

Інформатика, висвітлено 17.02.2024
VIRUS. SCRATCH. ПРОЄКТ #2
Створити проєкт Virus у середовищі програмування Scratch за відео-зразком: https://bit.ly/2MPjwBY
Практична робота «Virus »
1. Відкрити середовище програмування Scratch
2. Видалити спрайт Рудий Кіт
3. Додати спрайт Virus (завантажити графічне зображення на цій сторінці нижче)
4. Створити скрипт випадкової появи спрайта Virus на сцені:
Перший блок команд (створення клонів)
- коли прапорець натиснуто
- сховати
- команда завжди:
· задати x випадкове положення спрайта (значення x від -200 до 200)
· задати y випадкове положення спрайта (значення y від -140 до 140)
· створити клон спрайта з себе
· чекати 0.3 секунди
Другий блок команд (створення клонів)
- коли я починаю клон
- показати
Третій блок команд (вилучення спрайта)
- коли спрайт натиснуто
- вилучити клон
Створити нову змінну SCORE:
- надати змінній SCORE: значення 0 (вставити другою командою у Перший блок)
- змінити змінну SCORE: на значення 1 (вставити другою командою у Третій блок)
Четвертий блок (створення Таймера):
- створити нову змінну TIMER:
- коли прапорець натиснуто
- надати змінній TIMER: значення 30
- команда завжди:
· чекати 1 секунду
· змінити змінну TIMER: на значення -1
· якщо значення змінної TIMER: дорівнює 0 – зупинити все
5. Зберегти проект у власну папку із назвою Virus

Додаткові матеріали
Фото
