Інформатика, висвітлено 17.02.2024

VIRUS. SCRATCH. ПРОЄКТ #2

Створити проєкт Virus у середовищі програмування Scratch за відео-зразком: https://bit.ly/2MPjwBY

Практична робота «Virus »

1. Відкрити середовище програмування Scratch

2. Видалити спрайт Рудий Кіт

3. Додати спрайт Virus (завантажити графічне зображення на цій сторінці нижче)

4. Створити скрипт випадкової появи спрайта Virus на сцені:

Перший блок команд (створення клонів)

-         коли прапорець натиснуто

-         сховати

-         команда завжди:

·        задати x випадкове положення спрайта (значення x від -200 до 200)

·        задати y випадкове положення спрайта (значення y від -140 до 140)

·        створити клон спрайта з себе

·        чекати 0.3 секунди

Другий блок команд (створення клонів)

-         коли я починаю клон

-         показати

Третій блок команд (вилучення спрайта)

-         коли спрайт натиснуто

-         вилучити клон

Створити нову змінну SCORE:

-         надати змінній SCORE: значення 0 (вставити другою командою у Перший блок)

-         змінити змінну SCORE: на значення 1 (вставити другою командою у Третій блок)

Четвертий блок (створення Таймера):

-         створити нову змінну TIMER:

-         коли прапорець натиснуто

-         надати змінній TIMER: значення 30

-         команда завжди:

·        чекати 1 секунду

·        змінити змінну TIMER: на значення -1

·        якщо значення змінної TIMER: дорівнює 0 – зупинити все

5. Зберегти проект у власну папку із назвою Virus

Автор: Георгійович

Додаткові матеріали

Фото

Архів

ПнВтСрЧтПтСбНд

Фільтр по класам

ВСІ КЛАСИ1234567891011