Інформатика, висвітлено 01.02.2021

ПРОГРАМУВАННЯ SCRATCH #1.1

Програмне забезпечення - онлайн середовище Scratch https://bit.ly/342w2SC

Практичне завдання

1. створити алгоритм за заразком (див. вище):
     - встановити тло Xy-grid
     - спрайт має нарисувати 4 лінії довжиною 100 кроків за зразком (див. вище): визначте координати по зразку
     - лінії різного кольору
     - після кожної лінії спрайт має пройти 50 кроків та сказати: Перша лінія, Друга лінія, Третя лінія, Четверта лінія відповідно
     - спрайт має перейти на центр сцени і сказати: Готово!

2. Зберегти у власну папку із назвою Line

Автор: Георгійович

Додаткові матеріали

Фото

Архів

ПнВтСрЧтПтСбНд

Фільтр по класам

ВСІ КЛАСИ1234567891011