Інформатика, висвітлено 18.09.2022

Shapes #2 P5.JS

1. У папці із власним прізвищем створіть папку із назвою JS#3
2. Перейдіть до сервісу p5.jshttps://bit.ly/3zMVOJB
3. Виберіть веб-редактор (Editor) та зареєструйтесь/авторизуйтесь на p5.js
4. Змініть назву скетчу на назву Shapes_* (* - назва отриманого графічного зображення: Boat, Car Shapes1, Car Shapes2, Car Shapes3, Train)
5. Введіть код одного зі скетчів результат якого див. нижче за зразком:
- полотно розміром 475х450 
- Boat
- Car Shapes1
- Car Shapes2
- Car Shapes3
- Train

6. Запустіть скетч та перевірте правильність виконання
7. Збережіть скетч в середовищі редактора p5.js
8. Завантажте скетч у папку JS#3 із назвою Shapes_* (* - назва отриманого графічного зображення: Boat, Car Shapes1, Car Shapes2, Car Shapes3, Train)

Надішліть архівний файл (Shapes_*) для перевірки через платформу до даного завдання

Автор: Георгійович

Додаткові матеріали

Фото

Архів

ПнВтСрЧтПтСбНд

Фільтр по класам

ВСІ КЛАСИ1234567891011