усіх, хто бажає вдосконалення (без вікових обмежень). Цікаво? Реєструйся! http://bit.ly/2J2fU9T Вся необхідна інформація стосовно участі вам буде надіслана на пошту.

1213

Інформатика | 16.03.2020

Практичне завдання: - створити гру BREAKOUT GAME за інструкцією (див. нижче) у програмі Scratch Desktop- зберегти створену гру у власну папку із назвою BREAKOUT GAME- відіслати створений файл на адресу вчителя invandergeo@gmail.com до 25 березня 2020 року. Обов'язково у темі листа вказати власне Прізвище та клас

727

Інформатика | 24.02.2020

22 лютого 2019 року відбувся міський конкурс учнівської молоді з інформатики "Користувачі ПК". Учні нашої школи здобули призові місця:- Кучерявий Максим (10-А клас) - І місце, номінація "Word" (вчитель: Курко І.Г.);- Кукса Ярослав (10-А клас) - ІІ місце, номінація "Power Point" (вчитель: Курко І.Г.);- Корнійчук Віталій (10-А клас) - ІI місце, номінація "Access" (вчитель: Курко І.Г.). ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ!!!

760

Інформатика | 24.02.2020

Натисність на посилання на ресурс та виберіть 100ms:

704

Інформатика | 16.02.2020

Практичне завдання:- Створити інформаційну модель плану 2-го поверху ЖЗСШ №16 за зразком (див. вище) у редакторі презентацій Power Point- Товщина контура прямокутників, ліній - 3 пт- Напис ЗРАЗОК не потрібно створювати- Зберегти презентацію у папку класу із назвою План 2 поверху ЖЗСШ №16

674

Інформатика | 11.02.2020

11 листопада 2019 року відбувся Міжнародний конкурс з інформатики та комп'ютерного мислення. Результати конкурсу:Міхєєва В. (2 клас) - 54 бали - Добрий результатДемчук Н. (4 клас) - 42 бали - Учасник конкурсуВозний Д. (5 клас) - 63 бали - Добрий результатКлимчук М. (5 клас) - 54 бали - Добрий результатЛегенчук Р. (5 клас) - 50 балів - Учасник конкурсуМолодико О. (6 клас) - 45 балів - Учасник конкурсуПаплинський О. (6 клас) - 38 балів - Учасник конкурсуКовальчук К. (7 клас) - 52 бали - Учасник конкурсуПащенко М. (7 клас) - 59 балів - Добрий результатГоловко Л. (8 клас) - 49 балів - Учасник конкурсуПросандєєва В. (8 клас) - 60 балів - Добрий результат Вітаємо! Кожен з учнів отримає відповідний сертифікат та символічний приз!

867

Інформатика | 19.01.2020

Перейти до сервісу https://kahoot.it/Практичне завдання:- Створити інформаційну модель кубика Рубіка у редакторі презентацій Power Point- Зберегти у папку класу із назвою КубикТеоретичний матеріал можна завантажити нижче за посиланням:

1045

Інформатика | 12.01.2020

Практичне завдання:- перейти до сервісу https://www.google.com/intl/uk_ALL/earth/- за допомогою сервісу знайти: Пізанську вежу, Ейфелеву вежу- натичнути кнопку Мені пощастить! (повторити 3 рази)- визначити відстань від власної оселі до школиПерейти до сервісу https://kahoot.it/Теоретичний матеріал можна завантажити нижче за посиланням:

907

Інформатика | 01.01.2020

Дякую всім за минулий рік! Досконалення й саморозвиток - стимули майбутнього!))))

924

Інформатика | 13.12.2019

Плакат-реклама сайту infoschool16.zt.ua. Робота виконана ученицею 11-Б класу Чепель Анастасією кульковими ручками.В реальності рисунок виглядає неймовірно. Переглянути його можна в кабінеті інформатики №56.  

974

Інформатика | 08.12.2019

Практичне завдання:1. У власній папці створити папку Excel_82. Створити електронну таблицю Excel3. Створити аркуш з навою Турнір4. На аркуші Турнір створити таблиці за зразком (див. вище)5. Введіть необхідні формули до певних клітинок7. Виконувати округлення оцінок до десятих8. Дотримуватись форматування клітинок за зразком9. Зберегти створений файл у папку Excel_8 із назвою Турнір

1062

Інформатика | 01.12.2019

Стандартні фунції для обчислення(Сума, Середнє, Кількість чисел, Максимум, Мінімум)  Практичне завдання:1. У власній папці створити папку Excel_72. Створити електронну таблицю Excel3. Створити 5 аркушів з навами 7-А, 7-Б, 7-В, 7-Г, 7-Д4. Перейти на аркуш власного класу5. На аркуші класу створити таблиці за зразком: ширина ствопців для оцінок 46. Введіть необхідні формули до певних клітинок7. Виконувати округлення оцінок до цілого числа8. Дотримуватись форматування клітинок за зразком9. Зберегти створений файл у папку Excel_7 із назвою Досягнення

874

Інформатика | 27.11.2019

27 листопада 2019 року адміністрація, вчителі та учні нашої школи відвідали інструктивно-методичний семінар-нараду щодо застосування хмарного сервісу ArcGIS Online в освітньому процесі Детальніше про проект ArcGIS Online нижче за посиланням:

763

Інформатика | 24.11.2019

Практичне завдання:1. У власній папці створити папку Excel_6 2. Створити електронну таблицю Excel3. На Аркуші1, Аркуші2, Аркуші3, Аркуші4 створити таблиці за зразком4. Введіть необхідні формули до певних клітинок5. Змінити назви аркушів, та змінити колір ярликів аркушів за зразком6. Зберегти створений файл у папку Excel_6 із назвою Геометрія

794

Інформатика | 24.11.2019

23 листопада 2019 року Корнійчук Віталій, учень 10-А класу, здобув ІІ місце у міському конкурсі учнівської молоді на кращу програму ПК На конкурсі Віталій презентував власну розробку мобільного додатка Amity (див. вище)

884

Інформатика | 18.11.2019

Практичне завдання:1. У власній папці створити папку Excel_5 2. Створити електронну таблицю Excel3. На Аркуші1, Аркуші2 створити таблиці за зразком4. Введіть необхідні формули до певних клітинок5. Змінити назви аркушів, та змінити колір ярликів аркушів за зразком6. Зберегти створений файл у папку Excel_5 із назвою Формули для обчислення

847

Інформатика | 13.11.2019

Київський національний університет імені Тараса Шевченка факультет радіофізики, електроніки та комп’ютерних систем запрошує батьків та школярів, майбутніх абітурієнтів факультету РЕКС у неділю 17 листопада о 10.00 на день відкритих дверей.

1084

Інформатика | 11.11.2019

Сьогодні у ЖЗСШ №16 пройшов Міжнародний конкурс з інформатики та комп'ютерного мислення

973

Інформатика | 10.11.2019

Практичне завдання:1. У власній папці створити папку Excel_4 2. Створити електронну таблицю Excel3. На Аркуші1, Аркуші2 створити таблиці за зразком4. Введіть необхідні формули до певних клітинок5. Змінити назви аркушів, та змінити колір ярликів аркушів за зразком6. Зберегти створений файл у папку Excel_4 із назвою Обчислення

688

Інформатика | 07.11.2019

Практичне завдання:1. У власній папці створити папку Excel_3 2. Створити електронну таблицю Excel3. На Аркуші1, Аркуші2, Аркуші3, Аркуші4 створити таблиці за зразком4. Відформатувати таблицю за зразком: ширина ствопців 35. Змінити назви аркушів, та змінити колір ярликів аркушів за зразком6. Зберегти створений файл у папку Excel_3 із назвою Календар

964

Інформатика | 06.11.2019

Вітаююю!!!! Стипендію міського голови у розмірі 500 грн. отримали переможці загальноміського конкурсу «Обдарованість року»: Номінація «Інтелект року»- Мартінзон Дар’я, учениця 11 класу ЗСШ №16, переможниця ІІ етапу VIII Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, олімпіад з правознавства, з німецької мови та з біології; Учні-переможці різноманітних конкурсів з інформаційних технологій, які отримали грошову винагороду в розмірі 500 грн: - Кучерявий Максим, учень 10 класу ЗСШ №16, АП конкурсу на кращого користувача ПК у номінації Word; - Соколовський Максим, учень 11 класу ЗСШ №16; АП конкурсу учнівської молоді з комп’ютерної графіки у номінації Фотоколаж старша група; - Пархомчук Руслан, учень 10 класу ЗСШ №16, АП конкуру учнівської молоді з вебдизайну «Шкільний сайт», на обласному посів ІІІ місце, а в цьому році теж призер міського конкурсу; - Корнійчук Віталій, учень 10 класу ЗСШ №16, диплом І ступеня у конкурсі на кращу програму для ПК номінація ігрові програми.

872

Інформатика | 18.10.2019

Оголошується набір учнів на участь у Міжнародному конкурсі з інформатики та комп'ютерного мислення, який відбудеться 10-12 листопада в ЖЗСШ №16. Участь у конкурсі: 20 грн. Учасники: учні 2-11 класів. Запис на конкурс: до 24 жовтня 2019 року, кабінет №56 Дізнатися більше про конкурс, потренуватися, роз'язати завдання попередніх років Конкурсу Бебрас-2019 можна нижче за посиланням:

751

Інформатика | 18.10.2019

12 жовтня 2019 року в ЗОШ №7 проходив міський конкурс учнівської молоді з Web-дизайну. Конкурс тривав 4 год., Пархомчук Руслан (10-А клас ЖЗСШ №16) здобув ІІ місце у номінації «Шкільний сайт». Вітаємо призера!!!

695

Інформатика | 29.09.2019

Перейти на сервис Kahoot: https://kahoot.it/ Завантажити теоретичний матеріал можна нижче за посиланням:

1068

Інформатика | 24.09.2019

iTalent РЕЄСТРАЦІЯ 1 ЖОВТНЯ, кабінет №56Перший та найбільший в Україні конкурс з ІТ проектів та кіберспорту серед молоді віком до 19 років Перейти на сайт конкурсу можна за посиланням:

1026

Інформатика | 22.09.2019

Практична робота "Перекладач Google" 1. Перейти на сайт з цитатами Стіва Джобса:https://www.lifehack.org/articles/communication/15-steve-jobs-quotes-inspire-your-life.html 2. Скопіювати текст цитати Стіва Джобса в перекладач гугл 3. Зберегти у папку класу переклад цитати у голосовому форматі 4. Повторити дії для двох цитат на вибір Алгоритм збереження голосового відтворення у браузері Google Chrome:- натиснути правою кнопкою миші на сторінці перекладу- вибрати Перевірити- перейти до вкладки Network- увімкнути запис- увімкнути голосове відтворення перекладу на сторінці Перекладача Google- вимкнути запис- відкрити звуковий файл (тип файлу media) у новій вкладці- зберегти звуковий файл Завантажити теоретичний матеріал можна нижче за посиланням:

1019

Інформатика | 14.08.2019

Тисячі звуків птахів візуалізуються за допомогою машинного навчання. Звуки птахів сильно різняться. Цей експеримент використовує машинне навчання для організації тисяч звуків птахів. На комп’ютері не було надано тегів чи імен птахів - лише звук. Використовуючи техніку під назвою t-SNE, комп'ютер створив цю карту, де схожі звуки розміщуються ближче один до одного. Створено Кайлом Макдональдом, Манні Таном, Йотамом Манном та друзями в Google Creative Lab. Перейти до сервісу можна нижче за посиланням:

1023

Інформатика | 29.05.2019

Завершився 2018-2019 н.р., велика вдячність від мене та від ЖЗСШ №16 всім призерам і переможцям міських та обласних конкурсів з ІНФОРМАТИКИ!!!

878

Інформатика | 22.05.2019

Учні 10-Б та 9-Г класу побували в компанії з ІТ-технологіх "Viseven". Було цікаво й класно, профорієнтація з інформаційних технологій пройшла сучасно й перспективно для вибору майбутньої професії! Дякуємо, Олександру з Viseven!!! (випускник ЖЗСШ №16) Фото оновлюватиметься

1031

Інформатика | 13.05.2019

Ефективні інструменти навчання інформатики (частина ІІ) 1. Розробка макету сайту, додатку мобільного пристрою     - програма з розробки макетів сайтів Balsamiq Mockup     - створення макету сайту (ЗРАЗОК 1)     - створення макету додатку мобільного пристрою (ЗРАЗОК 2, ЗРАЗОК 3) 2. Креативне програмування     - Processing – відкрита мова програмування, що базується на Java   - редактор креативного програмування https://editor.p5js.org/ реєстрація, створення першої програми, збереження проекту)     - приклади проектів (програм)     - створення проекту за зразком (ЗРАЗОК 4)     - додатково (ЗРАЗОК 4.1, ЗРАЗОК 4.2) Додаткові матеріали можна завантажити нижче за посиланням:

877

Інформатика | 27.04.2019

27 квітня 2019 року відбувся міський конкурс з комп'ютерної графіки. Соколовський Максим (10-Б) - І місце (АП), номінація "Photoshop" (вчитель Курко І.Г.) Чепель Анастасія (10-Б) - ІІ місце, номінація "Paint" (вчитель Курко І.Г.) Алексійчук Анна (7 клас) - ІІІ місце, номінація "Paint" (вчитель Мосійчук Ю.М.) Горькова Владислава (5 клас) - ІІІ місце, номінація "Paint" (вчитель Мосійчук Ю.М.) Мартінзон Яна (4 клас) - ІІІ місце, номінація "Paint" (вчитель Мосійчук Ю.М.) Вітаємо призерів!!!

1057

Інформатика | 24.04.2019

Подивіться цікавий мульт!

865

Інформатика | 23.04.2019

Шановні учні, в коментарях до новин-завдань на сайті можна додавати ваші виконані роботи (скріни, оригінальні файли), але обов'язково підписуйте автора роботи.

930

Інформатика | 27.03.2019

23 березня 2019 року в ЖДУ відбувся обласний конкурс на кращого користувача персональним комп'ютером. Кучерявий Максим (9-Г) - ІІ місце, номінація "MS Word". Вітаємо призера!!!

992

Інформатика | 26.02.2019

23 лютого 2019 року відбувся Міський конкурс учнівської молоді на кращого користувача ПК. Кучерявий Максим (9-Г) - І місце (АП), номінація "MS Word". Кукса Ярослав (9-Г) - ІІ місце, номінація "MS Power Point". Корнійчук Віталій (9-Г) - ІІ місце, номінація "MS Access". Добровольський Дмитро (10-Б) - ІІ місце, номінація "MS Excel". Вітаємо переможців!

1102

Навчання | 22.04.2018

Міський конкурс з комп'ютерної графіки було проведено 21 квітня 2018 року на базі ЖЗСШ №16, ЗОШ №28, ЗОШ №36. Учасниками конкурсу стали 55 учнів із 37 навчальних закладів м.Житомира. - І місце Соколовський Максим, учень 9-В класу ЖЗСШ №16 - номінація "Фотоколаж". Вчитель: Курко І.Г. - ІІІ місце Чепель Анастасія, учениця 9-Г класу ЖЗСШ №16 - номінація "Paint" (старша група). Вчитель: Замахаєва Т.Й. Вітаємо призерів!!!

972

Навчання | 18.03.2018

17 березня 2018 року проходив міський конкурс учнівської молоді "Найкращий користувач ПК" - 2018 Наш учень здобув призове місце: ІІІ місце - Шафранський Ілля (11-А клас) - номінація MS Access Вітаємо призера!

1022

Навчання | 14.12.2017

11 грудня 2017 р. відбувся заочний інтелектуальний конкурс на кращу програму для компютера у якому у складі 6 делегацій з 2 районів, 3 міст та 1 ОТГ взяли участь 25 школярів з 28 роботами. Учень 11-А класу нашої школи Шафранський Ілля здобув перемогу на обласному інтелектуальному конкурсі на кращу програму ПК у номінації "Ігрові програми". Ілля розробив гру на космічну тематику "POLARIS". Вітаємо переможця! Протокол з результатами конкурсу можна переглянути нижче за посиланням:

1121

Навчання | 10.12.2017

З 27 листопада по 1 грудня у школі проходив тиждень точних наук: фізики, математики та інформатики. З предмету інформатики відбулися різні конкурси та змагання. Учні 3-х класів прийняли участь в інтелектуальній грі "Подорож до Комп'ютерленду", де кожен зміг показати свої уміння і навички. Також бажаючі учні могли взяти участь в друкарському конкурсі, де друкували текст на швидкість, та в конкурсі малюнків "Мій друг та помічник - Комп'ютер". Більше фото можна переглянути нижче за посиланням (червоне посилання):

938

Навчання | 13.11.2017

У нашій школі відбувся десятий Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер»

1203

Навчання | 08.11.2017

Учень 11-А класу нашої школи Шафранський Ілля здобув перемогу на обласному конкурсі з "Web-дизайну" у номінації "Шкільний сайт". На конкурсі Ілля представляв та захищав саме цей сайт новин INFOSCHOOL16, на якому ви читаєте зараз цю новину. Вітаємо переможця! 31 жовтня 2017 року до Житомирського державного університету ім. І. Франка за перемогу приїхали боротися 10 делегацій з 3 міст (м. Житомира, м. Бердичева, м. Коростеня) та 5 районів (Коростишівського, Любарського, Новоград-Волинського, Овруцького, Черняхівського) області, в тому числі 4 делегації – з позашкільних навчальних закладів (Житомирського міського центру науково-технічної творчості учнівської молоді, Центру позашкільної освіти ім. О. Разумкова м. Бердичева, Коростишівського Будинку дитячої творчості, Новоград-Волинського районного центру творчості, спорту та туризму учнівської молоді). Конкурс проходив у три етапи. До 7 жовтня учасники мали змогу під керівництвом педагога-наставника створити Web-сайт або Web-сторінку власного навчального закладу та надіслати результат своєї роботи на конкурс. В свою чергу спеціалісти даного напрямку – члени журі ознайомилися з роботами конкурсантів та оцінили виконання домашнього завдання до початку другого етапу конкурсу. Другий етап конкурсу передбачав демонстрацію та захист домашнього завдання – Web-сайту або Web-сторінки власного навчального закладу. Третій етап конкурсу передбачав створення Web-сторінки за тематикою та умовами, визначеними журі. Цього разу журі запропонувало створити сайт засобами HTML та CSS на тему 7 чудернацьких музеїв України. Члени журі зазначили, що всі учасники гарно справилися із завданнями конкурсу. Більшість дітей обізнані в сучасних тенденціях щодо дизайну та вміють аналізувати сайти конкурентів, надавати пропозиції щодо вдосконалення. Особливо вони відмітили учасників з м. Житомира (Піткевич Ілля, Шафранський Ілля), м. Бердичева (Воронков Олександр), Новоград-Волинського (Бобер Наталія), Любарського (Лозовий Антон) районів за креативне бачення «Web-дизайну» з використанням сучасних методів та технологій. Для оцінювання результатів роботи конкурсантів були запрошені висококваліфіковані фахівці у сфері інформаційних технологій, а саме: - Кривонос Олександр Миколайович, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри прикладної математики та інформатики Житомирського державного університету ім. І. Франка; - Кривонос Мирослава Петрівна, старший лаборант кафедри прикладної математики та інформатики Житомирського державного університету ім. І. Франка; - Кузьменко Євгеній Володимирович, завідувач лабораторіями, асистент кафедри прикладної математики та інформатики Житомирського державного університету ім. І. Франка. Всі учасники показали гарний рівень підготовки та достойно представили свій район (місто) на конкурсі. Перше місце та найвищі результати у вирішенні домашнього та практичного завдань отримали: - Шафранський Ілля, учень 11 класу ЗСШ І-ІІІ ступенів № 16 м. Житомира; - Піткевич Ілля, учень 11 класу СЗОШ І-ІІІ ступенів № 12 м. Житомира з поглибленим вивченням іноземних мов ім. С.П. Ковальчука; - Воронков Олександр, учень 11 класу СЗОШ І-ІІІ ступенів № 17 м. Бердичева. Особливо хочемо відзначити вчителів інформатики, які підготували переможців конкурсу та подякувати їм за кропітку наполегливу працю: - Мельник Наталії Вікторівні (Спеціалізована ЗОШ І-ІІІ ступенів № 12 м. Житомира з поглибленим вивченням іноземних мов ім. С.П. Ковальчука); - Курко Ігорю Георгійовичу (Житомирська загальноосвітня спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 16); - Шатківському Віталію Миколайовичу (керівник гуртка Житомирського міського центру науково-технічної творчості учнівської молоді). Учням, які не зайняли призових місць, були вручені дипломи учасника ХІ обласного інтелектуального конкурсу з Web-дизайну «Шкільний сайт». Протокол з результатами конкурсу можна переглянути нижче за посиланням:

Фільтр по класам

ВСІ КЛАСИ1234567891011

Архів

Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд