Інформатика, висвітлено 01.03.2021

ПРОГРАМУВАННЯ SCRATCH #3.0

Практична робота «Вулиця»

1.     Відкрити програму Scratch

2.     Встановити для сцени тло Xy-grid-30px

3.     Встановити розширення Олівець

4.     Видалити спрайт, додати новий спрайт з бібліотеки спрайтів, змінити розмір спрайта

5.     Написати скрипт, виконуючи який спрайт намалює зображення за зразком (див. вище)

-         коли прапорець натиснуто

-         задати розмір олівця 5

-         підняти олівець

-         очистити все

-         повернути в напрямку 90

-         позиція 1         x: 150, y: 150 (нарисувати сонечко)

-         позиція 2         x: –180, y: –30 (нарисувати частину ліхтаря)

-         позиція 3         x: –210, y: –180 (нарисувати стовп ліхтаря)

-         позиція 4         x: –60, y: –180 (нарисувати будинок)

-         позиція 5         x: –30, y: 60 (нарисувати два вікна)

-         позиція 6         x: –30, y: 0 (нарисувати два вікна)

-         позиція 7         x: –30, y: –60 (нарисувати два вікна)

-         позиція 8         x: 0, y: –180 (нарисувати двері)

-         позиція 9         x: –210, y: 90, говорити спрайтом ВИКОНАНО

6.     Зберегти створену програму у власну папку із назвою Вулиця

Автор: Георгійович

Додаткові матеріали

Фото

Архів

ПнВтСрЧтПтСбНд

Фільтр по класам

ВСІ КЛАСИ1234567891011