

Інформатика, висвітлено 15.05.2024
ПРОГРАМУВАННЯ SCRATCH #3.0
Практична робота «Вулиця»
1. Відкрити програму Scratch
2. Встановити для сцени тло Xy-grid-30px
3. Встановити розширення Олівець
4. Видалити спрайт, додати новий спрайт з бібліотеки спрайтів, змінити розмір спрайта
5. Написати скрипт, виконуючи який спрайт намалює зображення за зразком (див. вище)
- коли прапорець натиснуто
- задати розмір олівця 5
- підняти олівець
- очистити все
- повернути в напрямку 90
- позиція 1 x: 150, y: 150 (нарисувати сонечко)
- позиція 2 x: –180, y: –30 (нарисувати частину ліхтаря)
- позиція 3 x: –210, y: –180 (нарисувати стовп ліхтаря)
- позиція 4 x: –60, y: –180 (нарисувати будинок)
- позиція 5 x: –30, y: 60 (нарисувати два вікна)
- позиція 6 x: –30, y: 0 (нарисувати два вікна)
- позиція 7 x: –30, y: –60 (нарисувати два вікна)
- позиція 8 x: 0, y: –180 (нарисувати двері)
- позиція 9 x: –210, y: 90, говорити спрайтом ВИКОНАНО
6. Зберегти створену програму у власну папку із назвою Вулиця

Додаткові матеріали
Фото
